Dieselin ilmaaminen

Felicia

Miten ilmataan Felician "vanhanaikainen" dieselkone. Pelkkä startin pyöritys ja pumpun itseilmaus ei näytä toimivan.

6

3463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IlmatP

Pumpun juuressa on siipimutteri, kierrä sitä noin kaksi kierrosta auki. Pumpun päällä on "tutti", painele sitä kunnes pumpusta veden tulo lakkaa ja alkaa tulla dieseliä, noin 20 painallusta riittänee...
      Kierrä siipimutteri kiinni.

• mä vaan

kaada reilusti tankkiin löpöä. Muutama litra ei jostain syystä riitä automaattiselle ilmaukselle.

• kasi-ilmausta,

mikali sellainen mahdollisuus on. Turhat kihnutukset jaa pois ja ilmaantuminen tapahtuu varmasti nopeammin. (Ja muista kiertaa ruuvi kiinni kierretta kuitenkaan rikkomatta liialla kiristyksella).

• Vaggenismi
        kasi-ilmausta, kirjoitti:

mikali sellainen mahdollisuus on. Turhat kihnutukset jaa pois ja ilmaantuminen tapahtuu varmasti nopeammin. (Ja muista kiertaa ruuvi kiinni kierretta kuitenkaan rikkomatta liialla kiristyksella).

Feliciassa taitaa olla VAG:n 1,9 esikammionakutin jossa on jakajapumppu. Siinä pumpussa ei ole käsi-ilmausta, vaan pumpun ominaisuuksiin kuuluu itseilmaus.
        Rivipumput pitää ilmata käsin. Tankkiin vaan reilusti tupaöljyä ja startilla pyörittäen kone käyntiin

• Oot ilmeisesti vaihtanut suodattimen.
      Se pitäis laittaa täyteen naftaa ,ennen asennusta.
      Pumpun etuosassa on 8 tai 10 mm.n kannalla oleva pultti,ota se auki ja pyörittele konetta startilla jos akussa on enää sähvöä,meinaan että tyhjää suodinta jos olet yrittänyt täyttää startilla, niin akku on varmasti tyhjä.
      Kun pultin reijästä alkaa tulla ainetta niin pultti kiinni ja sahaamaan,pitäis lähteä käymään.

• Felicia

Käy ja kukkuu taas. Kiitoksia neuvoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      115
      3153
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2046
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1895
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      401
      1763
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1661
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1477
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      120
      1311
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1201
    9. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1196
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20