Miten suomentaisitte "In through the outdoor" ? Kiitos ei arvailuja, vaan ihan oikeasti ne, ketkä todella osaavat englantia, suomentakoot. Itsekin pystyn kyllä tekemään omat suomennokseni ja arvaukseni. Saa myös suomentaa mystisen "Carouselambran".
Mielenkiintoinen kansikuva ko. albumilla, miten liittyy albumin nimeen ?
Mitä tarkoittaa: "In through the outdoor"
7
1134
Vastaukset
- Zandsqui
ulko-oven kautta sisään?
- Magus
En ota kantaa tuohon nimiasiaan, mutta itse asiassa alkuperäisestä vinyyliversiosta oli mahdollista saada kuusi erilaista kantta. Levy oli kuitenkin pakattu ruskeaan albumin nimellä ja esittäjällä leimattuun paperipussiin, jotta ostaja ei näkisi omaa kanttansa. Jokainen kansi on näkymä baarista eri katsojan silmin (eli baaarimikko, nainen baaritiskillä, mies kulmassa jne.)
- levyn nimi
viittaa siihen että, oli ollut useampi vuosi hiljais eloa. Ja meinattiin tehdä niin sanottu paluu takaisin suoraan etuovesta.
Hiljaiselo alkoi plantin autokolarista ja pojan kuolemasta. Eikä sitä paluuta sitten enään oikeen syntynytkään...Eikä nuo levytkään olleet led zeppeliniä parhaimmillaan, vaikka eivät huonoja olekaan, mutta kovin erilaisia kuin aikaisemmat- Dazed but not Confused
Kun punk alkoi valtaamaan maailmaa, oli Led Zeppelin yksi punkin suurista vihollisista. Led Zeppelin aikoikin paeta takaoven kautta.
- kävi?
Dazed but not Confused kirjoitti:
Kun punk alkoi valtaamaan maailmaa, oli Led Zeppelin yksi punkin suurista vihollisista. Led Zeppelin aikoikin paeta takaoven kautta.
punkin? ei sitä kukaan enää halua kuulla, led zeppelinin arvo senkun nousee ja paranee
- tarkoittaa..
Juostaan sisältä läpi ulko-oven.
- theocean
minä olen ymmärtänyt levyn nimen niin että se tarkottaisi jotakin sen tapaista että led zeppelin tulee takaoven kautta takaisin musiikki bisnekseen välivuosien jälkeen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717