Harry Potter[Daniel Radcliffe]on kohdannut jo lukemattomat kerrat kuoleman silmästä silmään, mutta pelastuuko hän nyt ilman Dumledorea?[seitsemännessä osassa]
Harry vs. kuolema?
16
908
Vastaukset
- seeker92
Toivon tavallaan, että joo(mikä kyllä tarkottaa, että Voldemortin täytyy kuolla siltin) Ja tavallaan olisi hyvä jos molemmat kuolisivat. (Harry ja Voldemort).
- aamun_kajo
No nyt mä putosin kyllä kärryiltä...Siis haluutsä, et kummatkin vai vaan toinen kuolee?
- Jusap
Jokaisessa harry potter-kirjassa on tähän mennessä ollut deus ex machina-ratkaisu... veikkaisin ettei seuraava osa ole poikkeus.
- joku...
en tiää mutt uskalan sanoa aett harry ei kuole mutt joku weasleyn perheest ja voldemort delaavat seuraavas osass
- hpfani
Dumbledore ei edes välttämättä ole kuollut !!! Ooon lukenu juttuja ja ne on käyny tosiaa hyvin järkeen !!!! =)) must kyllä tuntuu että harry ja volde kuolee molemmat. mut toivon et harry jää henkiin koska sit se voi mennä ginnyn kaa naimisiin ja ron ja hermioneki voi mennä =))
- hpfani
tanzu84 kirjoitti:
on kuollut ja sillä siisti. Rowling on sanonut näin haastattelussa.
NO ANTEEKS TANZU84 KAIKKI TIETÄVÄ HERMIONENAIVO 2 !!!!!!!!!!!!!! mut se et dumbledore ei vois tehä comebackiä on täyttä legendaa. haloo noi on sentään harry potter taika kaikkionmahdollista kirjoja !!!!!!!!!!!
- HGFANi
hpfani kirjoitti:
NO ANTEEKS TANZU84 KAIKKI TIETÄVÄ HERMIONENAIVO 2 !!!!!!!!!!!!!! mut se et dumbledore ei vois tehä comebackiä on täyttä legendaa. haloo noi on sentään harry potter taika kaikkionmahdollista kirjoja !!!!!!!!!!!
Tanzu84 oot pässi. Dumby tulee tasan takas:) Ku se tekee jonku ovelan hokkuspokkus jeejee hulabaaloobalai jutun ja ilmestyy taas maanpäälle TSAP!!!!! hpfani oot aika hyvä tyyppi suhun ois kiva tutustuu? Mis asut?
- wea
HGFANi kirjoitti:
Tanzu84 oot pässi. Dumby tulee tasan takas:) Ku se tekee jonku ovelan hokkuspokkus jeejee hulabaaloobalai jutun ja ilmestyy taas maanpäälle TSAP!!!!! hpfani oot aika hyvä tyyppi suhun ois kiva tutustuu? Mis asut?
Ei ihmisiä saa alkaa arvostelemaan viestien perusteella!!!!! Toi oli tosi ilkeesti sanottu!
Luulis et toi panis miettimään mikä on aisiallista, ja mikä ei! - wea
wea kirjoitti:
Ei ihmisiä saa alkaa arvostelemaan viestien perusteella!!!!! Toi oli tosi ilkeesti sanottu!
Luulis et toi panis miettimään mikä on aisiallista, ja mikä ei!.. ihmisillä on oikeus olla erimieltä asijoista!
Jos kaikki olis samaa mieltä, elämä olis tylsää, ja liian helppoa.. - HGFANi
wea kirjoitti:
.. ihmisillä on oikeus olla erimieltä asijoista!
Jos kaikki olis samaa mieltä, elämä olis tylsää, ja liian helppoa..Sori hei wea oot kyl ihan oikeessa mulla vaan palo pinna ku pitää murskaa toisten haavet. Mutjoo oon pahoillani emmä oikeesti tarkottanu sitä, sori oikeesti. Emmä oikeen kelannu mitä mä laitoin. Mul on ollu aika huono päivä muutenki. Anteeks viel!!
- hpfani
wea kirjoitti:
.. ihmisillä on oikeus olla erimieltä asijoista!
Jos kaikki olis samaa mieltä, elämä olis tylsää, ja liian helppoa..mä asun tääl tukholmas. tuu toki käymää pistetään potter kekkerit pystyyn ja tanssitaan dumbledore tanssi nii se palaa takas. eimut oikeest kyl se palaa TRUST ME HPFANIIN
ja mitä wea suhun tulee mä hoitelen sut huomen. eivaa ku sis pässi on eläin. mut ei toi mun kamu mitää tarkottanu se vaa on sanonta. =)) - HGFANi
HGFANi kirjoitti:
Sori hei wea oot kyl ihan oikeessa mulla vaan palo pinna ku pitää murskaa toisten haavet. Mutjoo oon pahoillani emmä oikeesti tarkottanu sitä, sori oikeesti. Emmä oikeen kelannu mitä mä laitoin. Mul on ollu aika huono päivä muutenki. Anteeks viel!!
Toi oli niinku tanzulle toi anteekspyyntö
- wea
hpfani kirjoitti:
mä asun tääl tukholmas. tuu toki käymää pistetään potter kekkerit pystyyn ja tanssitaan dumbledore tanssi nii se palaa takas. eimut oikeest kyl se palaa TRUST ME HPFANIIN
ja mitä wea suhun tulee mä hoitelen sut huomen. eivaa ku sis pässi on eläin. mut ei toi mun kamu mitää tarkottanu se vaa on sanonta. =))Kukapa sitä vaivaituiskaan anteeks pyytämään, jos joku ei asiasta erikseen huomauta. Saa nähä mitä sun siihen "hoiteluus" tulee...ajattelitkos potkasta persuksille, mitä?
- wea
hpfani kirjoitti:
mä asun tääl tukholmas. tuu toki käymää pistetään potter kekkerit pystyyn ja tanssitaan dumbledore tanssi nii se palaa takas. eimut oikeest kyl se palaa TRUST ME HPFANIIN
ja mitä wea suhun tulee mä hoitelen sut huomen. eivaa ku sis pässi on eläin. mut ei toi mun kamu mitää tarkottanu se vaa on sanonta. =))monella tavalla..sekä eläin että, niin sanotusti
"pöpi" päästään..
- Ilkimyskurkimus.
DANIEL RADCLIFFE EI OLE HARRY POTTER VAIKKA KUINKA HÄNTÄ NÄYTTELEE!!!!!!!!!!!
Ja sitä paisti näyttelijä on suosta, saanut roolinsa naaman perusteella, joten taitoja ei pahemmin löydy! >:(
DUMBLEDORE ON KUOLLUT IDIOOTIT! ;) :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796