Miesten Logiikka palsta ei ole seksikeskusteluja varten.Ne joko poistetaan tai siirretään niille kuuluville palstoille.
Käyttäkää myös hyvää makua kirjoituksissanne.Liian rivoja sanontoja sisältävä viesti poistetaan joka kerta.
terkuin Zamio
Muistutus
4
761
Vastaukset
- isketään ....
aiheet tälle vai jollekin toiselle palstalle?
Kirjoituksia tutkaillaan sitä mukaa,kun niitä palstalle tulee.Pääasiassa täällä sallitaan hyvin monenlaiset kirjoitukset,koska miesten logiikka käsitteenä on kuitenkin hyvin laaja.Halventavat,loukkaavat,seksistiset,selkeästi politiikkaan kuuluvat sekä rasistiset kirjoitukset poistetaan tai siirretään.
Jokaisen tulisi käyttää omaa harkintaansa tänne palstalle kirjoittaessaan ja hyvällä maulla laaditut kirjoitukset saavat miltei poikkeuksetta jäädä palstalle.
Zamio- XAW
Zamio kirjoitti:
Kirjoituksia tutkaillaan sitä mukaa,kun niitä palstalle tulee.Pääasiassa täällä sallitaan hyvin monenlaiset kirjoitukset,koska miesten logiikka käsitteenä on kuitenkin hyvin laaja.Halventavat,loukkaavat,seksistiset,selkeästi politiikkaan kuuluvat sekä rasistiset kirjoitukset poistetaan tai siirretään.
Jokaisen tulisi käyttää omaa harkintaansa tänne palstalle kirjoittaessaan ja hyvällä maulla laaditut kirjoitukset saavat miltei poikkeuksetta jäädä palstalle.
Zamioyrmiollahan on entien niitä naisia halventavia juttuja täällä. Mutta kovasti ne näyttää linjoilla ne jutut roikkuvan. Mutta älä huolehdi. Kyllä me haukutaan lyttyyn kaikki päänaukojat täällä, ja vielä ihan mielellämme.
- mie vuan
XAW kirjoitti:
yrmiollahan on entien niitä naisia halventavia juttuja täällä. Mutta kovasti ne näyttää linjoilla ne jutut roikkuvan. Mutta älä huolehdi. Kyllä me haukutaan lyttyyn kaikki päänaukojat täällä, ja vielä ihan mielellämme.
poista yrmion viestejä, mie ainaskin tykkään ja moni muu, on mies joka sannoo mistä "pissi tullee" .. jos nyt nuin karrikoidusti suap sannoo;))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889