Täällä nykyään tosi paljon nikittömiä aloituksia?? Vai luulenko vaan? Johtuiskohan siitä,kun niin kovin huono ilmapiiri ollut ja niin monia mollattu ja vedätetty jollain tavalla... MITÄ te ns. vakkarit voisitte tehdä asialle?
OLETTEKO HUOMANNEET?
50
3637
Vastaukset
- siinä jotain
väärää? Eivätkö uudet tuulet voi välillä olla aivan raikkaita?
- *nimetön*
Ei ole mitään väärää. Päinvastoin. Kirjoitin kai taas oudosti..
- Ei rekattuna koskaan
Henkilökohtaisesti pidän enemmän aloituksista joita ovat tehneet eri ihmiset. Lukematta jää ns. vakkareiden aloitukset koska niissä ei uutta eikä mullistavaa. Tämä ei toki ole ihan sataprosenttinen fakta. Mutta minusta keskustelupalstat tulisi olla kaikille avoimet. Rekkauksen ideaa en muutenkaan ymmärrä, onko se narsistien pääsylippu areenalle?
- *nimetön*
Hyvä pointti !!!! Saattaa olla hyvinkin totta. Mutta jos näin on...tosi surullista..
- täällä tiedä
mutta eräässä toisessa paikassa on. Kieli on kohta purtu puoleen väliin, kun ei tahdo narsismia sietää siellä.
- *nimetön*
täällä tiedä kirjoitti:
mutta eräässä toisessa paikassa on. Kieli on kohta purtu puoleen väliin, kun ei tahdo narsismia sietää siellä.
Mitä tuohon voi sanoa...??!!!!
- .............
Mitä virkaa sillä on?
Onko nikitön vai nikillinen?
Samalla henkilöllä voi olla vaikka 100 nikkiä !
Ja kuitenkin kaikki olemme pelkkiä nimimerkkejä !!- -nainen-
Ehkä näillä "vakkareilla" on tarve tulla jotenkin tunnetuksi. Itse en koskaan laittaisi kuvaani, tai joitakin henkilökohtaisia sepustuksia jonnekin galleriasivulle julkisesti nähtäväksi. Tämä kirjoittelu sujuu ihan mainiosti näin anonyyminäkin, ilman rekkauksia.
- *nimetön*
-nainen- kirjoitti:
Ehkä näillä "vakkareilla" on tarve tulla jotenkin tunnetuksi. Itse en koskaan laittaisi kuvaani, tai joitakin henkilökohtaisia sepustuksia jonnekin galleriasivulle julkisesti nähtäväksi. Tämä kirjoittelu sujuu ihan mainiosti näin anonyyminäkin, ilman rekkauksia.
..kuten edelliselle henkilölle , en minäkään laittaisi kuvaani. Tuntuisi oudolta,mutta se pitää ymmärtää,että joillakin ihmisillä siihen on tarvetta. Se viittaa tietynlaiseen luonteeseen,enkä mollaa ketään,joten,jos poistetaan teksti:haluni vain sanoa,että ymmärrän kun puuttuu väylät itsensä esille tuomiseen luonnollisessa ympäristössä. Se on ikävää,mutta monesti , monen onni on tulla nähdyksi esim.netissä. Se kaikille suotakoon. . .
- *nimetön*
Miksi en ole lainkaan hämmästynyt siitä , että vastaukset vapailta..?? ;) Eläköön nickittömät!!!!!!!!!!! ;D
- tuffe
Kerkesin jo vastata ennen kuin huomasin tämän ;)
Mun mielestä tulee monta hienoa näkökantaa rekkaamattomilta. Samanlaisia ihmisiä ollaan kaikki :)
- tuffe
viime aikoina ollut paljon rekattujen aloituksia, aikaisemmin oli paljon enemmän rekkaamattomien tekemiä. Ehkä siksi että täällä on välillä puhuttu kipeistäkin asioista? Sillä lailla mukava palsta, että täällä puhutaan sekä vakavia että hupia.
Se mollaus aaltoilee, välillä on oikea buumi, sitten se rauhoittuu kun ei saa tahtonsa läpi ja siirtyy seuraavalle palstalle.
Itse yritän tehdä niin, kun huomaan että joku saa satikutia, että yritän näyttää sille ettei hän tosiaan ole yksin, me muut ollaan hänen puolella. Se on se puskis joka on yksin oman mielipiteensä kanssa. Tietysti en aina huomaa näitä mollauksia, enkä ehdi hätiin koska en ehdi lukea kaikkia viestejä palstalla.
Mitä te ns. rekkaamattomat voisitte tehdä mollaukselle?- ainoa rekattu
tässä ketjussa.
Mollauksia on aina ollut ja niistä ei päästä koskaan eroon.
Siksi keskityn jatkossa ainoastaan ei rekattujen ketjuihin ympäriämpäri...juoksen sinne oitis kun nään mielenkiintoisen aiheen.
Mollaukseen ei voi paljon vaikuttaa, kyllä Sinä sen tiedät! - *nimetön*
Miksi yleensä "aikuisten" , jopa 40 -palstalla pitää joidenkin saada ns.satikutia??!! Silloin on jotain pielessä?Sitten toiset menee puolustamaan kuin pienempäänsä...Karmeeta !
- tuffe
ainoa rekattu kirjoitti:
tässä ketjussa.
Siksi keskityn jatkossa ainoastaan ei rekattujen ketjuihin ympäriämpäri...juoksen sinne oitis kun nään mielenkiintoisen aiheen.
Mollaukseen ei voi paljon vaikuttaa, kyllä Sinä sen tiedät!kuinka paljon tämä mollaukseen auttaa, mutta kuvittelen sen auttavan sitä jota mollataan.
Olis se vaan hienoa jos palstoilla voitais keskittyä enemmän siihen itse kirjoitukseen, eikä niinkään siihen ihmiseen sen takana, (ja on ko rekattu vai ei).. kai se on se ihmisen utelias luonne joka sen tekee? Tiedän että itse syyllistyn siihen samaan, vaikkei pitäisi. - *nimetön*
ainoa rekattu kirjoitti:
tässä ketjussa.
Mollaukseen ei voi paljon vaikuttaa, kyllä Sinä sen tiedät!Ainoastaan samaa mieltä.
- tuffe
*nimetön* kirjoitti:
Miksi yleensä "aikuisten" , jopa 40 -palstalla pitää joidenkin saada ns.satikutia??!! Silloin on jotain pielessä?Sitten toiset menee puolustamaan kuin pienempäänsä...Karmeeta !
ja se on yksi syy miksi käytän vain tätä rekattua nikkiä. Jos vaikka vahingossa sanon jotain loukkaavaa, sen asian voi selvittää.
Tiedän miltä tuntuu kun jää mollauksen kohteeksi, vaikka se lyhytaikaiseksi jäikin. Siksi yritän asettua sen mollatun viereen, enkä hiljaa katsoa sivusta kun toista retuutetaan. En tee niin livessäkään, joten miksi käyttäytyisin täällä jotenkin erilailla.. - ....................
Näin kirjoittaa itse palsta sankari !
- tuffe
.................... kirjoitti:
Näin kirjoittaa itse palsta sankari !
uudesta arvonimestä ;)))
- ainoa rekattu
tuffe kirjoitti:
kuinka paljon tämä mollaukseen auttaa, mutta kuvittelen sen auttavan sitä jota mollataan.
Olis se vaan hienoa jos palstoilla voitais keskittyä enemmän siihen itse kirjoitukseen, eikä niinkään siihen ihmiseen sen takana, (ja on ko rekattu vai ei).. kai se on se ihmisen utelias luonne joka sen tekee? Tiedän että itse syyllistyn siihen samaan, vaikkei pitäisi.Kuinka ajattelet sen auttavan mollattavaa? Mollaaja saa hyvän mielen ja tähden rinnuksiin?
Keskustelut onnistuvat ainakin yhtä hyvin rekkaamattomina jos siihen vaan saadaan mukaan kaikki tai suurin osa meitä taviskirjottajia. Palstaviihtyvyyden luulisi olevan kaikille sama, mutta ei viihtyvyyteen näin päästä.
Oikein!!
Utelias, miksi ihmeessä??
Sähköpostit ovat sitä varten missä jutellaan kahden keskiset palstalle kuulumattomat asiat. - 'nikitön
tuffe kirjoitti:
ja se on yksi syy miksi käytän vain tätä rekattua nikkiä. Jos vaikka vahingossa sanon jotain loukkaavaa, sen asian voi selvittää.
Tiedän miltä tuntuu kun jää mollauksen kohteeksi, vaikka se lyhytaikaiseksi jäikin. Siksi yritän asettua sen mollatun viereen, enkä hiljaa katsoa sivusta kun toista retuutetaan. En tee niin livessäkään, joten miksi käyttäytyisin täällä jotenkin erilailla..Rakentava keskustelu on aina tarpeen, nikillä tai ilman.
Mutta tuohan ei pidä paikkaansa mitä kirjoitit! Täällä nimenomaan pystytään ja käyttäydytään eri lailla kuin kasvotusten.On monta esimerkkiä nähty, mutta ketäpä ne haittaa päivää kauempaa. - -nainen-
Totta, tietysti meillä jokaisella on mielipiteenvapaus. Mutta asiathan voi esittää niin monella tavalla. Asiallisesti, ilman ”räjähtäviä tunnekuohuja”. Itse olen osallistunut vaihtelevasti keskusteluihin, useamman vuoden ajan. Haukkuja on harvemmin tullut. Joskus noita asiattomuuksia (lapsellisuuksia) ”ilmestyy” ”ketjuun”. Joku siis haluaa häiriköidä ja haistatella. Purkaen pahaa oloaan. Tai hakea huomiota. Mutta mitäpä tuosta. Kaikkeen ei aina tarvitse tarttua.
Suurempana ongelmana koen kuitenkin sen, kun rekkauksen kautta tuli omien viestien poistomahdollisuus. Jolloin useat mielenkiintoiset keskustelut ovat tämän toiminnon käyttöönoton jälkeen kuivuneet kokoon. Tai menettäneet täysin johdonmukaisuutensa, kun ketjusta pätkästään osa pois. Toisin sanoen, rekkaus suo myös ”näkymättömän” mahdollisuuden tavallaan ”häiriköidä” ketjun kirjoittelua. - tuffe
ainoa rekattu kirjoitti:
Kuinka ajattelet sen auttavan mollattavaa? Mollaaja saa hyvän mielen ja tähden rinnuksiin?
Keskustelut onnistuvat ainakin yhtä hyvin rekkaamattomina jos siihen vaan saadaan mukaan kaikki tai suurin osa meitä taviskirjottajia. Palstaviihtyvyyden luulisi olevan kaikille sama, mutta ei viihtyvyyteen näin päästä.
Oikein!!
Utelias, miksi ihmeessä??
Sähköpostit ovat sitä varten missä jutellaan kahden keskiset palstalle kuulumattomat asiat.kun joku kiusaa. Sitä tuntee itsensä aika yksinäiseksi, ja minä ainakin aloin siinä tilanteessa miettimään ovatko muut samaa mieltä kuin se mollaaja. Joten ainakin mun tarkoitus on näyttää sille mollatulle etten minä ainakaan ajattele kuten se mollaaja. Hiivatti, tulipa sinne tekstiin noita molluskoita ;)) Toivottavasti saat kuitenkin selvää :)
Sitä en ymmärrä miksi mollaaja saa hyvän mielen jos puolustan sitä kiusattua?
Sillä uteliasuudella tarkoitin, että ihmisiä kiinnostaa minkälainen ihminen siinä toisella puolella ruutua kirjoittaa. Miksi hän ajattelee niin kuin tekee. - tuffe
'nikitön kirjoitti:
Rakentava keskustelu on aina tarpeen, nikillä tai ilman.
Mutta tuohan ei pidä paikkaansa mitä kirjoitit! Täällä nimenomaan pystytään ja käyttäydytään eri lailla kuin kasvotusten.On monta esimerkkiä nähty, mutta ketäpä ne haittaa päivää kauempaa.nimittäin siinä että osa täällä käyttäytyy eri lailla kuin elävässä elämässä. Niin tuntuu noiden ilkeilijöiden tekevän, en voi kuvitella että ne laukoo vasten naamaa tuollaisia kenellekään, siitä vois nenä tulla kipeäksi ;)
Olen tutustunut kuuteen ihmiseen palstalla, ja yhden tavannut ohimennen, ja jokaikinen heistä on juuri samanlainen kuin palstalla. Hankalaa tietysti täällä on se, että se kuva toisesta pitkälti perustuu omaan mielikuvaan, joka yleensä on pikkasen paranneltu malli todellisuudesta. Tänne kun kirjoittaa, on aikaa miettiä, joten voit myös antaa viisaamman ja hauskemman kuvan itsestäsi kuin olet livenä.
Oletko sinä erilainen täällä kuin elävässä elämässä? - tuffe
-nainen- kirjoitti:
Totta, tietysti meillä jokaisella on mielipiteenvapaus. Mutta asiathan voi esittää niin monella tavalla. Asiallisesti, ilman ”räjähtäviä tunnekuohuja”. Itse olen osallistunut vaihtelevasti keskusteluihin, useamman vuoden ajan. Haukkuja on harvemmin tullut. Joskus noita asiattomuuksia (lapsellisuuksia) ”ilmestyy” ”ketjuun”. Joku siis haluaa häiriköidä ja haistatella. Purkaen pahaa oloaan. Tai hakea huomiota. Mutta mitäpä tuosta. Kaikkeen ei aina tarvitse tarttua.
Suurempana ongelmana koen kuitenkin sen, kun rekkauksen kautta tuli omien viestien poistomahdollisuus. Jolloin useat mielenkiintoiset keskustelut ovat tämän toiminnon käyttöönoton jälkeen kuivuneet kokoon. Tai menettäneet täysin johdonmukaisuutensa, kun ketjusta pätkästään osa pois. Toisin sanoen, rekkaus suo myös ”näkymättömän” mahdollisuuden tavallaan ”häiriköidä” ketjun kirjoittelua.Ja sitähän täällä tarvitaan... Niin kuin kirjoitit, täällä on niitä jotka heittää väliin jotain typerää. On täällä myös vakampaa mollaamista, missä tuntuu että joku vainoaa jotain kirjoittajaa, siis useamman kerran huutelee ja rumasti. Uskoisin että sitä on vaikeampaa sivuttaa jos se kohdistuu itselleen. Vertaisin sitä koulu- tai työpaikkakiusaamiseen.
Niitä poistoja minäkään en ymmärrä, varsinkin jos on vähänkin vakavampi keskustelu. Enkä edes ymmärrä miksi sellainen toiminto ylipäänsä on keksitty. - 'nikitön
tuffe kirjoitti:
nimittäin siinä että osa täällä käyttäytyy eri lailla kuin elävässä elämässä. Niin tuntuu noiden ilkeilijöiden tekevän, en voi kuvitella että ne laukoo vasten naamaa tuollaisia kenellekään, siitä vois nenä tulla kipeäksi ;)
Olen tutustunut kuuteen ihmiseen palstalla, ja yhden tavannut ohimennen, ja jokaikinen heistä on juuri samanlainen kuin palstalla. Hankalaa tietysti täällä on se, että se kuva toisesta pitkälti perustuu omaan mielikuvaan, joka yleensä on pikkasen paranneltu malli todellisuudesta. Tänne kun kirjoittaa, on aikaa miettiä, joten voit myös antaa viisaamman ja hauskemman kuvan itsestäsi kuin olet livenä.
Oletko sinä erilainen täällä kuin elävässä elämässä?punaisena ei ole kiva olla töissä joten täällä osa antaa tulla tuutin täydeltä mikä ei aina ole kanssakirjoittajille oikeanlaista palautetta.
Olet etulyöntiasemassa koska tunnet palstan kirjoittajia noinkin paljon. Ja tuo selittää palstan kirjoitusmetodin hyvin pitkälti, I see.Juuri tuon vuoksi tuntee olevansa toiselta planeetalta, anteeksi vaan.:)
Tänne kirjoittavana voi halutessaan antaa itsestään huomattavasti pöljemmän kuvan kuin mitä on livessä.:)
En voi kehua olevani minkäänlainen täällä, koska kirjoitan harvoin ja valkaten ketjuihin mitä kirjoitan. Perustelen tämän nikittömyyden olevan jonkinlaisen jarrun, joka sopii paremmin kuin hyvin tyyliini.:)) - tuffe
'nikitön kirjoitti:
punaisena ei ole kiva olla töissä joten täällä osa antaa tulla tuutin täydeltä mikä ei aina ole kanssakirjoittajille oikeanlaista palautetta.
Olet etulyöntiasemassa koska tunnet palstan kirjoittajia noinkin paljon. Ja tuo selittää palstan kirjoitusmetodin hyvin pitkälti, I see.Juuri tuon vuoksi tuntee olevansa toiselta planeetalta, anteeksi vaan.:)
Tänne kirjoittavana voi halutessaan antaa itsestään huomattavasti pöljemmän kuvan kuin mitä on livessä.:)
En voi kehua olevani minkäänlainen täällä, koska kirjoitan harvoin ja valkaten ketjuihin mitä kirjoitan. Perustelen tämän nikittömyyden olevan jonkinlaisen jarrun, joka sopii paremmin kuin hyvin tyyliini.:))välillä harmittaa että tuntee niin monia täältä... on jotenkin vapaampaa kirjoittaa kun ei tarvi erikseen miettiä vetääkö ne nyt johtopäätöksen että puhun heistä :) Kuten näet, kolikossa on aina kaksi puolta, nauti sinä vaan omastasi :) Minäkin nautin siitä että olen saanut tavata ihania ihmisiä. Enkä muuten sano tätä siksi että pelkään että ne lukee ;))) Olen tavannut heitä siksi että minusta heidän sielut ovat kauniit.
Itsekin haluaisin sellaista kirjoittamista missä voisi vastata puhtaasti siihen mihin on jotain annettavaa. Mutta aloitapa ketju ja vastaa vain joillekin. Sua syytetään heti sisäpiiriläisyydestä. Ihmeen usein tulkitaan myös se ettei vastata, että juttu on muka ollut huono. Ja mitä kauemmin roikut täällä, sitä enemmän sinulta odotetaan, susta tulee ikään kuin palstajulkkis. Välillä ajattelenkin että nikittömänä kirjoittaminen on täällä ainoa oikea tapa, toisaalta nikillisenä tämä antaa myös paljon. Sitä ystävyyttä.
Toivoisin kuitenkin ymmärtämystä puolin ja toisin, ja sitähän tämä keskustelu tuo :) - `nikitön
tuffe kirjoitti:
välillä harmittaa että tuntee niin monia täältä... on jotenkin vapaampaa kirjoittaa kun ei tarvi erikseen miettiä vetääkö ne nyt johtopäätöksen että puhun heistä :) Kuten näet, kolikossa on aina kaksi puolta, nauti sinä vaan omastasi :) Minäkin nautin siitä että olen saanut tavata ihania ihmisiä. Enkä muuten sano tätä siksi että pelkään että ne lukee ;))) Olen tavannut heitä siksi että minusta heidän sielut ovat kauniit.
Itsekin haluaisin sellaista kirjoittamista missä voisi vastata puhtaasti siihen mihin on jotain annettavaa. Mutta aloitapa ketju ja vastaa vain joillekin. Sua syytetään heti sisäpiiriläisyydestä. Ihmeen usein tulkitaan myös se ettei vastata, että juttu on muka ollut huono. Ja mitä kauemmin roikut täällä, sitä enemmän sinulta odotetaan, susta tulee ikään kuin palstajulkkis. Välillä ajattelenkin että nikittömänä kirjoittaminen on täällä ainoa oikea tapa, toisaalta nikillisenä tämä antaa myös paljon. Sitä ystävyyttä.
Toivoisin kuitenkin ymmärtämystä puolin ja toisin, ja sitähän tämä keskustelu tuo :)ja ihan varmasti tietävät tuntemasi kauniin sielun omaavat kenestä milloinkin kirjoitat.;)
Nikittömänä voi ihan yhtä lailla antaa ystävyyttä yli rajojen, eikä ainoastaan sisäpiirisyyteen vedoten ja turvautuen.
Kirjoitit kauniisti.Toivon kirjoituksesi vaikuttavan ainoastaan myönteisesti teille palstajulkkis, meille satunnaisille kirjoittajille palstaviihtymiseen.
- blackwomans
samaa voidaan kysyä myös sinulta joka tätä nickittömänä kirjoitat? mitä voit tehdä asialle?
on aivan sama onko aloituksen tekijä nickitön vai nickilinen ,jos aihe miellyttää niin silloin siihen otetaan kantaa.
välillä asiaa ,välillä hulvatonta hupia.
siihen toisten mollaamiseen on vaikeaa ottaa kantaa.mutta se on todella lapsellista käytöstä ihmiseltä joka siihen syyllistyy.
sillä eihän kenenkään ola pakko olla täällä,saati lukea noita keskusteluja.
kaikki tämä perustuu vapaa ehtoisuuteen;)
jos jotain ottaa aivoon ihminen joka kirjoittelee joko asiaa,tai asian vierestä.niin antaa kirjoittaa,tämähän on vapaa maa vieläkin,
mielipide vapaus on sitä mitä ei kukaan voi ottaa meiltä pois.
mutta omalta kohdaltani voin sanoa että kaikki tänne mahtuu niin nickilliset kuin nickittömät;)
vaikka en vakkari kirjoittelija edes ole,perään kuulutan kuitenkin suvaitsevuutta.meiltä kaikilta;)- N-r-kis-t-i
mitä merkitystä millä nimellä laitat . tosi kumma kun te kaikki vedäte rooleja niin monenlaisia ja site tunnete toisene. en jaksa toiste antaa mielipidetä mutta ootte ihme sakkia. moro kaikile ja kaike hyvä.kuitenki.
- kikakakkonen
..kaikki internetissä vellovat keskustelupalstat koottaisiin yhdeksi ja verrattaisiin rekattuja ja rekkaamattomia, niin aika helposti vois päätyä siihen että ne rekkaamattomat kuitenkin ovat enemmistönä. Eikä netissä ole yksikään toista huonompi, vaan tämähän koetaan melko vapaana keinona olla yhteyksissä minne vain tahtoo. Siksi en aivan pysy perässä miten voi tuntea olonsa syrjityksi ja aliarvoiduksi nikittömyydestään, koska enemmänkin keskustelupalstojen ongelmana on löytää se itselleen sopiva. Minä koen tämän yhteisön juuri oikeaksi, mutta voisin luetella listan muista yhteisöistä joissa mieleeni on noussut ajatuksia sisäänlämpiävästä piireistä ja yleensä sitten vain aikani koettanut jutella mukana ja sen jälkeen etsiskellyt taas uusia "tuttavuuuksia".Ulkopuolisuuden tunnehan tulee niin monesta tekijästä ja joskus sitä vain on niin erilainen, että on turhaa energiaa vaatia enää muita muuttumaan sellaiseksi kuin itse tahtoisi.
Tässä juuri muistelen yhtä kotoisaa naisyhteisöä, jota terrorisoivat pari eläinharrastajaa ja he jaksoivat kasvattaa kymmenien viestien ketjuja kertomalla kanin tai hiiren tai marsun seikkailuista, joita kaiken lisäksi kuoli yhtä paljon kuin tuli uusia. Eläinhautajaisten uutisointi oli yhtä dramaattista jokaikinen kerta ja niinpä kaikki muut suivaantuivat, mutta nämä kaksi jatkavat siellä edelleenkin pauhaamalla rotistaan yms :D (Siis kyse oli aikuisista ihmisistä.)- *nimetön*
No en voi väheksyä asiaa josta kerroit,koska olen itse eläimiä rakastava ja holhoava ihminen. Ne niin avuttomia kaiken pahan keskellä,kuten lapsetkin. :/ Jos luet uudelleen aloitukseni,en tuominnut ketään,vaan sitten alkoi pinna palamaan kaiken myötä...... Ehkä lopetan tähän kaiken kirjoittelun,muutenkin pikkaisen paha päivä. Sulle mukavaa loppu-yötä ja tulevaa tiistaita. :)
kyllä me tänne kaikki mahdutaan.
Eihän se himassakaan aina ole hyvä ilmapiiri, tuule sieltä ja tuulee täältä.
Minä ainakin vastaan sellaiselle jolla on minua kiinnostava aloitus. Oli se sitten rekattu tai rekkaamaton.- ainoa rekattu
Joukossa on sentään muitaki taviksia.
ainoa rekattu kirjoitti:
Joukossa on sentään muitaki taviksia.
kaikki olla taviksia, suvaitsevaisuutta vaan peliin.
Eikä noi toisetkaa rekatut millään pahalla sanoneet. Niin minä ainakin ymmärsin.- ainoa rekattu
mohna kirjoitti:
kaikki olla taviksia, suvaitsevaisuutta vaan peliin.
Eikä noi toisetkaa rekatut millään pahalla sanoneet. Niin minä ainakin ymmärsin.ennemminkin mikäli haluaa olla ja viihtyä.
Sanojen käyttö voi tuntua pahemmalta kuin on tarkoituskaan. ainoa rekattu kirjoitti:
ennemminkin mikäli haluaa olla ja viihtyä.
Sanojen käyttö voi tuntua pahemmalta kuin on tarkoituskaan.Oikeassa olet, koskaan ei tiedä toisen mielialaa kun kirjoittelee.
Mutta nyt masun viekkuun köllöllee ja unta kaaliin.
Hyvää yötä...=))))- ainoa rekattu
mohna kirjoitti:
Oikeassa olet, koskaan ei tiedä toisen mielialaa kun kirjoittelee.
Mutta nyt masun viekkuun köllöllee ja unta kaaliin.
Hyvää yötä...=))))että oma tempperamentti vaikuttaa kirjoitustulisuuteen.
Sano masulles terkkuja ja muista sammuttaa valot.;))))))
*Öitä*
- *nimetön*
Jos viitsitte lukea tämän tekstin sillä periaatteella,ettei ollut pahaa tarkoitusta,vaan herättää ihmettelyä,miksi joku/jotkut herättävät pahaa verta .. voisiko asialle tehdä jotain?? Ja pah !! Heti hyökätään kiinni. Olkaa. Mä menen nukkumaan. Hyvää yötä.
- tuffe
itse kirjoitin, en tarkoittanut pahaa. Hyvä että joku uskaltaa näitäkin keskusteluja käydä.
- blackwomans
tarkoittanut millään pahalla omassa tekstissäni.jos luet sen mitä kirjoitin niin ei tarkoitukseni ollut mollata ketään;)
mutta hyvää yötä myös sinulle
toivotaan että sinulla on parempi päivä huomenna:) - *nimetön*
tuffe kirjoitti:
itse kirjoitin, en tarkoittanut pahaa. Hyvä että joku uskaltaa näitäkin keskusteluja käydä.
Hyvää yötä Sinulle. :)
- *nimetön*
blackwomans kirjoitti:
tarkoittanut millään pahalla omassa tekstissäni.jos luet sen mitä kirjoitin niin ei tarkoitukseni ollut mollata ketään;)
mutta hyvää yötä myös sinulle
toivotaan että sinulla on parempi päivä huomenna:)..Sinulla :/ Okei...Hyvää yötä :)) Sori!
...on laitettu minulle 2 eri kertaa poistopyyntö.En poista,koska on oikein hyvä kaikkien pohtia omia kirjoittelujaan tänne..millä sävyllä kirjoitellaan..halutaanko vain tahallaan lietsoa riitaa vai jutella sovussa päivänpolttavista asioista.
Huomautan,että ihan jokaisella on oikeus kirjoitta palstoille,on sitten rekattu tai ei rekattu..kirjoitusten takana on aina ihminen,jolla on omatunto,sielu sekä tunteet.Ottakaa jokainen huomioon se seikka,kun kirjoittelette tänne mietteitänne.
Mukavia juttuhetkiä jokaiselle :)
Zamio- OLET HUONO SEFU
MUTTA TÄYSIN ASIATTOMAT JÄTÄT OVATKO NÄMÄ SINUN KAVEREITASI, JOIDEN KIRJOITUKSET PIDÄT TÄÄLLÄ?
LÄPINÄKYVÄÄ. - tuffe
OLET HUONO SEFU kirjoitti:
MUTTA TÄYSIN ASIATTOMAT JÄTÄT OVATKO NÄMÄ SINUN KAVEREITASI, JOIDEN KIRJOITUKSET PIDÄT TÄÄLLÄ?
LÄPINÄKYVÄÄ.asiatonta tässä keskusteluketjussa on ollut? Tietysti välillä paloi jonkun hiha, mutta eikö se ole parempi selvittää välejä kuin vain lakaista maton alle/bittiroskikseen? Ei ongelmat silleen ratkota että vaan vihellellään..
Minua tämä ketju auttoi ymmärtämään miksi joku ei halua rekisteröityä, olen aina luullut että se on jonkinlaista pelkoa tulla tutuksi, mutta ei se ihan niinkään taida olla... - *nimetön*
Aloitukseni ei ollutkaan tarkoitus lietsoa pahaa verta , ja myönnän kyllä,että joissain vaiheissa sorruin hiukan "kiukkuiseksi"vastauksissani..Mutta otan tästä sitten opikseni,jos on koitettu poistaa aloitustani :/ (Olen tosiaan nähnyt jossain todella provosoivia tai muuten sävyltään ikäviäkin,verraten omaani) Mukavaa loppuviikkoa Sinulle. :)
- *nimetön*
tuffe kirjoitti:
asiatonta tässä keskusteluketjussa on ollut? Tietysti välillä paloi jonkun hiha, mutta eikö se ole parempi selvittää välejä kuin vain lakaista maton alle/bittiroskikseen? Ei ongelmat silleen ratkota että vaan vihellellään..
Minua tämä ketju auttoi ymmärtämään miksi joku ei halua rekisteröityä, olen aina luullut että se on jonkinlaista pelkoa tulla tutuksi, mutta ei se ihan niinkään taida olla...Sinulla avoin asenne. Mukavaa loppu-iltaa,jos tänään käyt,ja muuten mukavaa loppuviikkoa. :)
- tuffe
*nimetön* kirjoitti:
Aloitukseni ei ollutkaan tarkoitus lietsoa pahaa verta , ja myönnän kyllä,että joissain vaiheissa sorruin hiukan "kiukkuiseksi"vastauksissani..Mutta otan tästä sitten opikseni,jos on koitettu poistaa aloitustani :/ (Olen tosiaan nähnyt jossain todella provosoivia tai muuten sävyltään ikäviäkin,verraten omaani) Mukavaa loppuviikkoa Sinulle. :)
saahan täällä kiukustua :) Kunhan selvittää asiat, ja senhän sinä teit :) Vaan milläs sitten selvität kun viesti poistetaan :/
- (.)Y(.)
Niin takuulla yllätyt.. ;))
http://puoti.positiivarit.fi/ViewPicture.aspx?ProductId=209&PictureIndex=11
Eikös, tuo pyyntö koskekkaan.. kaikkia?..
Jos, täällä kerran yritetään,
olla sopuisin mielin.. :))
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391759En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81131
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889