Tässä se taas nähtiin, jääkiekkoilija saa öykkäröidä miten haluaa, ilman rangaistusta. Seura maksaa kaikki pelaajan aiheuttaman tappelun kulut.
Nielikäinen jäi ilman rangaistusta
9
494
Vastaukset
- kunniaan
Ei SM-liigalla ole mitään valtaa sakottaa suoraan yksittäisiä pelaajia. Nielikäinen on tehnyt sopimuksen HIFKin kanssa, ei SM-liigan. Riippuu sitten sopimuspykälistä että voiko HIFK rangaista Nielikäistä esim. pidättämällä osan tämän palkasta jne. koska on aiheuttanut seuralle sakot.
- nyrkkimies
Seurahan voi sitten rangaista pelaajiaan, jos haluaa.
Lisäksi mm. Nielikäinen joutuu vastaamaan teoistaan ihan oikeuden edessä ja sieltäkin voi ropsahtaa jotain. - Unto
Päätös oli oikea ja järkevä. Ilmeisesti tappelulla on haluttu lisätä yleistä mielenkiintoa ja lisätä myyntituottoa.
Kaikki tutkimustulokset korostavat, että ainut tapa saada säännöt pätemään niin että niitä noudatetaan, on iskeä lompakkoon. Kyllä se kirvelee seurojen taloudessa. Kaukalo ei harmaa alue, jossa saa tehdä mitä huvittaa. Johtajat ovat pesemässä ensimmäisenä kätensä ja siksi tarvitaan sakko. Sieltä se lähtee.
Rahat pois on ainut oikea tapa. Sinua vanhemmat Demarit sen tietävät, että asioihin vaikutetaan sääntöjä noudattamalla ja käymällä rahamassin kimppuun. Raha on ainut oikea mitta ja moraalin ainut turva. Ei liikeyrityksen johtaja välitä mistään muusta kun siitä kun, että voi saada potkut tai yritys saada sakkoja. - SKP
Kyllä tieto jyllää tällä tädillä.. Nielikäinen vastaa teoistaan käräjillä. Lisäksi sanktio menee miehen omasta pussista, jos ei kaikki niin varmasti osa.
- Unto
Päätöstä syytteestä ei ole tehty. Sinulla ei ole mitään tietoa asiasta. Syyteharkinnan Suomessa tässä asiassa tekee yleinen syyttäjä. Helsingin kihlakunnan syyttäjäviranomainen ratkaisee asian itsenäisesti ja riippumattomana.
Pelaajat saivat rangaistuksensa ottelussa.
- -DemariTyttö
Onko se muka rangaistus kun ei tarvi vähään aikaan pelata?
Jos Nielikäinen olis vaikka tappanu jonkun kaukalossa olis sinun mielestä 20 minuuttia istumista sopiva rangaistus? - ei ollut minulle osoitettu ...
-DemariTyttö kirjoitti:
Jos Nielikäinen olis vaikka tappanu jonkun kaukalossa olis sinun mielestä 20 minuuttia istumista sopiva rangaistus?tappamisesta luultavasti saisi 5 20 OR
-DemariTyttö kirjoitti:
Jos Nielikäinen olis vaikka tappanu jonkun kaukalossa olis sinun mielestä 20 minuuttia istumista sopiva rangaistus?Jääkiekossa on sääntörikkomuksille omat rangaistuksensa. Ne ovat kehittyneet aikojen saatossa. Tappeluista Suomessa saa varsin kovat rangaistukset verrattuna muihin maihin.
Jälkimmäinen kommenttisi oli mauton.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806