Olli keskustelu jonka juuri avasin? Aivan turha mussuttaa siinä että oli väärällä palstalla ja plaa plaa plaaaaaa....jos se ahdistaa niin alappas poistella nuo miljoonat muutkin viestit jotka eivät ole lähelläkään 24/7 tapahtumia...
Ja opettele siirtämään viestit sinne minne ne kuuluu jos niin kovasti ahdistaa...ja jos et osaa niin ylläpidosta varmasti mielellään neuvotaan ja annetaan tukea...
Cesar taas vauhdissa...
15
695
Vastaukset
löytyy gallup-palstalta tuo viestisi nyt
- huomasin...
sen vasta sen jälkeen kun olin jo kirjoittanut...
- alappa
nyt siirtämään noita mira vs jenni kirjotuksia äänestys palstalle mussuttaja mulkero
- näyttää...
alappa kirjoitti:
nyt siirtämään noita mira vs jenni kirjotuksia äänestys palstalle mussuttaja mulkero
olevan vähän puolueellista tuo viestin siirtely! Jos sille linjalle kerta lähdetään niin se pitäisi hoitaa kunnolla loppuun asti...
Eli ei muuta kun alahan siirrella muutkin oikeille paikoilleen tai muussa tapauksessa täytyy kysyä että millä perusteella sä oikein valitset nuo siirrettävät ja poistettavat viestit? Arpomalla vaiko kenties oman maun mukaan? - sanoisin
näyttää... kirjoitti:
olevan vähän puolueellista tuo viestin siirtely! Jos sille linjalle kerta lähdetään niin se pitäisi hoitaa kunnolla loppuun asti...
Eli ei muuta kun alahan siirrella muutkin oikeille paikoilleen tai muussa tapauksessa täytyy kysyä että millä perusteella sä oikein valitset nuo siirrettävät ja poistettavat viestit? Arpomalla vaiko kenties oman maun mukaan?tai kysyisin että mitä helvettiä sä mesoat jostain viestien siirtelystä. Kirjoita viestisi alunperin oikeaan paikkaan. Mitä helvettiä sä sheriffiä rupeat haukkumaan jos olet itse niin idiootti ettet osaa lukea/päätellä yhtään mitään. Jos sinun kaltaisesi kirjoittaisivat kommenttinsa oikeaan paikkaan ei siirtelyä tarvisi kenekään tehdä eikä kenenkään sitä kommentoida Simple as that
- neljän palstan
näyttää... kirjoitti:
Eli ei muuta kun alahan siirrella muutkin oikeille paikoilleen tai muussa tapauksessa täytyy kysyä että millä perusteella sä oikein valitset nuo siirrettävät ja poistettavat viestit? Arpomalla vaiko kenties oman maun mukaan?käyttö on ihan idioottimaista. Varsinkin kun se ei toimi tai toimii toisinaan, yleensä ei.
Pitäisi olla jokin mistä näkisi mihin se kirjoitus nyt hävisi. - muutkin...
sanoisin kirjoitti:
tai kysyisin että mitä helvettiä sä mesoat jostain viestien siirtelystä. Kirjoita viestisi alunperin oikeaan paikkaan. Mitä helvettiä sä sheriffiä rupeat haukkumaan jos olet itse niin idiootti ettet osaa lukea/päätellä yhtään mitään. Jos sinun kaltaisesi kirjoittaisivat kommenttinsa oikeaan paikkaan ei siirtelyä tarvisi kenekään tehdä eikä kenenkään sitä kommentoida Simple as that
eli käytän tätä palstaa pääasiassa niin kauan kunnes tämä jaottelu toteutuu jokaisen kohdalla...
- vittua
muutkin... kirjoitti:
eli käytän tätä palstaa pääasiassa niin kauan kunnes tämä jaottelu toteutuu jokaisen kohdalla...
ruikutat että jaottelu ei toimi jos et itse viitsi omaa osaasi sen toimivuuden eteen tehdä
- ruikutat
vittua kirjoitti:
ruikutat että jaottelu ei toimi jos et itse viitsi omaa osaasi sen toimivuuden eteen tehdä
mitäs sinä sitten teet?
- mutta........
ruikutat kirjoitti:
mitäs sinä sitten teet?
en aloita turhia uusia keskusteluja vitun idiootti
- toimi...
vittua kirjoitti:
vaikka minä yksin sitä noudattaisin...
Hyvähän se olisi jos se toimisi kaikkien kohdalla...mutta esim ylläpidon etusivuille laittamat jutut on yleensä linkitetty tänne vaikka aihe ei koskisikaan 24/7 asiaa...
Parannus kannattaisi aloitella ensin sieltä...
Ja toisekseen kyllähän täällä näyttää yhä olevan paljon aloituksia jotka eivät millään muotoa liity itse aiheeseen...ja jotka eivät jostakin syystä ole haitanneet Cesaria tippaakaan... - idiootti
mutta........ kirjoitti:
olet sinä, minä en ole aloittanut mitään
- on tosi vittu-
mutta........ kirjoitti:
mainen meininki =)
- ja ruikutusta
mutta........ kirjoitti:
näyttää riittävän.
Miksihän seriffi ei poista näitä vittuiluja? - lukea...
mutta........ kirjoitti:
Kantsii lukea noi palstojen ohjeet.
Lukaiseppa, niin tiedät jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1002873En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101814
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3831681Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211611Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131176
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039