Se saa sinut näyttämään hoikalta ja musta sopii kaikkien vaatteiden kanssa.
Naisille voin antaa kotona henkilökohtaisia muita hyviä muotivinkkejä, joten tänne vaan ilmoitusta ja tulen opastamaan ;=)
Pukeudu
12
2742
Vastaukset
- Janina........
Jos on kauhee tahra vaattees niin otappas maito tilkkanen ja sitruuna sekä etikkaa!jättää iiiihanan tuoksun ja tahrasta ei jää jäkeekään! toimii varmasti!!!!
- tjaa...
musta on tosi tylsä väri ja saa ihmisen vaikuttamaan tylsältä. Vaatteissa pitää olla väriä!!!
- Otapa huomioon
tjaa... kirjoitti:
musta on tosi tylsä väri ja saa ihmisen vaikuttamaan tylsältä. Vaatteissa pitää olla väriä!!!
Ei kaikkien mielestä musta ole tylsä väri. Minusta musta on jännittävä väri. Itse pidän tylsänä sinistä.
- Bluesun
Otapa huomioon kirjoitti:
Ei kaikkien mielestä musta ole tylsä väri. Minusta musta on jännittävä väri. Itse pidän tylsänä sinistä.
Mustako jännittävä väri.
Minun mielestäni musta on surun väri ja se on jotenkin pelottava. Musta vväri karkoitaa, siis niin ettei kukaan uskalla mennä sen lähelle. Ainakin jos on täysin mustissa. Tai se riippuu oikeastaan siitä ovatko vaatteet vaikkapa sellaiset hienot juhlavaatteet tai räsyiset nahkavaatteet. Niitä mustia räsyisiä nahkavaatteita minä ainakin karttaisin. - Nassukka
Bluesun kirjoitti:
Mustako jännittävä väri.
Minun mielestäni musta on surun väri ja se on jotenkin pelottava. Musta vväri karkoitaa, siis niin ettei kukaan uskalla mennä sen lähelle. Ainakin jos on täysin mustissa. Tai se riippuu oikeastaan siitä ovatko vaatteet vaikkapa sellaiset hienot juhlavaatteet tai räsyiset nahkavaatteet. Niitä mustia räsyisiä nahkavaatteita minä ainakin karttaisin.Kyllä musta sopii vaatetukseen ihan hyvin, kunhan tosiaan ei ole aivan mustissaan. Itselläni on musta talvitakki, mutta sitä keventää hieman vyö jossa on suurehko neliskanttinen solki. Mustia housuja en kyllä sen takin kanssa käytä... Liian tummaa sitten.
Mustien housujen kanssa käytän sitten jotakin hieman värikkäämpää yläosaa. Tällä hetkellä olen ihastunut raitaneuleisiin, aika pehmeä sävyisiin kylläkin. - juttuja-..
Nassukka kirjoitti:
Kyllä musta sopii vaatetukseen ihan hyvin, kunhan tosiaan ei ole aivan mustissaan. Itselläni on musta talvitakki, mutta sitä keventää hieman vyö jossa on suurehko neliskanttinen solki. Mustia housuja en kyllä sen takin kanssa käytä... Liian tummaa sitten.
Mustien housujen kanssa käytän sitten jotakin hieman värikkäämpää yläosaa. Tällä hetkellä olen ihastunut raitaneuleisiin, aika pehmeä sävyisiin kylläkin.Ootteko ihan pimeitä? Ihmisillä tosiaan on erilaisia makuja ja jokainen pukeutukoon oman halunsa mukaan. Jotkut voivat pitää vain esim. kokomustista asuista ja toiset vain vaaleista. Onko vähän hölmöä sanoa noin yleisesti, että älä käytä kokomustaa, et erotu, olet pelottava jne. Ehkä sinä ja monet muut koette ko. värin siten, mutta te ette edusta koko maailman ihmisiä.
- '''''''''
juttuja-.. kirjoitti:
Ootteko ihan pimeitä? Ihmisillä tosiaan on erilaisia makuja ja jokainen pukeutukoon oman halunsa mukaan. Jotkut voivat pitää vain esim. kokomustista asuista ja toiset vain vaaleista. Onko vähän hölmöä sanoa noin yleisesti, että älä käytä kokomustaa, et erotu, olet pelottava jne. Ehkä sinä ja monet muut koette ko. värin siten, mutta te ette edusta koko maailman ihmisiä.
Ensin sinuttelet ja sitten teitittelet.
- mamma-miia
joukosta, kun olet mustiin pukeutunut. Musta on kyllä juhlava ja sopii moneen tilaisuuteen, mutta et todellakaan erotu massasta. Värikäs asuste tai jotain muuta mustan kanssa, olet yksilöllisempi.
Nuorena pidin mustasta, mutta varttuneen yllä musta on kova ja kalventava väri. Nykyään suosin enemmän väriini sopivia vaatteita, kaunista punaista, etenkin roosaa, kirkkaan punaista ja lohenpunainen on myös hyvä väri. Vaaleahko sininenkin tekee valjun kasvojen värin, ei siis sitäkään enää.
Alaosaan käy musta, mutta kasvojen lähelle muita värejä.- Seppo-vainaa
Musta on tyylikäs väri, mutta myös surun väri ja mustiin pukeutuva ihminen mielletään kätkeytyväksi ja sulkeutuvaksi. Ripaus valkoista, vaikkapa valkea kauluspaita mustan paidan alla muuttaa yleisilmettä kummasti, tai jos housuissa on liituraitoja. Jotain muuta väriä vähän sekaan niin se on hyvä.
- Voivottelijoiden kuningatar
Eiköhän jokaiselle ihmiselle sovi eri värit ja mallit.
Mielestäni mustan kalventava vaikutus ei ole pahasta. Mielestäni ruskettunut vaaleaihoinen on ruma, mutta se onkin MINUN mielipiteeni.
Kalpeus on mielestäni paljon kauniimpaa.
Tuosta voisi päätellä, että pidän mustasta, mutta asia ei ole näin. Pidän pehmeistä ja lämpimistä, maanläheisistä väreistä, sininen(farkunsininen, vaaleansininen), beige, ruskea, armeijanvihreä, harmaa...
Mielestäni on kaunista, kun ihmisen asu on suht yksivärinen. Silloin ihminen todella eottuu massasta. Ihan tosiasia. missä opastat, ai nii kotona, sun vai meidän luona?
no joka tapaukses, pidän mustasta, mutta etenkin pimeän aikaan se on synkkä ja ikävä väri.
Menen esim. pikkujouluihi, missä on pimeetä muutenki, ei minuu sieltä huomaa kukaan, jos olen mustassa mekossa tai jakussa, jos monen muunkin päällä on tumma vaate.
Minä oon huomannu täs viime vuosina, että mustan aika on minulta ohi.
Kauniita selviä värejä, pukevasti päälle. Olen silloin ihan mukavan näkönen.- kamu
musta on ihan ok väri ja monelle se sopii. jos on tähän tylistyny tai haluaa kroppaansa piilottaa niin väriä voi antaa värikkäällä kaulaliinalla tai huivilla. esim turkoosi liila tai oranssi pun ainen, käy mustan kanssa hyvin .
jos ei halua olla liian räikeä voi hankkia tummia ruskeita sinisiä vihreitä niin tulee vaihtelua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277