Suomalaisia omakustanteita katsellessa

AROSUSI-09

Ei tunnu niin mahdottomalta ajatukselta,että vääntäisin itsekin esimerkiksi jonkun omaelämäkerrallisen räpellöksen.Jos ei muuten niin kostoksi maailmalle:D

8

941

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fuksi

niin, mites kostaisit maailmalle xD. Onnea ja menestystä sarjiksen tekoon, jos teet joskus sen :D. Hyvää tavaraa ei ole koskaan liikaa.

• AROSUSI-09

Nyt kun tuli uuden palstan myötä tämäkin idea mieleen ja aloin katsella maailmaa sarjakuvasilmin,niin olisihan tuota piirrettävää muutakin...Esimerkiksi tuossa varttitunnin bussimatkalla jännäsin koko ajan,että kaatuuko lattialle jätetty limutölkki jossain mutkassa vai ei ja siitäkin saisi yhden sivun simppelin jutun,miten jännitys sen tölkin puolesta muuttuu ärtymykseksi,että minkä takia joku on sen siihen jättänyt,neuroottisuus että se on joku piilokamerajuttu j.n.e:D Kaikkea mitä hiukka väsyneenä nyt mieleen tulee:) Tuollaisia arkipäiväisiä pieniä juttuja.Tarvis vain löytää oma,simppeli tyyli a la Juba tai joku Kaisa Leka ja tapa sanoa paljon vähillä sanoilla:/... Sitten en tietty ala töhertämään mitään omakustannetta,vaan tarjoan muutamaa hyvää strippiä reippaasti suoraan vaikka Hesarille.Tjooh.Tämmösiä haaveita tänä aamuna./Täysin tuulesta temmattua tämäkään ei ole...Pariin pikkulehteen piirtänyt&sitä taidekoulua käynyt.*Kröhöm*

• Jannu.

Ehkä minä jätän sen ostamatta. Ihan vain kostoksi sinulle.

• AROSUSI-09

Kun se on päätynyt Kirjatorin euron alelaariin:P

• mille
        AROSUSI-09 kirjoitti:

Kun se on päätynyt Kirjatorin euron alelaariin:P

Mille paperille piirrät?

• AROSUSI-09
        mille kirjoitti:

Mille paperille piirrät?

Luonnostelu ruutupaperille ja puhtaaksipiirtäminen valkoiselle paperille./Piirrätkö sinä?

• mille
        AROSUSI-09 kirjoitti:

Luonnostelu ruutupaperille ja puhtaaksipiirtäminen valkoiselle paperille./Piirrätkö sinä?

Piirtelen. En kovin aktiivisesti enkä ole mitään julkaisemassa. :-)

• AROSUSI-09
        mille kirjoitti:

Piirtelen. En kovin aktiivisesti enkä ole mitään julkaisemassa. :-)

Tsekkaas muuten toi paikka,jos yhtään enemmän sarjakuvia harrastat.Vähän vähemmän aneeminen,kuin suomizät:)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1446
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1228
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      968
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      910
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      823
    6. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      820
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      802
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      784
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      780
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      32