Joutuuko paljon purkamaan, kun vaihtaa mittariin polttimot. Tyttären Skoda Feliciassa on mittarit ihan pimeänä.
Minulle kun tuo Skoda on ihan outo peli.
Olisin kiitollinen jos saisin jonkinlaista ohjetta.
Mittarivalo
6
777
Vastaukset
- Kokemusta on
Ratti pois, ohjauspylvään muovit pois ja pylvään yläkiinnitys irti, nopeusmittarin vaijerin alapää irti, mittariston kiinnitysruuvit irti (3 kpl, piilossa koristemuovien alla muistaakseni valokatkaisijan vieressä ja keskikonsolin katkaisimien kahta puolen), sitten pitäisi ulospäin vetämällä lähteä.
Paras kun tietenkin ihan ensin otat akun miinuskaapelin irti niin et saa airbägiä silmillesi eikä käy muitakaan käpyjä.
Lamppuja on aikas monta, jos koko höskä on pimeänä saattaapi vika olla jossain muuallakin. Laitapa hakuun Felician mittarivalon vaihto.
Olen siinä neuvonut miten se tehdään,eikä todellakaan tarvi purkaa rattia.- kawe
Juu, Erkin ohjeilla tein homman eikä siihen kauaa mennyt. Ainoa ero oli, että mulla mittari kiinni kehyksessä rautalankakiristimillä. Samantapaiset kuin "vanhaan hyvään aikaan" sitruunasoodapullossa oli posliininen ns patenttikorkki
- Nökö ensi
vinkistä.
- Kokemusta on
Oho, taisi tulla paskanpuhujan leima otsaan niin että napsahti. Vanha-Erkki varmaan tietää mistä puhuu, vaan liekö vuosimallikohtaisia eroja: ainakaan omasta Feliciastani ei mittaristo mahdu rikkomatta ulos ellei rattia irrota. Tiellä ei ole ratti, vaan ohjauspylvään muovit, mutta niitä ei saa irti ellei irrota rattia ensin. Ja kokemusta siis on. No, voihan se olla että on vaan voiman puutetta ja turhaa hienostelua.
- ensin
Kokemusta on kirjoitti:
Oho, taisi tulla paskanpuhujan leima otsaan niin että napsahti. Vanha-Erkki varmaan tietää mistä puhuu, vaan liekö vuosimallikohtaisia eroja: ainakaan omasta Feliciastani ei mittaristo mahdu rikkomatta ulos ellei rattia irrota. Tiellä ei ole ratti, vaan ohjauspylvään muovit, mutta niitä ei saa irti ellei irrota rattia ensin. Ja kokemusta siis on. No, voihan se olla että on vaan voiman puutetta ja turhaa hienostelua.
Kannattaa silti varulta tarkistaa kaikki ne ruuvit, joita mahdollisesti löytyy ohjauspylvään alapuolelta. Octaviassa ne muovit irtoaa kun kaivaa ruuvit esiin syvennyksistä ja sen jälkeen mittariston irrotus onkin helppo nakki (kunhan on kojetaulun etumuovilevyn irrottanut).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1052983- 101864
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371855Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3901706Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211621Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191277
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039