Mites teillä huomaatteko ilmanmuutosten vaikuttavan selkä/hermosärkyynne?
Kylmä-Kuuma?
Itselläni huomaan että nyt myrskyn tullessa olen taas ollut eilisestä huonommassa kunnossa,selkä ja jalka nehän ne vaivaa näissä välilevyjuttuissa.
En tiedä sitten onko ilmoilla mitään syytä ja epäilenkö turhaan???
Kaikki hermosärystä kärsivät Moi!
6
1006
Vastaukset
- näin?
Minulla hermovaurio&välilevyrappeuma. Ja eilen olin järkyttävän kipeä, tänään jos mahdollista vieläkin kipeämpi... Jospa se myrsky tosiaan vaikuttaa...Olen myös huomannut, että hermot "herkistyy" nyt erityisesti, sillä jalka on muun kivun lisäksi kosketusarka, tulee hirveä kipu kun lapseni vaan hipaisee jalkaan!
- Ap taas
Just tollaista mullakin ollut nyt eilisestä asti!
Samoja juttuja välilevyssä mullakin kaheskohti ja pari pullistumaa.
melkoisia ilmapuntareita ollaan ;))) vaikka ei sais nauraa.
Tänäkin aamuna heräsin klo 03.00 pakko nousta ylös,silti tuntui et ensin kävelee kaksinkerroin ja jalkaan tuikki ja särki!
Oletsä töissä,itse olen ollut saikulla huhtikuusta asti ja hermolääke menee maximilla nyt ,silti vaan läpilyöntikivut!!! Enskuussa menen kipupolille näytille...
Voiko näitä rappeumavälilevyjä leikata,tiedätkö näistä???
Vai ollaanko näitten armoilla loppuikä ja eläkkeelle jo nyt keski-iässä??? Vaikeaa on... Ap taas kirjoitti:
Just tollaista mullakin ollut nyt eilisestä asti!
Samoja juttuja välilevyssä mullakin kaheskohti ja pari pullistumaa.
melkoisia ilmapuntareita ollaan ;))) vaikka ei sais nauraa.
Tänäkin aamuna heräsin klo 03.00 pakko nousta ylös,silti tuntui et ensin kävelee kaksinkerroin ja jalkaan tuikki ja särki!
Oletsä töissä,itse olen ollut saikulla huhtikuusta asti ja hermolääke menee maximilla nyt ,silti vaan läpilyöntikivut!!! Enskuussa menen kipupolille näytille...
Voiko näitä rappeumavälilevyjä leikata,tiedätkö näistä???
Vai ollaanko näitten armoilla loppuikä ja eläkkeelle jo nyt keski-iässä??? Vaikeaa on...Kolmas vuosi pois työelämästä,kolmas välilevy rappeutumassa.Ensimmäinen lähes jäykistynyt itsekseen,edelleen mielestäni pelleillään toisen terveydellä,seuraavaksi fysiatri tutkii kuvat.Kirurgi ei ruennut jäykistämään,kun toiveissa itsestään jäykistyminen,kolmen välin jäykistysleikkaus vissiin niin iso leikkaus,eikä tiedä eteneekö rappeuma vielä.Kyllähän sitä melko ilmapuntareita ollaan,alaraajakivut melkein pahimmat,hermosärky säteilee.
- Ap taas
kerbiili62 kirjoitti:
Kolmas vuosi pois työelämästä,kolmas välilevy rappeutumassa.Ensimmäinen lähes jäykistynyt itsekseen,edelleen mielestäni pelleillään toisen terveydellä,seuraavaksi fysiatri tutkii kuvat.Kirurgi ei ruennut jäykistämään,kun toiveissa itsestään jäykistyminen,kolmen välin jäykistysleikkaus vissiin niin iso leikkaus,eikä tiedä eteneekö rappeuma vielä.Kyllähän sitä melko ilmapuntareita ollaan,alaraajakivut melkein pahimmat,hermosärky säteilee.
Voi Voi...
Eli eipä hääviltä kuulosta 3vuotta jo!!!
Mulle sano ensimmäinen fysiatri että tämän kun saa se on 2-20 v sitten sairastelua... On hyviä jaksoja ja on huonoja...
Mikä meillä rappeuttaa nämä välilevyt???
Olen sairaanhoitaja,syntynyt -65 ja mielestäni en vielä eläkeläinen mutta en tiedä?
Kovasti olen mietiskellyt että jos terkaksi erikoistuis ja sit työterveyshoitajan hommiiin,ehkä helpompi jobi ku nykyinen... En tiedä?
Mulla ei ole vielä ollut laitoskuntoutusta,kovasti sitä odotan että saisin kuntoutussuunnitelman...
Itse kaaduin alkuvuodesta ja siitä tämä alkoi.Ikinä ennen en selkääni ollut sairastanyt!!!
No,jotain selkoa tulee kun menen marraskuun ekaviikolla taas fysiatrille ja sit kipupolille puolenkuun maissa.
Mutta...tsemppiä meille että jaksetaan ;)))
vaikka v......aa !!!
- ilmapuntarimmm
säätila vaikuttaa, tietää jo ennen sängystä nousua minkalainen ilma ulkona on. Tänää joka paikka niin jumissa kuin olla voi! Ristiselästä alaspäin ihän tönkkönä. Eikä lääkkeetkään auta.
Kautta aikainhan on tiedetty, että ilmat vaikutavat. Jotakin tutkimuksiakin asiasta on tehty, korkeapaineen jä kuivan lämpimän kelin pitäisi helpottaa kipuja, mutta kyllä minä ainakin viime kesänä olin tosi kipeä, vaikka oli
ihanat kelit....- raitis1959
lämpö on minulle ainakin kaikkein pahinta,viime kesä yhtä hel..... nyt pakkasilla paljon helponpaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271568Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391559Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131363Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 121018
- 7971
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7911- 71836