äääh! oon jo 4 kk jaksanu tätä laihdutusta (muutama hallittu repsahdus mahtunu mukaan) ja kilojakin on lähtenyt tosi kivasti, ja housukoko pienentynyt 1 - 2 numeroa. Enää ei olisi jäljellä kuin 6 kg pudotettavaa! Mutta eilen menin toden teolla ahmimaan, kun olen ns. "tunnesyöppö" ja oli riitaa poikaystäväni kanssa, ja enkös sitten syönyt..
- 1 maraboun suklaalevyn,
- 2 puolikasta vaaleaa leipää reilusti suolattua floraa juustoa,
- paistettuja perunoita ja broilerpyöryköitä lautasellisen,
- pirkka salmiakki kissoja pussillisen,
- puolet sellasesta isosta pullapitkosta,
- 3 prk vähärasvasta mansikka viiliä..
huh huh. Nyt kaduttaa ihan sikana ja tuntuu et oon lihonnut ihan hirveesti! Liikuntaakaan en eilen, enkä oikeastaan tänäänkään harrastanut.
Mut tänään en ole syönyt kuin aamupuuron (n. 3dl) ja kaksi palaa ruisleipää päällä tonnikalaa. Muuta en aio syödäkkään..
Onko mahdollista että mulla olis tullut/tulee tosta kiloja tai senttejä takasin kroppaan?
masentaa ihan älyttömästi, että olinkin niin idiootti et menin tolleen syöpöttelemään..! eihän siit kukaan muu kärsi kun mä itse! PRKL!
Ei Hitto!
tyhmä!
2
410
Vastaukset
- huolehti
hetkellisesti paino tuosta varmasti nousee mutta kun jatkat samaa tahtia kuin tähänkin asti, paino laskee samaan muutamassa päivässä missä oli ennen tuota mässäilypäivää. Hyvä laihdutuksesi ei siis mennyt piloille tuosta.
Heippa! alotin itse laihiksen ma kolmannen kerran.aikasemmi ollu 2004 ja 2005 keväällä. 30kg pitäs saada pois.pirun vaikeeta ku oon makealle perso.ois kiva keskustella.tsemppais muakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796