Elektronisen häiriön merkkivalo/Megane vm96

mandariini72

Missä vois olla vika kun elektronisen häiriön merkkivalo palaa ja auto ei ota kaasua vasta kun painaa pohjempaan. Auto nykii ja on sammunutkin pari kertaa

9

2928

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • megane -03

samaa vikaa oli ja sytytyspuolien vaihdolla tokeni.

• mansku72

onko tyyris toimenpide?

• on tyyris
        mansku72 kirjoitti:

onko tyyris toimenpide?

wetterillä jokuvuos sitten neljän puolan vaihto olisi ollut 640e. ranskasta sain samat puolat 200e ja vaihdoin itse. saa nykyään tarvikkeenakin

• mutta
        on tyyris kirjoitti:

wetterillä jokuvuos sitten neljän puolan vaihto olisi ollut 640e. ranskasta sain samat puolat 200e ja vaihdoin itse. saa nykyään tarvikkeenakin

-96 malissa taitaa olla vähemmän kuin neljä puolaa/erinlaiset?

• Sceenikko
        mutta kirjoitti:

-96 malissa taitaa olla vähemmän kuin neljä puolaa/erinlaiset?

-96 taitaa tarkoittaa 8v konetta jossa on kaksi puolaa koneen sivussa vs. 16v koneen neljä puolaa koneen päällä.
        Vika kuulostaa itsekin koettuna alipaineanturin vialta, hyvällä tuurilla pelkkä letku on rikki mutta eipä tuo ollut kallis vaihto merkkiliikkeessäkään.

• Puolassa

Ain ensin vikakoodien luku, ennen ku åletåå tutkimaan rahaa tiskille!!! Vika kuin voi olla jossain muussakin osasessa

• latu

mulla oli samantyyppinen vika joka joka johtui MAP-anturista lähtevästä alipaineletkusta, jonka pistoke oli mennyt poikki imusarjan puolelta. Liimasin pistokkeen ja laitoin pienen pätkän silikoniletkua varsinaisen letkun väliin. Alkuperäinen letku on aika jämptin mittainen ja jäykistyy varsinkin pakkasella jolloin moottorin heilunta saataa katkaista ko.pistokkeen.

• mandariini72

Irottin pistokkeen ja putsasin sen ja nyt taas vaihteeksi auto toimii. Olisko sit ollu vaan kostea tai likainen. Tai sitten joku kosketushäriö. Kiitti neuvoista:)

• megane -96

Meillä vika löytyi tämän viestin perusteella. Letku halki, viimeaikaiset pakkaset lienee syynä letkun iän lisäksi. Kiitos vinkistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1419
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1208
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      948
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      900
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      808
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      792
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      774
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      69
      748
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33