MIRA JÄÄ TALOON!!

Big_Brother

Tänne kaikki MIRAN KANNATTAJAT laittamaan viestiä osoitukseksi siitä että Mira selviytyy tänään äänestyksestä ja jatkaa menestystään talossa. Tästä palstan positiivin ketju =)

Mira päihittää Jennin selkeästi!

20

768

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jää

tosiaanki mira jää taloon.. jos se lähtee, talossa ei oo sen jälkeen mitään kiinnostavaa elämää.. jennissä ei oo mittään katottavaa.. kyyhöttää hannen kans kahestaan jossain ja haukkuu muita.

• pelkkää kyyhöttämistä.

Ei oikein jaksa katsoa kun Jenni ja Hanne vain mutisee omia juttujaan keskenään. Ne jutut kun ei ole edes mitenkään mielenkiintoisia. Jos Mira jää, niin kuppikunnat hajoavat paremmin. Mira on sosialisempi kuin Jenni.

• Mirkkuliini kun

selviää tästäkin äänestyksestä! Saas nähä uskaltavatko enää huomenna nimetä Mirkkua!

• vaihtoehdosta

Jos on valittava, niin jääkööt Mira taloon. Noh, eiköhän mira neljän joukkoon asti selviä, mutta sitten tuleekin tiukkaa.

• Jennin jälkeen

siis silleen aika hyvä

• hermostumaan

pikaisesti

• jenni ulos

Jenni lähteköön kun ei osaa edes käyttäytyä. Mira on paljon fiksumpi.

• Pod

............

• E.M

Jenni lähtee ja Hanne heti perään

• rikoksesta

Jennilläpä ei oo. Mira on kriminaalimpi
      voittaa sen sarjan.

• jenni lähtee

Mira on paljon fiksumpi ja empaattisempi.

• Princess_J

Millä perusteella? Kukahan noita viikkotehtäviä on esmes enemmän ratkonu?

• paras jää

eli mira antakaa vielä viimehetken -Jenni minä vielä naputan parikymmentä

• valittamisessa

ja hienohelmailussa

• onpaskumma

entä sitten?
      mitä väliä sillä on kuka jää ja mihin jää!!

• MIRA+

Nyt kaikki äänestämään Miralle plussia, itse laittelin juuri mainoskatkolla muutamia viestejä. :)

Mira on niin ihana, räväkkä persoona, ja se kooste Miran hauskoista toilaiuista talossa oli niin kiva, nauroin niille biletysjutuille. Tosi hauskoja!:)

• sekoilussa

ja kiihtyilyssä

• plussa

miralle meni tälläki kertaa tosi palio plussia:) mira lähtee viimesenä talosta:)

• jrkfkafköahdfa

Koska miinusäänet ratkaisee lopputuloksen, kumpi tippuu talosta, pitää Miralle pommittaa nyt paljon plusääniä.

• Jenni poistui juuri

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      72
      2467
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1799
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1654
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1587
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1552
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1407
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      109
      1166
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1128
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1094
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1009
    Aihe