Olen jokseenki varma että mää olen kuralla.
Tää ei voi olla totta !!!
19
565
Vastaukset
- pyllyperse
voi perse!!!!!
olikin vaan paskasta puhumista, ei tarvii enempää lukee. Poistunki taka vasemmalle, tätäkö on huuhaa?
- yxtypy
päättelet? :=))
- hurjahilda
Ruoka ei maita,massussa pyörii kumma möykky.
Päässä sirittää kummat ajatukset ja syrän,se on ihan levoton. - yxtypy
hurjahilda kirjoitti:
Ruoka ei maita,massussa pyörii kumma möykky.
Päässä sirittää kummat ajatukset ja syrän,se on ihan levoton.ettei kuitenkaan levottomat jalat ole ja pysyt kotona.
Annanpa hyvän neuvon mikä saa sen möykyn lähtemään.
Pieni konjakki-ryyppy :=))) - hurjahilda
yxtypy kirjoitti:
ettei kuitenkaan levottomat jalat ole ja pysyt kotona.
Annanpa hyvän neuvon mikä saa sen möykyn lähtemään.
Pieni konjakki-ryyppy :=)))riittää. Mullon sitä ainaski kaks litraa.
Kietasen heti kunnon annoksen.Luulis helpottavan. - yxtypy
hurjahilda kirjoitti:
riittää. Mullon sitä ainaski kaks litraa.
Kietasen heti kunnon annoksen.Luulis helpottavan.miten ne on säilyneet sulla? Vai ostikko ne tänään? :=))
- hurjahilda
yxtypy kirjoitti:
miten ne on säilyneet sulla? Vai ostikko ne tänään? :=))
olla jotai pahanpäivän varalle.
Ne on ollu jo ainaski puol vuotta sillä varalla. - yxtypy
hurjahilda kirjoitti:
olla jotai pahanpäivän varalle.
Ne on ollu jo ainaski puol vuotta sillä varalla.kyllä mullakin väkevät säilyy, mutta punkkua ei passaa ostaa kun pullon kerralla :=))))
- hurjahilda
yxtypy kirjoitti:
kyllä mullakin väkevät säilyy, mutta punkkua ei passaa ostaa kun pullon kerralla :=))))
ja hyvä seura.Eipä ole parempaa yhdistelmää.
- Ben_Sjatkel
vain vaipat(3st) pöksyihin ja tanssimaan:-hähähäää
Bengt- hurjahilda
tairat olla vahingonilonen.
Ku tää tauti pa....komalla lähtiski ni olisin tytyväinen. - Ben_Sjatkel
hurjahilda kirjoitti:
tairat olla vahingonilonen.
Ku tää tauti pa....komalla lähtiski ni olisin tytyväinen.suinkaan vahingonilosta... noin vastannut.
Hyvästä sydämmestäni vain neuvon annoin.
Oln minäkin joskus kuralla.
Bengt - yxtypy
tanssit tanssittiin jo eilen. Siinä tais mennä polkatkin, ja mä kun olen aina luullut etten polkkaa osaa :=)))
- hurjahilda
Ben_Sjatkel kirjoitti:
suinkaan vahingonilosta... noin vastannut.
Hyvästä sydämmestäni vain neuvon annoin.
Oln minäkin joskus kuralla.
Bengtsen ymmärsin,Mutta ku sisuunnuttaa tääläi pääsi käymään.
- Ben_Sjatkel
hurjahilda kirjoitti:
sen ymmärsin,Mutta ku sisuunnuttaa tääläi pääsi käymään.
mikään mukava sairaus, ei ollenkaan.
Mutta sattuuhan sellaistakin ja osaansa on tyytyminen. Mutta ota ainakin joku hiilitabletti.
Bengt - Ben_Sjatkel
yxtypy kirjoitti:
tanssit tanssittiin jo eilen. Siinä tais mennä polkatkin, ja mä kun olen aina luullut etten polkkaa osaa :=)))
Ja polkatkin polkkasit, heh?
Oliko punkkupullo opettajana?
Bengt - yxtypy
Ben_Sjatkel kirjoitti:
Ja polkatkin polkkasit, heh?
Oliko punkkupullo opettajana?
Bengtpunkkua, vähän olutta, vähän siideriä, vähän koskenkorvaa ja vähän tervasnapisia..
Mutta... huom. kaikkia vaan vähän :=)))) - Ben_Sjatkel
yxtypy kirjoitti:
punkkua, vähän olutta, vähän siideriä, vähän koskenkorvaa ja vähän tervasnapisia..
Mutta... huom. kaikkia vaan vähän :=))))lipaisit sotkut naamaasi!
Vaikka vähänkin..., eikös siitä mitään krapuloita tullut, häh?
Bengt
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277