Moi kaikki 40+ kirjoittelijat

Jälleen kerran muistutan kaikkia.Ketään ei tule solvata keskustelupalstoilla ja muistutan myös,että jos kirjoittelu käy kovasti kuumaksi ja asiattomuuksia sekä henkilökohtaisuuksia alkaa ilmestyä keskusteluun..voi palautteen kautta pyytää tuollaisen viestin poistoa.

Poisto tulee kuitenkin perustella..silloin sefun tai ylläpidon on helpompi poistaa asiaton viesti,ei mene aikaa arvailuun.

Muistutan myös,että suurin osa asiattomista viesteistä kannattaa jättää omaan arvoonsa..laittaa mappi öö,n puolelle.Näin toimien mitätöit häirikön ja häirikön alkuperäinen tarkoitus..hämmingin aiheuttaminen..menee piloille.

Mukavia sättäilyhetkiä..koitakkee olla sovussa :)

Zamio

43

3506

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulienkeli

iltaa :)

• Avenging.Angel

Mitäs Tulienkeli?

• Tulienkeli
        Avenging.Angel kirjoitti:

Mitäs Tulienkeli?

seilata täällä..
        Mutta nyt toivotan Hyvää Huomenta Avenging.Angel`s

Ei mitään ihmeenpää...

• ..toivottelee huomenia :)

• Tulienkeli
        Zamio kirjoitti:

..toivottelee huomenia :)

Huomenta Sinullekin...halilla :)

• Tulienkeli
        Tulienkeli kirjoitti:

Huomenta Sinullekin...halilla :)

Mikäs musta Rontin teki...jos ootkin itse...semmonen Vilpertti...

• äitiä ja isää,,,

eikä ole piruilua...!

• Tulienkeli

jonkun kanssa...

• mutta..

scirros sister aiwwan ihana retromeinoobiisi!!
      ?

• Ellen

Olipa mukavanOloinen viesti Sinulta *hymy*

Töiden iloa palstan Sefuna!

Ellen

• Mukavaa syksyä sullekin :)

Zamio

• (.)Y(.)

Hyvä muistutus meille kaikille..
      mutta olisiko Sinulla..
      tuosta rautalankamallii niille..
      "joille tuo viesti ei mene perille"?.. ;))

Kiitos.. ja Sinulle..
      helppoja työpäiviä..
      ilman noita poistoja.. :))))

• ..nyt on rautalanka päässy loppumaan,joten nyt olisi valitettavasti heidänkin käytettävä vaan sitä omaa älliä!

no..harjoitus tekee mestarin ;) ..toivottavasti

Zamionrontti

• (.)Y(.)
        Zamio kirjoitti:

..nyt on rautalanka päässy loppumaan,joten nyt olisi valitettavasti heidänkin käytettävä vaan sitä omaa älliä!

no..harjoitus tekee mestarin ;) ..toivottavasti

Zamionrontti

Nou hätä..
        mie lainaan sulle näitä jaeltavaks..

http://kotisivu.dnainternet.net/martlii/

http://sodaplay.com/constructor/index.htm

mikäli oma älli, ei jollain pelitä?.. ;)))
        Ja, tuota viimosta jokainen, voi muokata mieleisekseen.. ;))

• (.)Y(.) kirjoitti:

Nou hätä..
        mie lainaan sulle näitä jaeltavaks..

http://kotisivu.dnainternet.net/martlii/

http://sodaplay.com/constructor/index.htm

mikäli oma älli, ei jollain pelitä?.. ;)))
        Ja, tuota viimosta jokainen, voi muokata mieleisekseen.. ;))

Kiitos ja kumarrus..rautalankamallit ei enää paremmiksi voisi vääntyä :D :D :D ja jopa puisena versionakin löytyy..wau.

Zamio
        ..ja rautalankaa tuutin täydeltä...

• Laahustava

Tässä sulla on niin vaikeata,sinähän se sefu olet senkun poista mikä tarvitsee poistaa.
      Ei luulis olevan vaikeata poista mitkä ei sovi palstalle.
      Vaihda paikaa jos on ylivoimasta poistaa.
      Alkaa holhoominen kuulostaa jo jostain tai jostain.
      Kyllä luulis näinkin 40 palstalla ihmisten käyttäytyvän ilman isompaa holhoomiselta.
      Kinaa saa olla,kunhan kinaa asiat.
      Ollaan sen verran nähty elämää,et muutamat v.... menee ohi korvien eikä niistä sen enepää välitetä.
      Siks toiseen tämä on monelle purkaus palsta millä saa joskus kenkku olotilaa parantaa on täällä niin monta hyvää kirjoittajaa jotka suo sen helpotuksen toiselle.Meidän on kuitekin mahduttuva samaan maailmaan,koska elämme samaan aikaan.

• Jokaisella kirjoittajalla on myös vastuu ja sitä vastuuta ei poista se,että palstalla on sefu,joka poistaa asiattomat kirjoitukset.

Täällä on monta erilaista persoonaa juttelemassa..toiset ohittaa solvaukset niihin enempiä huomiota kiinnittämättä ja toiset taas hyvinkin pahasti loukkaantuvat.

Eli palstan säännöt eivät ole turhaan laadittuja.Ne koskevat jokaista,myös sinua.

tässä kertaukseksi.

http://keskustelu.suomi24.fi/ohje/#saannot

Mukavaa päivänjatkoa :) t.Zamio

• Zepeti

Näköjään ei vieläkkään Suomi24 keskustelupalstoilla shefut näe ip numeroita.
      Tai sitä tietoa ei saa käyttää palstahäirikköjen poistamiseen.
      Sinäkin olet ollut jo kauan mukana ja varmaan joskus osallistunut siitä käytävään keskusteluun.
      Tällä palstalla tulevat eräät vanhat jutut mieleen.
      -kirjoittaa miehenä naisen nikillä
      -noin 100-200 viestiä vrk
      -ellei saa huomiota,niin alkaa puskista huutelu
      -pahana päivänä uskonnollista fraasia
      -hän on mielenterveys potilas tai kehitysvammainen
      -osaa kuitenkin kirjoittaa erittäin taitavasti,varmaan muuta ei sitte elämässä olekkaan
      -jos hänelle ei vastata,hän vastaa itse itselleen
      -kirjoituksissa peräänantamaton ja haluaa aina viimeisen sanan

Jos Kimmmo on vielä Shefuna,niin ota selvää mistä
      tai kenestä puhun
      Tv:Zepe

• En tunne kyseistä seriffiä.

Palstahäiriköitä on ollut aika ja tulee myös aina olemaan..joten kannattaa vain suhtautua varauksella tietyntyyppisiin viesteihin.

Sekä ehdottomasti käyttää hyväksi tuota -asiattomasta viestistä ilmoitus- mahdollisuutta.

Kaikkea ei sefu eikä ylläpitokaan voi huomata,pahimmat häiriköinnit,jotka sisältävät selkeää törkeää kieltä tai selvää prokaatiota,on helppo poistaa..mutta jos on taitava häirikkö kyseessä..hän osaa laatia viestit ovelasti ja mahdollisesti monella nikillä,niin tän tyyppisistä epäilyistä kannattaa ilmoittaa tuon palautteen kautta.

Poistopyyntö pitää vain olla hyvin perusteltu..perustelu auttaa viestin ns.analysoinnissa ja auttaa poistopäätöksessä.

Zamio

• tomppa2006

Häirikön alkuperäisenä tarkoituksena on nimenomaan hämmingin aiheuttaminen, kannattaa jättää viestit aivan omaan arvoonsa.

Vielä vakavampana asiana pidän toisten solvaamista. Asiattomien viestien alkuperän arvailu ja toisen ihmisen syyttely on vielä pahempi asia.

• Olet ymmärtänyt asian ytimen..näin tulisi toimia.
        Joskus se on vaan vaikeaa,jos kirjoittelee tänne paljon ja esim.häirikkö on onkinut jotakin henkilökohtaista tietoa kirjoittajasta..silloin on helppo huudella ns.puskista ja puskien takaakin ja aiheuttaa sitä hämminkiä..joka voi olla tämmöisessä tapauksessa melkoista.

Välillä sääntöjen kertaus olisi jokahisella paikallaan..

ns.henkilökohtaisuuksiin meneminen ei ole palstoilla sallittua.

Zamio

• tolho

minunkii puolesta polliisisetä :o))
      Totta turiset jutussas..kyllä maailmaan ääntä mahtuu vaan ei niitä kaikkia kannata kuunnella..

Mukavaista keskiviikkoa sullen :o)

• Torstaita sinulle..

Zamio :)

• montako valitusta s.24.fi

Innostunut ihailijasi kyselööpi?

• em.....

sekin voinee aika nopeasti tapahtua, ellet ole
        tarkkana ku porkkana!

• wanita

tai ihan huvittavaa, kun ns. aikuisia joudut paimentamaan, vaan niinhän se on, tämä ikäpolvi taitaa olla pahimmasta päästä.... tai kun katselee muita palstoja, ei siellä seriffiä näy palstoilla

muikkareita vaan jakoon

• Monella palstalla on oma valvojansa..ainakin vilkkaimmissa keskustelupaikoissa.

Ihannehan olisi,että valvojaa ei tarvittaisi lainkaan..mutta lienee käytännössä mahdoton ajatus.

Näillä palstoilla on niin helppoa kirjoittaa mitä sattuu,kun sinun ei tarvitse olla vastapelurin kanssa "face to face" Oikeassa elämässä noin tuskin tulee toimittua.

Rauhallisia keskusteluhetkiä sinullekin :)

Zamio

• Duckzoni

Okei. Voin mäkin olla vähemmän härski jutuissani. En kyl kovin paljoo, koska mulla on Duckin luonto :D

Nii, se kyssäri? Jos tällä 40 palstalla menee jutut totaalisti rähmälleen, niin jääpikö luokalle ja potkaistaan seuraavaksi lukukaudeksi 30 palstalle kertaamaan opintoja? ;D

• Tässä koulussa on semmone käytäntö,että erotetaan määräajaksi.Vanhanaikainen konsti on parempi,kuin nippu uusia,joten kannattaa olla kiltisti =D

Zamionrontti

• yksi jolle et vastaa
        Zamio kirjoitti:

Tässä koulussa on semmone käytäntö,että erotetaan määräajaksi.Vanhanaikainen konsti on parempi,kuin nippu uusia,joten kannattaa olla kiltisti =D

Zamionrontti

ollaanko kovinkin tuttuja?

• Zamio kirjoitti:

Tässä koulussa on semmone käytäntö,että erotetaan määräajaksi.Vanhanaikainen konsti on parempi,kuin nippu uusia,joten kannattaa olla kiltisti =D

Zamionrontti

heti ekan varoituksen jälkeen?Vai tuleeko varoitusta olleskaan? :O
        Ny pitää käydä, heti pikimmiten suun pesulla..:¤

• utelias vain?
        Zamio kirjoitti:

Zamionrontti

ja melko varma?

• utelias vain? kirjoitti:

ja melko varma?

mutta väärä......Zamio on hää ja mä olen mä....:)

• yksi jolle et vastaa kirjoitti:

ollaanko kovinkin tuttuja?

Pahoittelen,jos en ole huomannut vastata sinulle.En ole kovinkaan aktiivinen kirjoittelija palstoilla enkä tunne täältä ketään keskustelijaa.

Mukavaa päivää sinullekin :)
        Zamio

• epäilijä-58
        hai kirjoitti:

mutta väärä......Zamio on hää ja mä olen mä....:)

nopeaakin nopeampi

• tuffe
        epäilijä-58 kirjoitti:

nopeaakin nopeampi

vaikka meitä olis vain kaksi kirjoittajaa täällä, sinä ja minä?

Ja toisaalta, onko sillä väliä? Mitä se auttaa että tiedät kuka kirjoitti mitäkin?

• tuffe
        tuffe kirjoitti:

vaikka meitä olis vain kaksi kirjoittajaa täällä, sinä ja minä?

Ja toisaalta, onko sillä väliä? Mitä se auttaa että tiedät kuka kirjoitti mitäkin?

Mun mielestä menee vainoharhaiseksi koko touhu jos vaan kytätään kuka on mahtanut kirjoittaa mitäkin. Koska vaihtoehtojahan löytyy..

Netin ihmeellisyys on juuri sama kuin joskus Lost-sarjan alussa kehuttiin, kaikki osaanottajat ovat samalla lähtölinjalla, täällä ei näy oletko rikas vai köyhä, vaaleanpunainen vai keltainen, makarooninporajaa vai tj, se on sielu joka ratkaisee. Eli kirjoitukset.

Tiedän, se on inhimillistä yrittää kurkata kuka mahtaa olla kuka, itsekin siihen syyllistyn. Mutta se itse sanoma jää silloin pimentoon, ja sitä vartenhan täällä ollaan? Koska meillä on jotain annettavaa. Ja koska muitten MIELIPITEET kiinnostaa.

• tuffe kirjoitti:

Mun mielestä menee vainoharhaiseksi koko touhu jos vaan kytätään kuka on mahtanut kirjoittaa mitäkin. Koska vaihtoehtojahan löytyy..

Netin ihmeellisyys on juuri sama kuin joskus Lost-sarjan alussa kehuttiin, kaikki osaanottajat ovat samalla lähtölinjalla, täällä ei näy oletko rikas vai köyhä, vaaleanpunainen vai keltainen, makarooninporajaa vai tj, se on sielu joka ratkaisee. Eli kirjoitukset.

Tiedän, se on inhimillistä yrittää kurkata kuka mahtaa olla kuka, itsekin siihen syyllistyn. Mutta se itse sanoma jää silloin pimentoon, ja sitä vartenhan täällä ollaan? Koska meillä on jotain annettavaa. Ja koska muitten MIELIPITEET kiinnostaa.

lempeä leijona.....hairuttaan sut....
        ja muista vaikka kuin potkitaan ja lyttyyn lyötäisiin on maailmassa ainakin yksi hai joka rinnallasi omalla tavallaan kulkee...muistaa...:)

• tuffe
        hai kirjoitti:

lempeä leijona.....hairuttaan sut....
        ja muista vaikka kuin potkitaan ja lyttyyn lyötäisiin on maailmassa ainakin yksi hai joka rinnallasi omalla tavallaan kulkee...muistaa...:)

Huom, ihan vaan pienellä ämmällä :)

Ja nyt kyllä ruttaan suakin :) Sie senkin mukava mies...

• tuffe kirjoitti:

Huom, ihan vaan pienellä ämmällä :)

Ja nyt kyllä ruttaan suakin :) Sie senkin mukava mies...

joo oletkin pieni ja hentoinen ropaltasi....:)
        sellainen syliin sopiva....
        jaahas pitkään sainkin rutistustasi odottaa..:)))

• Miksi poistettavaksi pyydettyjä ei poisteta sitten?
      Onko sekin aivan turhaa? kun eivät häviä pyynnöstä huolimatta.

• En päivystä täällä 24 h vuorokaudessa,siksi viestien poistot saattavat venähtää,teen myös päivisin palkkatyötä leipäni eteen,silloinkaan en voi seurata palstaa..minulla on myös vapaapäiviä,jolloin en seuraa palstaa.Silloin valvonnasta huolehtii ylläpito,mutta sielläkään ei ole ympärivuorokautista päivystystä.

En myöskäään poista jokaista kirjoitusta,vaan katson onko viesti todella häiriköintiä..siksikin saattaa tulla vaikutelma,etten reagoi.

Nämä palstat toimivat nk.jälkisensuurilla ja viive poistoissa saattaa paihimmassa tapauksessa olla jopa vuorokausi.Valitettavasti.

Zamio

• Zamio kirjoitti:

En päivystä täällä 24 h vuorokaudessa,siksi viestien poistot saattavat venähtää,teen myös päivisin palkkatyötä leipäni eteen,silloinkaan en voi seurata palstaa..minulla on myös vapaapäiviä,jolloin en seuraa palstaa.Silloin valvonnasta huolehtii ylläpito,mutta sielläkään ei ole ympärivuorokautista päivystystä.

En myöskäään poista jokaista kirjoitusta,vaan katson onko viesti todella häiriköintiä..siksikin saattaa tulla vaikutelma,etten reagoi.

Nämä palstat toimivat nk.jälkisensuurilla ja viive poistoissa saattaa paihimmassa tapauksessa olla jopa vuorokausi.Valitettavasti.

Zamio

Selventävästä ja hyvästä vastauksestasi... ;)))

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1779
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1598
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1404
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1358
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1275
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1141
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1048
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      951
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      949
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      889
    Aihe