Mitenkä voi poistaa ruostetta tankin sisältä?
Polttoainetankista
19
1247
Vastaukset
- sherlock
tankki irti ja viet hiekkapuhallukseen... puhalluksen jälkeen uus maalaus ja tankki on kuin uusi.
Mitenkäs se onnistuu tuo puhaltaminen sisäpuolelta.
Toiseksi, minä en kyllä lähtis maalaamaan tankin sisäpuolta koskapa bentsiini liuottaa maalin irti.
On olemassa aineita joilla voi puhdistaa tankkia sisältä, enimmäkseen autotarvikeliikkeistä saatavana,
Voi kyllä myös yrittää hiekalla ravistelemalla.- sherlock
vanha-erkki kirjoitti:
Mitenkäs se onnistuu tuo puhaltaminen sisäpuolelta.
Toiseksi, minä en kyllä lähtis maalaamaan tankin sisäpuolta koskapa bentsiini liuottaa maalin irti.
On olemassa aineita joilla voi puhdistaa tankkia sisältä, enimmäkseen autotarvikeliikkeistä saatavana,
Voi kyllä myös yrittää hiekalla ravistelemalla.samalla tavalla tuo tankki on kätevä hiekkapuhaltaa, ku vaikkapa pakoputki... tankissa on reikiä kaksin kappalein. toisesta hiekat sisään ja toisesta ulos. sisältä nyt ei tarviikaan maalata, mut ulkopuolelta, jos ulkopuolen puhaltelee samalla.
- jeejeje
sherlock kirjoitti:
samalla tavalla tuo tankki on kätevä hiekkapuhaltaa, ku vaikkapa pakoputki... tankissa on reikiä kaksin kappalein. toisesta hiekat sisään ja toisesta ulos. sisältä nyt ei tarviikaan maalata, mut ulkopuolelta, jos ulkopuolen puhaltelee samalla.
Eikö olisi mitään helpompaa tapaa putsata ruoste pois tankin sisältä? Kuten oon kuullu jostain suodattimen laittamisesta sinne sisälle ym.
jeejeje kirjoitti:
Eikö olisi mitään helpompaa tapaa putsata ruoste pois tankin sisältä? Kuten oon kuullu jostain suodattimen laittamisesta sinne sisälle ym.
Ei millän suodattimella ruostetta saa pois.
Jos tarkoitat että bensan mukana tulee irtoruostetta niin sen saa pois kun otat tankin irti laitat sinne vähän bensaa ja ravistelet tankkia ja kippaat paskat pois.- jeejeje
vanha-erkki kirjoitti:
Ei millän suodattimella ruostetta saa pois.
Jos tarkoitat että bensan mukana tulee irtoruostetta niin sen saa pois kun otat tankin irti laitat sinne vähän bensaa ja ravistelet tankkia ja kippaat paskat pois.Mitenkä tuo hiekkapuhallus tehdään?
- sherlock
jeejeje kirjoitti:
Mitenkä tuo hiekkapuhallus tehdään?
paineella puhalletaan hienoa hiekkaa tankkiin ja hiekka hioo ruosteet pois. jollei ole omia välineitä (kompressori, pistooli, hiekkaa), ei liene kauhean kallista viedä puhallettavaksi osaavalle ihmiselle.
- jeejeje
sherlock kirjoitti:
paineella puhalletaan hienoa hiekkaa tankkiin ja hiekka hioo ruosteet pois. jollei ole omia välineitä (kompressori, pistooli, hiekkaa), ei liene kauhean kallista viedä puhallettavaksi osaavalle ihmiselle.
Tekeekö tuota hiekkapuhallusta joku korjaamo taikka joku hiomapalvelu liike?
- sherlock
jeejeje kirjoitti:
Tekeekö tuota hiekkapuhallusta joku korjaamo taikka joku hiomapalvelu liike?
veikkaisin, että hiomapalveluliike vois olla lähempänä totuutta, eikä mikä tahansa korjaamo tee. kysymällä selviää, kuka tekee... samalla kertaa kannattaa sit viedä kaikki puhallusta kaipaavat, kun ei paljoa maksa ne lisäosat puhallettavaks. esimerkiks karstottunu pakoaukko voidaan hiekkapuhaltaa tai karstottunu pakoputki saadaan puhtaaks puhaltamalla.
- Kiki
Tankin sisään 1/5 osa hiekkaa, tuki reijät, ja tönkköä tankki TIUKESTI oseukoneen sisälle, esim. pyyhkeillä tunkemalla.
Sitten vaan vesihana kiinni, ja pesukone päälle.
Pari kertaa ajat ton pesuohjelman, niin hölkysät paskat pois tankista, se on siinä.
Ja linkous mielellään pois päältä- ++???
vanha-erkki kirjoitti:
Äiti varmaan tykkää niin että taputtaa päähän kenties pesäpallomailalla.
Tietääkseni sanoin että se laitetaan pyyhkeitten sisään, jolloin ei tule klommoja koneeseen, tai kulumaa.
varmana saatkin tankin ja koneen paskaxi jos semmosenaan paat sisään - Oseukone
++??? kirjoitti:
Tietääkseni sanoin että se laitetaan pyyhkeitten sisään, jolloin ei tule klommoja koneeseen, tai kulumaa.
varmana saatkin tankin ja koneen paskaxi jos semmosenaan paat sisäänPitääkö "oseukoneeseen" laittaa Omoa vai Bio-Luvilia operaation ajaksi, vai peräti kuivapesuainetta, kun ilman vettä pyöritellään?
- frtgyhuj
Oseukone kirjoitti:
Pitääkö "oseukoneeseen" laittaa Omoa vai Bio-Luvilia operaation ajaksi, vai peräti kuivapesuainetta, kun ilman vettä pyöritellään?
Mitä laittaa, ainakaan mun pesukoneessa ne aineet ei ilman vettä sieltä mihinkään lähe.
Ainiin, jos on joku sikahieno uusi kone, niin saattapi äydä niin ettei suostu pyörittämään ilman vettä.
Ja sopii kokeilla tota, usko tai älä, se toimii... ++??? kirjoitti:
varmana saatkin tankin ja koneen paskaxi jos semmosenaan paat sisäänKyllä siinä tulee ,ainakin omalla kohdallani käymään juuri kuten sanoin nääs bensan hajua kun ei sen jälkeen saa mamman rintsikoista pois millään.
Se on kattos sillai että noi koneet ei lähe käymään ilman vettä.- edrftgyhuj
vanha-erkki kirjoitti:
Kyllä siinä tulee ,ainakin omalla kohdallani käymään juuri kuten sanoin nääs bensan hajua kun ei sen jälkeen saa mamman rintsikoista pois millään.
Se on kattos sillai että noi koneet ei lähe käymään ilman vettä.Että uusissa koneissa saattaapi olla joku suoja, ettei toimi iliman vettä, you see.
Ja eikä sitä haja pitäisi tulla, koska bensan kuuluisi olla tankin sisälläl ei ulkopuolella. - ???
edrftgyhuj kirjoitti:
Että uusissa koneissa saattaapi olla joku suoja, ettei toimi iliman vettä, you see.
Ja eikä sitä haja pitäisi tulla, koska bensan kuuluisi olla tankin sisälläl ei ulkopuolella.Lukekaapa kirjoittamanne teksti ajatuksella, ja kertokaa sitten löysittekö virheitä.
- Kiki
??? kirjoitti:
Lukekaapa kirjoittamanne teksti ajatuksella, ja kertokaa sitten löysittekö virheitä.
On.
- ite myös tehnyt
otta tankki irti moposta ja tyhjenä sit anna kuivua 1-2 päivää sitten laia mottoripolttoöljyäsinne ja anna olla sielää 2-3 päivää polttoölju vetäisee ruostetta katos pois tankki seiniltä ja ruote kellu sitt polttoöljyssä sitt kun on menyt noin 2-3 päivää ninn kaada kaiki pois tankista huhdele vedellä ja se on valmis=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1063014- 101874
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371855Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3941723Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211631Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191287
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201049