Päätinpäs rekata nimimerkin, kun täällä joka päivä olen sivusta seuraillut :)
Kuviakin hauvoista voipi käydä kurkkimassa, eli kaks seropia meillä asustelee, ja liuta villakoiria sohvien ja sänkyjen alla :D
http://irc-galleria.net/archive.php?nick=^^PinkAngel^^&album_id=478228
Heipsistä!!
10
440
Vastaukset
ihanat koirat sinulla. minäkin omistan sekarotuisen ja pari muuta eläintä. :) niin ja kyllä niitä villakoiria täältäkini löytyy.
- Se.Ro.Pi
Mikäpäs sekotus sulla Perhonen on? :)
Se.Ro.Pi kirjoitti:
Mikäpäs sekotus sulla Perhonen on? :)
perhoskoiran ja maltankoiran sekotus. tommonen pikkuriikkinen. :)
hurmaavia otoksia! :)
Minäkin nyt tervehdin jos en ole ennen tervehtinyt, kiva kun löysit nimimerkin. Meillä on noin "puolitoista koiraa" eli mulla on tuo yksi valkoinen ja "appilan" sekarotuinen hauva on täällä aina silloin tällöin, entistä useammin nyt kun nämä kaksi karvakaveria ovat ruvenneet pärjäämään keskenään.
Joo ja villakoiria on kyllä sohvien alla, ovat mokomat niin kovia lisääntymään että ei mitään kontrollia.
Joitakin kuvia mm. hauvasta on täällä http://foto.vg.no/show_album.php?aid=874715
mutta ei kovin montaa tällä hetkellä... Yritän saada joskus vähän päivitettyä noita, kuhan tästä ruppeen.hienoja otoksia komeista koirista =)! Tervetuloa vaan joukkoon sekalaiseen ;)!
- Se.Ro.Pi
Lisäsin vielä parti kuvaa tuonne, pakko oli laittaa vanhempieni TurboMummostakin kuva :)
Nyt 14,5v neitokainen. Kovasti tarkkaan noita kuvia syynäsin, vaan en niitä etsimiäni villakoiria sieltä kyllä löytänyt ;)) Ihana kuva noista "rantavahdeista".
sama kuva oli mulla ykkönen...mietin, että mitä ne siellä vesirajassa näkee =)
Hyviä kuvia kyllä!
- pyreeni
Upeita koiria sinulla! Tervetuloa seuraan karvaiseen!..
ja erinomasen hyvin hoidetun näköiset oli sun haukut,kiva kun tulit mukaan vaikka tietänet jo että täällä joskus "tuulee" =)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271558Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391549Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131353Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 121008
- 7971
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7901- 71826