Voisiko Jani olla vähän ihastunut Sariin. Silloin juhlissa uhkasi heittää Sarin sinne paljuun. Sari kirkui Janin otteessa ja Mira tuli heti ulos Sarin ja Janin luokse. Jospa Jani on niin ujo, ettei uskalla lähestyä Saria. Eilenkin se sano siinä suorassa lähetyksessä että olisi
ottanut Sarin illalliselle, jos ei Hannea olisi laskettu. Miran ilme oli sellainen et se sanoo
sen nimen.
Voisko Jani olla...
15
2197
Vastaukset
- johtuen siitä
että Jani on mies!
- ei ole
En usko, että Jani on ihastunut Sariin. Jani tiesi, että häneltä odotettiin vastausta Mira ja jätti Miran siksi mainitsematta. En myöskään usko, että Mira ja Jani ovat tosissaan, aikansa kuluksi filittailevat toisilleen, mutta tuskin siitä mitään kehittyy.
Kyllä se oli aika selvä vinkki Janilta Miran suuntaan ettei sanonut Miraa toiseksi vaihtoehdoksi. Kakkohan nimenomaan tätä vähän haki tuolla kysymyksellä että Jani olisi Miran sanonut, ja varmasti sitä muutkin asukkaat odottivat. Eli Jani viestitti nyt selkeästi että Mira ei ole mikään hänen mieleisensä. Tuossa kohtaa sanottuna se tuntui jopa aika tylyltä.
- että se ei vaan
uskaltanut sanoa sitä Miraa! Jos se sen "naiskaveri" olis vaikka loukkaantunut tms.
Kyllä se on ihastunut Miraan! - sinäkin
läski luulet naisista tietäväs.Et oo pullukka niitä nähnyt ku kadulla ja tv:ssä et älä yhtään spekuloi siellä ruokapöydässä.
- mutsis1
kun kaikki hehkuttaa alvariinsa kaksikon välille jännitettä vaikka Jani osoittaa aika selvästikkin jo nyt ettei ole kiinnostunut sillä tavalla Mirasta eikä edes välttämättä tämän seurasta niin alkaa olla tositoimien aika.
Miraa oli kyllä kivaa katsella kun niin toivorikkaana jo hymyili että nyt se sanoo mun nimen, mutta onneksi Jani ei sanonut. Olisipa saanut Mirasta vielä isomman riipan peräänsä sen virheen jälkeen.
Ja jos totta puhutaan niin Hanne varmaan oli sikälikin oiva valinta, että ei ainakaan hilja atarvinnut olla. Sari muuten oli jo kahdenkeskenjutussa Jaakon kanssa joten sikälikin olisi ollut huono valinta.. Kuitenkin jos on tarkoitus pitää hauskaa niin kyllä Hanne ja Sarppa on se kaksikko jonka kanssa sitä voi pitää tärykalvot ehjinä..
Joskus on asioita sanottava aika suoraan ja jos Mira ei vieläkään tajua niin ei koskaan?
Itseäni harmittaa vain se, että tuolla romanssispekulaatiolla varmasti saatiin Miralle niin älytön äänisaalis...
- Ninja-Malle
Ja se Miran liehittely on vaan pelitaktiikkaa, koska on nähnyt kuinka monesta äänestyksestä se on selvinny. Tietää saavansa paljon vihamiehiä, jos alkaa ihq-Mirqlle tempuileen... Voi Jantsa-parkaa...kaikkea sitä pitää 50 donan vuoksi kestää!
- ,,,,,,,,,,,,,,,
Jos Jani olisi sanonut Miran, niin silloin voisi ajatella, että ei olisi Mirasta kiinnostunut. Mutta kun ei Miraa sanonut ja äkkiä siinä jonkun keksi, niin siitä voisi myös päätellä että kiinnostusta löytyy..
- huomanneet?
Jani sanoi ensin "ottaisin varmaan jonkun noista tytöistä". Sitten sanoi äkkiä, että olisi ottanut Sarin, koska Sari ei päässyt kurkusta pidemmälle. Hyvä veto, sillä tiesi, ettei kannata sanoa Miraa, siitä tulee vaan spekulaatioita lisää. Jos Jania ei pätkääkään Mira kiinnostaisi, ei hän olisi Miraa viereensä ehkä päästänyt (tai olisi itse noussut pois) saati sitten silitellyt Miran selkää tai hiuksia. Näin.
- usein ollut
Janilla inhokkina mira. Ei se välttämättä miraa inhoo niin ettei haluis siihen koskee, mut tuskin se sitä kauheesti välittää enemmän ku muistaka tytöistä..
Ottihan Jani hannenkin viereensä nukkumaan, se sit varmaa diggailee sitäki... - on peliä
Jos olis sanonut Mira, niin minuksia olis tullut Jenniltä ja Hannelta, selustan turvaamista se oli
- janiraasu
on peliä kirjoitti:
Jos olis sanonut Mira, niin minuksia olis tullut Jenniltä ja Hannelta, selustan turvaamista se oli
jani on kuulkaa aivan liian reilu ja oikeudenmukainen mies tuollaiselle naiselle kuin mira. ei se jaksa kovin pitkään minäminäminä-jutustelua kuunnella, kukapa tuota jaksaisikaan.
sitä paitsi minä uskon ihan, että se haikailee sitä tapailemaansa tyttöä ihan oikeasti eikä halua lähteä mahdollisuuksiaan mokailemaan.
Kunhan tuossa pelailevat kuin viattomat lapset konsanaan.
- tiedä tätä
Ettekö te ole koskaan olleet ihastuneita?? Silloinhan on helpmpi olla sellaisen vieressä johon ei ole ihastunut. Sen kanssa on "vaikea" olla lähekkäin, josta oikeesti diggaa. Sehän on luonno laki, haloo!!
- Keneen ihastunut
Itse en välttele sitä naista, johon olen ihastunut. Toki olen lähellä ja kerron tunteeni. Mikäli kemiat kolahtaa, ollaan iholla..
Jani himoitsee Miraa, luonnollista. Mira tosin näyttää etovalta. Itse en näe mitään kaunista vaikka kuinka katsoo. Kroppa liian pyöreä makuuni. Nenänvarsi häiritsee, samoin liian kaukana toisistaan olevat silmät. - janosh
Keneen ihastunut kirjoitti:
Itse en välttele sitä naista, johon olen ihastunut. Toki olen lähellä ja kerron tunteeni. Mikäli kemiat kolahtaa, ollaan iholla..
Jani himoitsee Miraa, luonnollista. Mira tosin näyttää etovalta. Itse en näe mitään kaunista vaikka kuinka katsoo. Kroppa liian pyöreä makuuni. Nenänvarsi häiritsee, samoin liian kaukana toisistaan olevat silmät.mikään joka naisen unelma ole.turha nyt miraa yksin on haukkua.kuka jaksais tylsää jania kauan katsella meinaan seurustelu mielessä.olli ja kaki keksivät mitä älyttömämpiä juttuja eivät aina ajattele mitä mieltä ihmiset on ja se on elämää.tasapaksut ihmiset eivät uskalla koskaan räväyttää kun täytyy esittää kilttiä tyttöä tai poikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1002873En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101814
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3831681Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211611Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131176
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039