Olli ja Hanne,miksi teitte sen?Kaduttaako tekonne?
Kyllä itse varattuna en olisi tuollaista tehnyt.
Ajatelkaa hyvä ihmiset!Huh,aika hurjaa menoa on talossas.Säännöt eivät kiellä pettämistä.Voi kauhistus tuota ohjelmaa.
Olli ja Hanne,miksi teitte sen?
7
2730
Vastaukset
- dolby digital
Tää ei sitten jaksa lopettaa?
Kenties Ollin ala-asteella kiusaama luokkakaveri jonka eväät Olli on joskus syönyt tai rikkonut lelut?- BomBiG
Hah,ei saakeli Oliko Olli oikeasti Hannen kanssa silleen?Pehmeää:)
- harmajamaja
opettelisit käyttämään välilyöntiä jotta kirjoituksesi ei paljastuisi niin näkyvästi sinun kirjoittamaksesi kuraksi.
- karppa2
harmajamaja kirjoitti:
opettelisit käyttämään välilyöntiä jotta kirjoituksesi ei paljastuisi niin näkyvästi sinun kirjoittamaksesi kuraksi.
Ihan selvästi siinä tapahtu, normaalia juttua sen näki myös nettikamerasta. Onkohan Ollilla ja Hannalla tänään mukava päivä.
- eivät pettäneet!
BomBiG kirjoitti:
Hah,ei saakeli Oliko Olli oikeasti Hannen kanssa silleen?Pehmeää:)
Eivät todellakaan olleen millään tavalla eroottisesti latautuneesti yhdessä!
Älkää viitsikö provoilla.
Nukkuivat täysin kaverimielessä vierekkäin, kyllä sen jokainen näki jolla on silmät ja järki päässä.
Vähän niin kuin nukkuisit isoäitisi vieressä yön.
Olli ei ole pettänyt avokkiaan. Piste.
Niipänii.. Pieni on maailma siinävaiheessa kun mitään ei sallita.
- keijohsfdhsfd
ja siwa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1002873En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101814
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3831681Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211611Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131176
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039