Jollakin sivustolla neuvottiin avaamaan variaattorin mutteri tunkemalla sytytystulpan aukosta narua sylinteriin. Mutteri aukesi mutta kokoonpanon jälkeen moottori alkoi pitämään ihme kolinaa ja pöpötystä varsinkin kiihdytettäessä ja tuntuu kuin sytytyksen ajoituskaan (Cdi) ei olisi aina kohdallaan.Missähän vika?
Voiko kampiakseli tai kiertokanki
4
490
Vastaukset
- virivarit
Onko varma että ääni ei tule variaattorista?
- kuulua
variaattoristakin.Olen purkanut varin tämän jälkeen parikin kertaa ja etsinyt mahdollista äänen aiheuttajaa.(Nyt on käytössä pulttipyssy)Varin hihna kyllä mielestäni "vipottaa" aika lailla mutta ääni ei mielestäni tule sieltä.Ei se ainakaan kotelon seiniin hakkaa. Paljonkohan hihna saa "heittää"? Hihna on melkein uusi.
Voi hitto ,kaikkee ne neuvookin.
Sinne olis pitänyt tunkea rautakanki.- Shelby 500
Kyllä se kaukaa haetulta tuntuu että kampura olisi mennyt vialliseksi.
Ensimmäiseksi tarkistaisin variaattorin kokoamisen ja laittaisin vaikka sen prikan takaisin.
Prikan poistoon on erilaisia ohjeita, ja muistaakseni joissain variaattoreissa prikkaa ei poisteta, vaan se laitetaan lautasten eteen tai taakse.
Yleisesti skootterissa kun kuuluu kovaa kolinaa yms, niin variaattorihan se siellä on laukeamassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1063014- 101874
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371855Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3941723Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211631Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191287
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201049