Heips....paljonko otatte tuntipalkkaa freelancer hommista mainospuolella?
Maksatteko itse verot?
Freelancer graafikko
HKI76
3
1044
Vastaukset
- lajile
mun ymmärtääkseni on olemassa pari erilaista lajia freelancer hommaa, toisessa yrittäjä maksaa kulut ja toisessa itte? Jos kuulut ekaan niin eiköhän tommonen perustuntipalkka ole ihan kohtuullinen. Itte saan 18e/h.
- 72 euroa/h
siis 72 euroa tunnissa, mutta tietysti maksan siitä verot, jotka työnantaja pidättää. Liittoihin en kuulu, sellaiset tienaavat kai vähän vähemmän, kun eivät ole oikein työnantajien suosiossa.
- asewq
Minä ainakin maksan itse ammattiyhdistysmaksuni, ei tiedä työnantaja kuulunko vai en...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764