Sanokaa naiset miten kannattais pitää T-paitaa farkkkujen kans? Olen melko harteikas (Y-mallin vartalo) niin jos pitää housun päällä näyttää ihan kuin olis teltta. Kummatkin tyylit näyttää omasta mielestä typerältä.
Eli äänestys kumpi näyttää paremmalta: paita housuun vai housun päälle?
Paita housuun vai ei?
26
6134
Vastaukset
- Jihuuu
..näyttää typerältä, pitäskö vaihtaa paitaa? :)
Se riippuu kyllä tosiaan ihmisestä, mun miehellä on paita housuissa ja se näyttää hyvältä.. joillakin toisilla taas huonolta, kun on vääränmalliset paita ja housut.- Kundi 22v.
onkin siinä, kun tosiaan on ylävartalossa jonkin verran lihasta, niin jos paita on sopiva ylhäältä niin vastaavasti alhaalla roikkuu. Toisinpäin taas jos alhaalta sopiva, niin ei käsiä pysty liikuttamaan kun puristaa.
- Teetä ompelijalla.
Kundi 22v. kirjoitti:
onkin siinä, kun tosiaan on ylävartalossa jonkin verran lihasta, niin jos paita on sopiva ylhäältä niin vastaavasti alhaalla roikkuu. Toisinpäin taas jos alhaalta sopiva, niin ei käsiä pysty liikuttamaan kun puristaa.
Ei noi vaatteet mitä kaupassa on sovi kaikille naisillekaan. Jos koko 34 olisi sopiva vyötäröltä, takapuolesta kiristää liikaa. Jos taas koko 38 olisi sopiva takapuolesta, vyötäröllä on 10-20 cm ylimääräistä. Joko teen itse, korjaan heti uudet, tai hyväksyn istumattomuuden. Nykyajan vaatteet on tehty täydellisille pötkylöille.
Niin hei, opettele ompelemaan ja kavenna sitä paitaa vähän helmasta. Tai vie ompelijalle. :) - Kundi 22v.
Teetä ompelijalla. kirjoitti:
Ei noi vaatteet mitä kaupassa on sovi kaikille naisillekaan. Jos koko 34 olisi sopiva vyötäröltä, takapuolesta kiristää liikaa. Jos taas koko 38 olisi sopiva takapuolesta, vyötäröllä on 10-20 cm ylimääräistä. Joko teen itse, korjaan heti uudet, tai hyväksyn istumattomuuden. Nykyajan vaatteet on tehty täydellisille pötkylöille.
Niin hei, opettele ompelemaan ja kavenna sitä paitaa vähän helmasta. Tai vie ompelijalle. :)Vai ompelemaan? Sain kyllä noista neulahommista ihan tarpeekseni intissä. Eikä opiskelijalla oo varaa sen paremmin ompelijaan kuin laadukkaisiin vaatteisiinkaan...
- Vaihtoehtoja lisää...
Kundi 22v. kirjoitti:
Vai ompelemaan? Sain kyllä noista neulahommista ihan tarpeekseni intissä. Eikä opiskelijalla oo varaa sen paremmin ompelijaan kuin laadukkaisiin vaatteisiinkaan...
Älä käytä t-paitoja. Ovat aivan hirveitä. Oikeesti. Osta toisenmallisia paitoja. Jos on mahaa, tulee teltta-vaikutelma. Laihduta. Jos taas sulla on tiukka sixpack, vedä loput paidasta housuihin.
Viimeinen vaihtoehto on sitten se, ettet välitä miltä näytät niissä vaatteissa, mitä sinulla on.
Tosi moni nuorimies osaa nykyaikana ommella, oppivat jo koulussa. Tulikin mieleeni, ettet taida ihan parikymppinen enää olla. :) - Kundi 22v.
Vaihtoehtoja lisää... kirjoitti:
Älä käytä t-paitoja. Ovat aivan hirveitä. Oikeesti. Osta toisenmallisia paitoja. Jos on mahaa, tulee teltta-vaikutelma. Laihduta. Jos taas sulla on tiukka sixpack, vedä loput paidasta housuihin.
Viimeinen vaihtoehto on sitten se, ettet välitä miltä näytät niissä vaatteissa, mitä sinulla on.
Tosi moni nuorimies osaa nykyaikana ommella, oppivat jo koulussa. Tulikin mieleeni, ettet taida ihan parikymppinen enää olla. :)Laihdutuksesta ei taitaisi olla apua, rasvaprosentti on jo hyvin alhainen. Eikä vaivalla hankittuja lihaksiakaan parane päästää sulamaan, varsinkaan kun tykkään käydä salilla. Telttavaikutelma ei tosiaankaan tule siitä jos on mahaa, vaan jos on Y-mallin vartalo eli leveät hartiat ja kapea lantio.
Ja oon kyllä ihan 22-v, ei meidän tarvinnut koulussa kuin ala-asteella muutaman kerran jotain ommella, jos valitsi puutyöt. Sen takia siitä ei intissä oikein mitään tullutkaan.
Taitaa siis mun kohdalla jäädä jäljelle tämä vaihtoehto:
Viimeinen vaihtoehto on sitten se, ettet välitä miltä näytät niissä vaatteissa, mitä sinulla on. - tässä....
Kundi 22v. kirjoitti:
Laihdutuksesta ei taitaisi olla apua, rasvaprosentti on jo hyvin alhainen. Eikä vaivalla hankittuja lihaksiakaan parane päästää sulamaan, varsinkaan kun tykkään käydä salilla. Telttavaikutelma ei tosiaankaan tule siitä jos on mahaa, vaan jos on Y-mallin vartalo eli leveät hartiat ja kapea lantio.
Ja oon kyllä ihan 22-v, ei meidän tarvinnut koulussa kuin ala-asteella muutaman kerran jotain ommella, jos valitsi puutyöt. Sen takia siitä ei intissä oikein mitään tullutkaan.
Viimeinen vaihtoehto on sitten se, ettet välitä miltä näytät niissä vaatteissa, mitä sinulla on.strez- kankaasta tehdään jo T-paitojakin, joustaa kivasti, ei purista (rinnoista, minulla) eikä teltta vaikutelmaa synny, Eivät maksa tavallista enempää...
- paita housuihin...
tässä.... kirjoitti:
strez- kankaasta tehdään jo T-paitojakin, joustaa kivasti, ei purista (rinnoista, minulla) eikä teltta vaikutelmaa synny, Eivät maksa tavallista enempää...
kiitti
- Kundi 22v.
tässä.... kirjoitti:
strez- kankaasta tehdään jo T-paitojakin, joustaa kivasti, ei purista (rinnoista, minulla) eikä teltta vaikutelmaa synny, Eivät maksa tavallista enempää...
anna melko hintahtavan vaikutelman?
- oletko ...
Kundi 22v. kirjoitti:
anna melko hintahtavan vaikutelman?
tyylitön telttailija vai homppeli.
Vinks: naiset yleensä tykkää enemmän näistä tyylikkäistä paidoista miesten päällä... ;) ...kunhan siihen ei oikeasti liity mitään tipsuilua ;D - Tyttis27
Kundi 22v. kirjoitti:
Laihdutuksesta ei taitaisi olla apua, rasvaprosentti on jo hyvin alhainen. Eikä vaivalla hankittuja lihaksiakaan parane päästää sulamaan, varsinkaan kun tykkään käydä salilla. Telttavaikutelma ei tosiaankaan tule siitä jos on mahaa, vaan jos on Y-mallin vartalo eli leveät hartiat ja kapea lantio.
Viimeinen vaihtoehto on sitten se, ettet välitä miltä näytät niissä vaatteissa, mitä sinulla on.Sellanen paita, joka ylettyy lonkkaluiden yläpäähän, näyttää helposti teltalta. Eli jää silleen "ilmaan" lepattamaan vyötärön päälle.
Osta paita, joka ylettyy reippaasti vähän alemmas, lantion/perseen puoleen väliin niin ei lepata. Mut pitää ostaa vaan sellanen paita, joka laskeutuu hyvin ihan sinne alas asti, ei kiristä housujen päältä, mahasta eikä mene mahan kohdalta kierteille. - Tyttis27
Tyttis27 kirjoitti:
Sellanen paita, joka ylettyy lonkkaluiden yläpäähän, näyttää helposti teltalta. Eli jää silleen "ilmaan" lepattamaan vyötärön päälle.
Osta paita, joka ylettyy reippaasti vähän alemmas, lantion/perseen puoleen väliin niin ei lepata. Mut pitää ostaa vaan sellanen paita, joka laskeutuu hyvin ihan sinne alas asti, ei kiristä housujen päältä, mahasta eikä mene mahan kohdalta kierteille.Musta näyttää kivemmalle, jos paita on housuissa. Varsinkin kauluspaidat näyttää paremmalta housujen vyötärön alla. Ja t-paidat. Ja käytä vyötä, niin ei tule junttimaista vyötöntä "Matti Nykänen"-vyötäröä :)
Musta housujen päälle sopii jätettäväksi ainaki paksut paidat, jotka pursuais rumasti vyötäröltä jos ne olis housujen sisällä. Ja villapaidat housujen päälle. Jos on lyhyt t-paita niin sen voi musta jättää roikkumaan housujen päällekkin...siis nuo t-paidat/lyhythiaiset paidat, mitä myydään nykyään kaupoissa eniten (ei siis ne perinteiset urheilumalliset t-paidat).
- tyttöö23
Kaikille alle nelikymppisille ainoa tyylikäs vaihtoehto on housun päälle! Ainakin yöelämässä. Hemmetin pinnallistahan tämä on, mutta niinhän sitä baareissa ollaan: tytölle voi olla riittävä syy olla antamatta puhelinnumeroa, jos paita on survottu housuihin ja komeuden kruunaa vielä nahkainen vyö.
Jos näyttää teltalta niin yritä panostaa sopivan paidan ostamiseen. Tiedän harteikkaan miehen shoppailuapuna oltua, että vaikeata voi olla, mutta kyllä niitä löytyy. Varsinkin jos tyyliisi sopii kauluspaidan vaihtaminen t-paitaan. Tällöin sopivia löytyy enemmän. Pyydä vaikka apua myyjältä. Niillä on varmasti silmää.- Kukkuu?
että kaikille alle kakskymppisille sopii.
Tuohan nyt on ihan teinijuttua, että tyttö jättäisi numeron antamatta, jos paita on housuissa. hehheh. Ehkä sellaisella numerolla nyt ei kukaan edes mitään tekisi.
ilman muuta ja vaik olis vatsaaki hiukan, paita housuissa on silti paremman näkönen, pääsee peppukin esille, eikä oo piilotettuna paidan alle.
Mut housut ei saa olla mitkään lökärit, nää on niitä makuasioita, josta aina kiistellään.
Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä, sanotaan, ei taida olla tähän ihan sopiva vertaus.- hih-hih
Y-mallista miestä olisi kiva katsella harvinaisia kun ovat ainakin täällä meillä päin.
- Nimetön
muijan t-paitaa. Mulla on ihan sama ongelma kun sulla eli miesten t-paidat ei istu ei sitten yhtään mutta naisten käy oikein hyvin.... Vielä antaa oikein miehekkään vaikutelman kun paidassa lukee jotain tyyliin girlpower....
Joo ihan tosissan kelle nuo miesten paidat oikein on suunniteltu, mun kroppa ei ole edes häävi mutta paita ku paita on teltta päällä ja paitahousussa näyttää insinööriltä ;-D - Kundi 22v.
Nimetön kirjoitti:
muijan t-paitaa. Mulla on ihan sama ongelma kun sulla eli miesten t-paidat ei istu ei sitten yhtään mutta naisten käy oikein hyvin.... Vielä antaa oikein miehekkään vaikutelman kun paidassa lukee jotain tyyliin girlpower....
Joo ihan tosissan kelle nuo miesten paidat oikein on suunniteltu, mun kroppa ei ole edes häävi mutta paita ku paita on teltta päällä ja paitahousussa näyttää insinööriltä ;-DTietysti ne teltat peittää kätevästi, jos on mahaa päässy syntymään... Mutta pitäisi tällaselle urheilullisemmallekin kropalle jostain paitoja löytyä!
On tässäkin nyt vaihtoehdot: joko oot tyylitön telttailija, homppeli, pistät tytön paidan päälles tai oot kokonaan ilman paitaa! :D
- susanna87
Jos olet lihaksikas niin ehdottomasti paita housujen päälle mutta kireitä paitoja niin ei näytä teltalta :) Ja jää naiselle katsottavaa ;)
- jhfjfjfkjf
Muista että pukeudut vain itseäsi varten.
- Kundi 22v.
Siksi vinkkejä kyselenkin, kun omasta mielestä kaikki näyttää tyhmältä.
- KimiKimiR
Eli pitäskö mun kattoo Schumin juhlat ja paskantaa housuuni, vai käydä vessassa?
- Schumi-fani
Se on nyt jo myöhäistä miettiä, kun paska on pöntössä!
- Viridienne
Nykyään kirppiksillä tekee oikeita löytöjä! Takuulla on olemassa muitakin sinun vartalomallisi muotoisia miehiä. Saattaa löytyä erilaisia paitoja yhden kaupasta ostetun hinnalla monta.
Mielestäni sinun kannattaisi tosiaankin etsiä vartaloa mukailevia paitoja eikä telttoja. Eläkä tunge housuun. yök- Häh?
Nyt kaikki naiset, joita yököttää mies, joka laittaa paidan housuihin: mikä siinä on niin kamalaa?
- Niin se menee, että
Häh? kirjoitti:
Nyt kaikki naiset, joita yököttää mies, joka laittaa paidan housuihin: mikä siinä on niin kamalaa?
paidan housuihin tunkeminen näyttää juntilta, aina. Sopivankokoinen, vartaloa kevyesti myötäilevä miestenpaita on paras vaihtoehto. Ei nyt mitään telttoja kannata ostella, jos vartalo on ok. Esimerkkejä:
http://www.justjared.com/images/2006/07/lucky-you-stills00.jpg
http://www.joblo.com/newsimages1/hugh-jackman.jpg
http://www.hugh-jackman.net/images/hugh-jackman.jpg
http://usera.imagecave.com/awff7/wentpicksmail.jpg
http://www.lostvideo.net/images/uploaded/katerulesonlost200px-Lost-sawyer.jpg
(Tosin paidan ei tarvi olla noin auki;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565680Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691832- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos261502Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381286Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391281Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3471271