Skodan purkaminen

ZZ-

Aika edesvastuutonta toi bb:n skodan purkamis tehtävä kun porukkaa ei ole informoitu mitenkään autossa olevista nesteistä ja mitä niille pitäs tehdä... Esimerkiksi Jani oli äsken viemässä skodasta valutettuja jäähdytin nesteitä vessanpönttöön, johon ne ainakaan kuulu vaan ongelma jätteisin...

5

539

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toi tilkintä

eihän niiden sitä pitänyt purkaa vaan tilkitä. loppuviikosta ei oo varmaan jäljellä kun runko.

• tätikatsoja

Tätikatsoja ei täällä oikein ymmärrä, miksi autosta otetaan ulos kaikki (penkit yms. purjetaan ja nostetaan kemälle).

*Kari juuri kaipailee roskalavaa, jota bb ei siis ole paikalle hankkinut. Voisi päätellä, että purkaminen tuli bb:lle täytenä yllätyksenä.*

Jos autoon olisi jätetty kaikki ulos heitetty kama, olisi vettä auton täyttämiseen tarvittu kokolailla vähemmän. Toisaalta pultit yms. (joista en liiemmin ymmärrä) olisivat oletettavasti toimineet jonkinlaisina tulppinakin ja estäneet veden valumisen ulos. Nythän heidän on täytettävä jokainen pultin/riivin reikä uretaanilla tms.

Vai onko tätilogiikka ihan hukassa tällä(kin) kertaa!

• ZZ-
        tätikatsoja kirjoitti:

Tätikatsoja ei täällä oikein ymmärrä, miksi autosta otetaan ulos kaikki (penkit yms. purjetaan ja nostetaan kemälle).

*Kari juuri kaipailee roskalavaa, jota bb ei siis ole paikalle hankkinut. Voisi päätellä, että purkaminen tuli bb:lle täytenä yllätyksenä.*

Jos autoon olisi jätetty kaikki ulos heitetty kama, olisi vettä auton täyttämiseen tarvittu kokolailla vähemmän. Toisaalta pultit yms. (joista en liiemmin ymmärrä) olisivat oletettavasti toimineet jonkinlaisina tulppinakin ja estäneet veden valumisen ulos. Nythän heidän on täytettävä jokainen pultin/riivin reikä uretaanilla tms.

Juu näinhän se on et jos ois romppeet jättänyt sisälle niin vettäkin sopisi paljon vähemmän... Ainakin osa paikollaan olevista pulteista ois varmaankin jokatapauksessa pitäny tiivistää...

• tätikatsoja kirjoitti:

Irroittavat kaiken sisältä jotta pääsevät kunnolla tarkistamaan ettei jää reikiä. Lattiaverhoilukin pitää repiä irti (jos nyt skodassa sellainen on) jotta pääsee katsomaan ettei ole ruostereikiä lattiassa. Matkustajatilasta menee useita läpivientejä sekä eteen että taakse joiden pitävyys et taida olla kovin taattua joten asukkat irrottavat kaiken ja tukkivat sitten ne kunnolla.

Siinä olet kyllä oikeassa että jos penkit vaikka laitettaisin myöhemmin takasin niin se vähentäsi veden määrää merkittävästi.

• näin mulle kerrottiin

ei sisällä ongelmajätettä kerrottiin mulle kun tein valituksen sitä maahan kaataneesta huoltiksesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      103
      2944
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1849
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1844
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      388
      1701
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1621
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1457
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1277
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1186
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1156
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe