tässä että kun lukee jonkun nimimerkillisen viestiä niin aina tulee jonkun näköinen "kuva" päähän että minkä näköinen tämä persoona on?
siis noin ulkonaiselta olemukseltaan... vaatetukseltaan jne. tuleeko teille muille?
tulipa mieleen...
23
1911
Vastaukset
- käy vaikka
kovasti yrittää mielikuvaa saada pois silmistään...
muodostaa jonkunlaisen kuvan jokaisesta ihan kuten kirjaa lukiessakin =)
- hatam
ole ihan päässyt itseni kanssa yksimieliseksi.
Oletko sä Farr.. vai se brunetti, jonka nimeä en muista mutta silmät kuitenkin näkevät naisen. hatam kirjoitti:
ole ihan päässyt itseni kanssa yksimieliseksi.
Oletko sä Farr.. vai se brunetti, jonka nimeä en muista mutta silmät kuitenkin näkevät naisen.brunette oikeasti jos tarkkoja ollaan..
- hatam
davalyan kirjoitti:
brunette oikeasti jos tarkkoja ollaan..
jotain siihen suuntaan.
Että mä olen taitava virtuaalisen maailman kuvittaja.
No kerros, minkänäköinen minä olen mielikuvassasi ;))
Mulle tulee sinusta kuva, et olet tummahiuksinen
joku afropermis ja pukeudut punaiseen...heh..- majorica1961
sinulla on tummat ,hieman tupeeratut hiukset ja
ne isot korvakorut tottakai (kun ne jostakin kirjoituksista on vaan jäänyt mieleen). olet hoikka ja huoliteltu. sitten kävelet "puudeleitten" kanssa itsevarmana. ;-)) majorica1961 kirjoitti:
sinulla on tummat ,hieman tupeeratut hiukset ja
ne isot korvakorut tottakai (kun ne jostakin kirjoituksista on vaan jäänyt mieleen). olet hoikka ja huoliteltu. sitten kävelet "puudeleitten" kanssa itsevarmana. ;-))Nooh..tummat hiukset pitää paikkansa, mutta ei tuo tupeeraus..heh..eikä nuo korviksetkaan niin isot oikeastaan ole.... ;))
PS.
Miten minun arviointini sinusta osui ???- majorica1961
Sikra kirjoitti:
Nooh..tummat hiukset pitää paikkansa, mutta ei tuo tupeeraus..heh..eikä nuo korviksetkaan niin isot oikeastaan ole.... ;))
PS.
Miten minun arviointini sinusta osui ???pidän sisustuksessa ja itselläni joulun aikaan.
hiukset on oikeastaan aika tummat mutta vaaleat raidat ja sitten olkapäille ulottuvat. mutta melkein aina huolimattomalla puolinutturalla. afrokiharat kyllä joskus on ollut ja ne on aikas upeet, mutta hiukset kärsii liikaa permanenteistä. majorica1961 kirjoitti:
pidän sisustuksessa ja itselläni joulun aikaan.
hiukset on oikeastaan aika tummat mutta vaaleat raidat ja sitten olkapäille ulottuvat. mutta melkein aina huolimattomalla puolinutturalla. afrokiharat kyllä joskus on ollut ja ne on aikas upeet, mutta hiukset kärsii liikaa permanenteistä.Näin sitä hahmottaa väärin...
mitään kasvokuvia en saa kyllä silmiini, mutta paljon luonteesta kertovia pikkujuttuja kyllä...esim. samankaltaisen huumorin ystävän tunnistaa aika äkkiä =)! Sitten on pelkän asian kirjoittajia, pikkunilkkejä, auttavaisia, ujoja jne...joteskin tuolleen lokeroin palstan kirjoittajia omassa mielessäni! ;)
pitäisi olla kaikilla keskustelijoilla pakollinen, ja kuva näkyvissä täällä koko ajan! Ei vaiskaan, minä vihaan kaikkia kameroita paitsi jos itse olen niiden takana. Kyllä sitä jonkinlaisen kuvan luo nimimerkillisistä kun heidän viestejään paljon lukee! Tosiaan vähän samalla tavalla kuin kirjaa lukiessa. Mutta mulle tulee niin epäselviä "kuvia" että jos pitäisi alkaa selittää, mitä "näen", niin se olisi vaikeaa!
- issu56
mitään weppikameroita, hyi sus siunatkoon. Tässähän pitäis sitte vallan pyntättynä olla kaikenaikaa...heh-heh.
issu56 kirjoitti:
mitään weppikameroita, hyi sus siunatkoon. Tässähän pitäis sitte vallan pyntättynä olla kaikenaikaa...heh-heh.
...ja pitäisi muutenkin muistaa aina pukeutua... hehehe! :D Rakastan vanhaa aamutakkiani, mutta en tiedä onko se ihan "säädyllinen".
Parempi kun ei ole kuvaa eikä ääntä.
Rousk rousk.
*syö juusto-snacksejä*Ursa kirjoitti:
...ja pitäisi muutenkin muistaa aina pukeutua... hehehe! :D Rakastan vanhaa aamutakkiani, mutta en tiedä onko se ihan "säädyllinen".
Parempi kun ei ole kuvaa eikä ääntä.
Rousk rousk.
*syö juusto-snacksejä*kameran edessä voisi näissä kotikutoisissa esiintyä,minä kun en kotosalla paljon fiinisti pukeudu,verkkarit,villasukat ja villatakki sellaiset vakiot.Elämäni noloimpia hetkiä oli kun avasin oven,pitkä t-paita päällä,ei pikkareita(oli aamu)ja oven takana oli saksalainen mies kyselemässä tietä jonnekkin paikkaan,hienossa etukumarassa seisoin vaikka paita aika reilu olikin ettei vaan vilahtaisi ;)
davalyan kirjoitti:
kameran edessä voisi näissä kotikutoisissa esiintyä,minä kun en kotosalla paljon fiinisti pukeudu,verkkarit,villasukat ja villatakki sellaiset vakiot.Elämäni noloimpia hetkiä oli kun avasin oven,pitkä t-paita päällä,ei pikkareita(oli aamu)ja oven takana oli saksalainen mies kyselemässä tietä jonnekkin paikkaan,hienossa etukumarassa seisoin vaikka paita aika reilu olikin ettei vaan vilahtaisi ;)
pahakseen pistänyt. ;) Minun piti kerran juosta naapureiden ulko-eteiseen (se oli makuuhuoneeni seinän takana) keskellä yötä laittamaan ikkuna kiinni kun se rämisi tuulessa eikä saatu nukuttua. Juoksin pihalle pitkä talvitakki ja kumpparit päällä, ilkosen alasti muuten. Eihän siinä nyt mitään ollut, mutta outo olo oli kun ohi meni kapakista palaavia viimeisen päälle pyntättyjä neitejä. Siellä oli muutenkin yhtä tuskaa, kun asunto oli ihan keskustassa ja siinä oli mielettömästi ikkunoita joka suuntaan, ja mulle tuotti suuria vaikeuksia se että jatkuvasti olisi pitänyt olla vaatteet päällä omassa kotona. :P Verkkahousu- ja villasukkalinjalla ollaan kotioloissa muuten, jos sattuu vielä villasukat olemaan samaa paria niin silloinhan sitä ollaan jo melkein hienoina.
Ursa kirjoitti:
pahakseen pistänyt. ;) Minun piti kerran juosta naapureiden ulko-eteiseen (se oli makuuhuoneeni seinän takana) keskellä yötä laittamaan ikkuna kiinni kun se rämisi tuulessa eikä saatu nukuttua. Juoksin pihalle pitkä talvitakki ja kumpparit päällä, ilkosen alasti muuten. Eihän siinä nyt mitään ollut, mutta outo olo oli kun ohi meni kapakista palaavia viimeisen päälle pyntättyjä neitejä. Siellä oli muutenkin yhtä tuskaa, kun asunto oli ihan keskustassa ja siinä oli mielettömästi ikkunoita joka suuntaan, ja mulle tuotti suuria vaikeuksia se että jatkuvasti olisi pitänyt olla vaatteet päällä omassa kotona. :P Verkkahousu- ja villasukkalinjalla ollaan kotioloissa muuten, jos sattuu vielä villasukat olemaan samaa paria niin silloinhan sitä ollaan jo melkein hienoina.
aikanaan tietty nykyisen ex tyttöystävänsä kanssa joka on ukkoani huomattavasti rotevampi.Nappasi ukkoa niskasta ja lähti kiikuttamaan ulko-ovelle eikä ukkoni ehtinyt sanoa että se ei ole lukossa...hetken kuluttua hän oli alasti lumihangessa ja siinä rivarissa asuu vaan eläkeläismummoja jotka olivat tietty pihalla,keskellä kirkasta talvista päivää ;)))))
davalyan kirjoitti:
aikanaan tietty nykyisen ex tyttöystävänsä kanssa joka on ukkoani huomattavasti rotevampi.Nappasi ukkoa niskasta ja lähti kiikuttamaan ulko-ovelle eikä ukkoni ehtinyt sanoa että se ei ole lukossa...hetken kuluttua hän oli alasti lumihangessa ja siinä rivarissa asuu vaan eläkeläismummoja jotka olivat tietty pihalla,keskellä kirkasta talvista päivää ;)))))
että eläkeläismummotkin pysyvät ikinuorina! :D
Alastomia miehiä lumessa näkyi opiskelija-asuntolassa silloin tällöin, kun ne pitivät saunailtaa ja löylyyn tottumattomat norjalaisaivot kärsivät jonkinlaisen löylyhalvauksen... Meteliä oli niin että olisi luullut sen aiheuttajilla olevan isommatkin *******. Krhöm. No juu, mutta siellä ei ollut eläkeläismummoja näkemässä, joten ei tullut kenellekään hengenahdistusta.
- FAU
mulla on ainakin monesta täällä ihan selkee mielikuva ;))
Sulla on semmoset vaaleen ruskeet hiukset, jotka on vähän laineilla. Sitten oot semmonen 160 pitkä ja hoikka ja sirorakenteinen.
Jostain syystä nään sut aina lenkillä niitten pikkukoiries kanssa vähän semmosessa suttusessa syysilmassa ja iltahämärässä :)) - pyreeni
Tällaisia mielikuvia minulla:
Uma: Vanhempi tyylikäs nainen, niin kutsuttu ikiliikkuja. Kokoajan touhuamassa ja koti todella lämpimän näköinen ja puhdas. Lempiväri punainen tai sininen. Jotenkin tulee mieleen puolipitkät
harmahtavat hiukset. Lämmin hymy.
haukullinen: Urheilullisen näköinen "villikko" kokoajan liikkeessä. Ei osaa pysähtyä. Päällä koneella istuessa verkkarit ja iso collegepaita. Osaa myös pukeutua todella hienosti, mutta ei tee sitä kovin usein, sillä se ei kiinnosta.
Kodin pinta-aloista suurin osa tummahkoa puuta. Kodista tulee myös mieleen, ettei se ole kovin korkeakattoinen. Siis tarkoitan huonekorkeutta.
Tummahkot lyhyet hiukset. Aina iloinen ja huumorintajuinen.
Lempiväri: ihan sama kunhan vaan on värejä!
Sikra: Hoikka vanhempi lady. Pukeutuu aina muodikkaasti. Vastaan kävellessään aluksi saa käsityksen välinpitämättömästä henkilöstä, joka hiukan myös ylpeä(johtuen kai hänen hyvästä vaatemaustaan ja siisteydestään,hyvä ryhti). Totuus on ihan toisenlainen!
Koti kalustettu tummalla puulla, mustalla ja valkoisella. Koirat ovat yhtä ryhdikkäitä ja hillittyjä kuin omistajansa. Sikralla on hämmästyttävän iloinen ja herisevä nauru, ystävälliset silmät ja hymy.
Lempivärit musta ja valkoinen.
Davalyan: Pukeutuu aina käytännöllisesti ja siististi, paitsi juhliin hän panostaa oikein tosissaan. Olemuksesta tulee ensiksi mieleen suora selkä ja hoikkuus.
Hänellä on hyvä huumorintaju ja hän on todella auttavainen ja ystävällinen, hiukan "pelastetaan maailma" tyyppiä.
Lempiväri sininen.
majorica1961: Punainen tukka, iloinen hymy aina kasvoilla. vaatetus on muodikas, mutta melko huomaamaton. Normaalivartaloinen.
Lempiväri punainen.
issu56: Tulee mieleen hiukkasen saman tyyppinen henkilö kuin uma. Kiltti mukava ja huomaavainen. Osaa antaa takaisin, jos kerjätään.
Lempiväri vihreä.
ursa: Jäntevä vartaloinen. Kova liikkumaan, mutta osaa ottaa levosta kaiken irti. Ystävällinen ja enakkoluuloton. Oikea touhutäti.
Nauttii illoista takkatulen ääressä kaakaota juodessa.
Lempiväri on syksyisen oranssi.
Tässä nyt mitä nimimerkkejä muistin ja olen pääsäni kehitellyt kuvia..
Mulle nyt tulee kaikkea mieleen, kun palstaa lueskelen.. Pahalla en ole kenellekkään tarkoittanut mitään! Jos joku nyt jotain ilkeyksiä luulee tekstissäni olevan!
Mahtavia tyyppejä olette kaikki, palstalle on ihana tulla lueskelemaan aamulla teekupposen kanssa, monesti juuri täältä lähtee se päivän hyvämieli=).
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271568Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391559Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131363Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 121018
- 7971
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7911- 71836