Miran ex-poikaystävä

Love you

Kuulinko oikeen että se sanoi haastattelussa jotenkin et meistä tykätään, en ole varma oliko se ihan noin mutta se kyllä kuullosti kuin he olisivat edelleen yhdessä. Herää epäillys koska Mira muutenkin puhuu että jos he lähtisivät ulkomaille yhdessä kun lähtee talosta. Voittorahoillako????

43

5545

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuulolaite!!

kundi sanoi ihan selvällä suomen kielellä et
      VANHA SUOLA EI JANOTA. ANTAA ASIOIDEN OLLA VAAN NÄIN!!

eli suomeks'
      ei haluu enää olla miran kans!!

• Mitä exä studiossa tekee?

Mitä helvettiä miran exä tekee studiossa viikosta toiseen? Jos suhde on tuolla tasolla, että exä käy pitämässä peukkuja Miran puolesta, niin miksi helvetissä se sitten on exä? No mihinkäs muualle se pääsis noita hauiksia näyttelemään? Julkisuudenkipeä pelle!

• Öhhh
        Mitä exä studiossa tekee? kirjoitti:

Mitä helvettiä miran exä tekee studiossa viikosta toiseen? Jos suhde on tuolla tasolla, että exä käy pitämässä peukkuja Miran puolesta, niin miksi helvetissä se sitten on exä? No mihinkäs muualle se pääsis noita hauiksia näyttelemään? Julkisuudenkipeä pelle!

Ehkä se on Miran paras kaveri... tuliko sitä mietityksi!! Kait sitä voi olla kaveri exän kanssa... ei sitä tarvi aina julistaa sota seurustelun jälkeen!!

• "vanha suola ei janota". Jotenkin noin se taisi kommentoida Kakon kysymykseen. Ystäviä ovat ja suunnitelmia ei ole.

• KKKKK

siellä roikkuu? On tehnyt itsestään täyden pellen. Aina noita miehiä löytyy, jotka eivät tajua, että loppu on loppu.
        Mokomakin naurettava roikkuja!

Mira varmaan pitää siitä kun exä on vastassa häntä.

• tms...........
        KKKKK kirjoitti:

siellä roikkuu? On tehnyt itsestään täyden pellen. Aina noita miehiä löytyy, jotka eivät tajua, että loppu on loppu.

jonkunhan siel täytyy kai olla??
        Jos ne ei ole löytänyt ketään muuta??
        tai sitte kundi on tosi tyrkkyjulkkis??

10 poistettä Jennin Mikolle, joka jätti suoran lähetyksen väliin. BB oli Jennin juttu, eikä kundi tarvinnut/halunnut 15 minuutin julkisuutta!

• tulemaan
        KKKKK kirjoitti:

No olen saanut sellaisen kuvan, että ovat ystäviä, ja Mira on itse pyytänyt Heikkiä tulemaan vastaan, sitten kun hän talosta mahdollisesti ulos tulee. Eli ei se Heikki siellä huvikseen roiku, vaan ihan Miran pyynnöstä.

• yökukkuu
        tulemaan kirjoitti:

No olen saanut sellaisen kuvan, että ovat ystäviä, ja Mira on itse pyytänyt Heikkiä tulemaan vastaan, sitten kun hän talosta mahdollisesti ulos tulee. Eli ei se Heikki siellä huvikseen roiku, vaan ihan Miran pyynnöstä.

Mira eilen puhui noista "vastaantulijoista". Hän kertoi muille, ettei muista, ketä on nimennyt henkilöiksi, joita haluaa studioon. Hän sanoi, että sisko ja äiti ainakin tulevat; hän muisteli laittaneensa heidän nimensä johonkin lappuun, jossa kyseltiin "vastaantulijoista".

Kyllä Mira tuossakin keskustelussa heitti jossakin vaiheessa esille Heikin nimen. Olen Miran puheista ymmärtänyt, että hän ja Heikki asuvat edelleen samassa osoitteessa.

• mahdollisestiko?
        yökukkuu kirjoitti:

Mira eilen puhui noista "vastaantulijoista". Hän kertoi muille, ettei muista, ketä on nimennyt henkilöiksi, joita haluaa studioon. Hän sanoi, että sisko ja äiti ainakin tulevat; hän muisteli laittaneensa heidän nimensä johonkin lappuun, jossa kyseltiin "vastaantulijoista".

Kyllä Mira tuossakin keskustelussa heitti jossakin vaiheessa esille Heikin nimen. Olen Miran puheista ymmärtänyt, että hän ja Heikki asuvat edelleen samassa osoitteessa.

Siis onko heillä yhteinen omistusasunto? Onko suhde katkolla? Ainakin Heikistä pääsi siihen käsitykseen, että he ovat enää vain ystäviä ja että vanha suola ei janota että näin on nyt hyvä olla. Ystävyys riittää.

• lada,
        tulemaan kirjoitti:

miran ex-poikaystävä ei ymmärä,miksi?vonkaa,sit luulee että on maailmannapa,tulee tähti?miralla ei taida olla paljon ystäviä tai ystävää,,,outo tarina!!!!

• rahojahan

kyllä siin selvästi on jotain tommosta peliä,eipä siel ole toistenkaan exät haastatteluissa,peli on peliä,vaikka vääryydellä

• ???????????????

ei tartte olla toisten äksiä, kun ihan uusiakin,
        on tyttöystäviä, vaimoja, YSTÄVIÄ ja sukulaisii.
        Ei tartte kaivaa esille jotain eksää!!

• vihatako pitäisi?
        ??????????????? kirjoitti:

ei tartte olla toisten äksiä, kun ihan uusiakin,
        on tyttöystäviä, vaimoja, YSTÄVIÄ ja sukulaisii.
        Ei tartte kaivaa esille jotain eksää!!

Sinunko mielestä exän kanssa pitää olla aina vihoissa?

Eikö se ole kypsän aikuisuuden merkki, että voi olla ystävä exän kanssa eikä tarvi jäädä ikuisiksi vihamiehiksi? Minusta se puhuu aikusen kypsyyden puolesta. Jos ei ole seurustelusuhdetta, niin kuitenkin ystävyys voi säilyä.

Ei ole ainut tapaus, että exästä tulee hyvä ystävä elämän aikana. Tiedän monia muitakin tapauksia. Aina ei synny seurustelua, mutta ystävyys voi syntyä.

• .......
        vihatako pitäisi? kirjoitti:

Eikö se ole kypsän aikuisuuden merkki, että voi olla ystävä exän kanssa eikä tarvi jäädä ikuisiksi vihamiehiksi? Minusta se puhuu aikusen kypsyyden puolesta. Jos ei ole seurustelusuhdetta, niin kuitenkin ystävyys voi säilyä.

Ei ole ainut tapaus, että exästä tulee hyvä ystävä elämän aikana. Tiedän monia muitakin tapauksia. Aina ei synny seurustelua, mutta ystävyys voi syntyä.

Mira on todella ymmärtäväinen tämän Heikki-exänsä suhteen.

Mira on talossa ollessaan kertonut, että heidän piti mennä naimisiin viime vuonna, mutta häät peruuntuivat, koska Heikki oli tehnyt jotakin todella ikävää. Ja Heikki oli toistanut tämän "ikävän temppunsa" (jota Mira ei sen kummemmin selittänyt) toisen ja kolmannenkin kerran.

Tästä huolimatta Mira asuu edelleenkin oman kertomansa mukaan Heikin kanssa. Mira kertoi myös, että hänellä on välirikon jälkeen ollut pari naissuhdetta. Eikä niissä ole ollut ongelmaa, vaikka Heikki asuukin samassa asunnossa.

Mira ja Heikki ovat näin ollen todella hyvät ystävät, eivätkä isotkaan asiat ole tuota ystävyyttä tuhonneet.

• saa,,,
        vihatako pitäisi? kirjoitti:

olla mutta tässä tarinassa!outo juttu,äijä hakee julkisuutta,asiantuntija?ym,kehtaa

• sitä muka erota

bb:n ajaksi ja ruveta vaikka bi-seksuaaliksi, niin jopas kannattajia löytyy.

• Ei ymmärrä

Enemmän kai bi-seksuaalisuudella saa vihamiehiä kuin ihailijoita? Ainakin näin olen keskustelupalstoilta ymmärtänyt. Harva on kirjoittanyt, että "ihana bi-seksuaali". Moni kirjoitus taas on pursunut inhoa moniseksuaalisuutta kohtaan.

Miksi kaikki hokee, että sillä saa suosiota?

• mutta mira
        Ei ymmärrä kirjoitti:

Enemmän kai bi-seksuaalisuudella saa vihamiehiä kuin ihailijoita? Ainakin näin olen keskustelupalstoilta ymmärtänyt. Harva on kirjoittanyt, että "ihana bi-seksuaali". Moni kirjoitus taas on pursunut inhoa moniseksuaalisuutta kohtaan.

ja tämä heikki eivät asu samassa osoitteessa. onko teillä kuulossa ja ymmärryksessä vikaa?

• heitäkin
        mutta mira kirjoitti:

ja tämä heikki eivät asu samassa osoitteessa. onko teillä kuulossa ja ymmärryksessä vikaa?

Kuulo näillä on hyvä, mutta kuullun ymmärtämisessä puutteita. Varsinkin sillä pikku-hinttrilla, joka aina naisia morkkaa syvään ääneen

• varakasta väkeä
        Ei ymmärrä kirjoitti:

ja hanakoita puolustamaan sexuaalisesti poikkeavia, tässä syy Miran kieroon Bi esitykseen.

• bi-seksuaalit
        Ei ymmärrä kirjoitti:

tulevat toimeen sekä miesten että naisten kanssa, tai osaavat miellyttää molempia sukupuolia.

BB-talossa tällaisesta ominaisuudesta olisi hyötyä.

• ole näyttänyt
        bi-seksuaalit kirjoitti:

tulevat toimeen sekä miesten että naisten kanssa, tai osaavat miellyttää molempia sukupuolia.

BB-talossa tällaisesta ominaisuudesta olisi hyötyä.

olevan hyötyä,aina äänestyksessä,heheh

• nimimerkki
        mutta mira kirjoitti:

Mira itse on kertonut talossa olleessaan, että he asuvat Heikin kanssa yhdessä. Onko hän siis valehdellut tämänkin asian muille asukkaille (ja katsojille). Heikkihän oli sitä mieltä, että Mira on valehdellut myös bi-seksuaalisuudestaan.

Miten voimme päätellä, mikä Miran kertomasta on totta ja mikä ei. Mehän tunnemme hänet vain television/netin välityksellä: emme ole käyneet hänen kotonaan emmekä ilmeisesti harrastaneet hänen kanssaan seksiä (olimme sitten miehiä tai naisia). Uskomme (tai ainakin haluaisimme uskoa), että Mira puhuu totta.

• sehän se
        ole näyttänyt kirjoitti:

ihmetyttääkin kun Miran kannattajat pitävät häntä aitona. Täyttä feikkiähän Mira on.

• mieltä olet
        ole näyttänyt kirjoitti:

... olet kait huomannut, että Mira on EDELLEEN bb.talossa. Mietippä, miten on auttanut??!!...

• ei mitään esitystä
        varakasta väkeä kirjoitti:

ja hanakoita puolustamaan sexuaalisesti poikkeavia, tässä syy Miran kieroon Bi esitykseen.

Tiedätkö että nyky-yhteiskunnassa, joka on yhä täynnä ennakkoluuloisia epäystävällisiä ihmisiä, monet eivät halua kertoa bi- tai homoseksuaalisuudestaan. Tai sitten ei muuten vaan tule kertoneeksi. Suomi on pullollaan ihmisiä jotka eivät ole kumppanilleen kertoneet, että ovat esim. biseksuaaleja.
        Hienoa, että Mira on talossa avoimesti kertonut biseksuaalisuudestaan. Ehkä taas pienesti parantaa ihmisten suvaitsevaisuutta ja ymmärrystä siitä, että on ihan yhtä ok olla hetero, bi tai homo.

Se, ettei aina kaikille kerro sitä että on bi, ei tarkoita sitä että ei sitten oikeasti ole bi. Jos et kerro kaikille, että sinulla on tatuointi nilkassa, tarkoittaako se sitä ettei sinulla siis ole tatuointia nilkassa ja jos väität että sinulla on, se on valehtelua? Hei haloo.

• äskeiseen
        nimimerkki kirjoitti:

Mira itse on kertonut talossa olleessaan, että he asuvat Heikin kanssa yhdessä. Onko hän siis valehdellut tämänkin asian muille asukkaille (ja katsojille). Heikkihän oli sitä mieltä, että Mira on valehdellut myös bi-seksuaalisuudestaan.

Miten voimme päätellä, mikä Miran kertomasta on totta ja mikä ei. Mehän tunnemme hänet vain television/netin välityksellä: emme ole käyneet hänen kotonaan emmekä ilmeisesti harrastaneet hänen kanssaan seksiä (olimme sitten miehiä tai naisia). Uskomme (tai ainakin haluaisimme uskoa), että Mira puhuu totta.

Mira suutelee sekä miesten että naisten kanssa, mikä viittaisi todella siihen bi-seksuaalisuuteen... En minä heterona ainakaan mitään kiksejä saa samaa sukupuolta olevan pussailemisesta.

Puhuuko muuten Heikki totta?

Molemmathan ovat sanoneet, että eivät ole enää yhdessä. Saahan sitä asumisasiat järjestää miten päin haluaa, mutta silti voi olla eronnut että molemmat vapaita olemaan kenen kans haluaa.

• ei helppoa
        ei mitään esitystä kirjoitti:

Tiedätkö että nyky-yhteiskunnassa, joka on yhä täynnä ennakkoluuloisia epäystävällisiä ihmisiä, monet eivät halua kertoa bi- tai homoseksuaalisuudestaan. Tai sitten ei muuten vaan tule kertoneeksi. Suomi on pullollaan ihmisiä jotka eivät ole kumppanilleen kertoneet, että ovat esim. biseksuaaleja.
        Hienoa, että Mira on talossa avoimesti kertonut biseksuaalisuudestaan. Ehkä taas pienesti parantaa ihmisten suvaitsevaisuutta ja ymmärrystä siitä, että on ihan yhtä ok olla hetero, bi tai homo.

Se, ettei aina kaikille kerro sitä että on bi, ei tarkoita sitä että ei sitten oikeasti ole bi. Jos et kerro kaikille, että sinulla on tatuointi nilkassa, tarkoittaako se sitä ettei sinulla siis ole tatuointia nilkassa ja jos väität että sinulla on, se on valehtelua? Hei haloo.

Monilla menee vuosia että uskaltaa tunnustaa seksuaalisen suuntautumisensa.. hiljattain sain tietää eräästä lapsesta asti tuntemastani henkilöstä että ei ole hetero. Se oli mulle tosi yllätys vaikka olen hänet tuntenut lapsesta asti ja ollaan nyt kolmikymppisiä. Eräässä juhlassa vielä kertoi...

• vesa
        ei mitään esitystä kirjoitti:

En yhtään pidä Mirasta. Minusta hän on epäaito, teennäinen, tyrkky jne. Siinä taas ei ole mitään pahaa, jos hän on bi tai mikä tahansa. Vähän hölmöltä sen sijaan tuntuu se, jos tämä seksuaalinen suuntautuneisuus on ensimmäinen peruste äänestää ja, jos tästä on tullut joku projekti.

• terve,

Voi, voi äidin pikku-hinttiä, kun ottaa koville

• temppuna

Ex sanoi ainakin sen, että se Miran tunnustus bi-seksuaalisuudestaan on pelkkä temppu. Eli Mira huijaa talon asukkaita ja katsojia! Se lintupelkokin näyttää osoittautuvan pelkäksi tempuksi! Mira ulos!

• exä tumpelo

Ei se mikään temppu ole; se ettei ole sitä kertonut exälleen, ei tarkoita että se joku temppu olisi! Ei ole mitenkään tavatonta, ettei henkilö kerro kumppanilleen että on bi.
        Aika nuija tuo exä, kun kehtaa väittää että Mira valehtelisi seksuaalisuudestaan.

• mikä tahansa
        exä tumpelo kirjoitti:

Ei se mikään temppu ole; se ettei ole sitä kertonut exälleen, ei tarkoita että se joku temppu olisi! Ei ole mitenkään tavatonta, ettei henkilö kerro kumppanilleen että on bi.
        Aika nuija tuo exä, kun kehtaa väittää että Mira valehtelisi seksuaalisuudestaan.

Ehkä ottaa kovastikin Heikin itsetuntoon se, että tyttöystävä/miltei vaimo onkin bi tai lesbo. Ja se, ettei hän miehisenä miehenä ole sitä lainkaan huomannut.

Jos Heikki on näitä tyypillisiä suomalaisia suvaitsemattomia miehiä, jotka eivät halua olla missään tekemisissä muiden kuin heteroiden kanssa, on varmaan raskas isku kuulla Miran seksuaalisesta suuntautumisesta television välityksellä. Kyllä siinä yrittää keksiä jos vaikka mitä selityksiä...

• Haluaa julkisuutta

Ensin se sanoi, että ei halua julkisuutta, mutta näyttää tilanne muuttuneen. Ja jotenkin säälittävää, että ex-äijä on paikalla.. Onko se edes ex, kun näyttää noin siellä viihtyvän haastateltavana..?

Muutenkin koko läheisten haastattelu on ihan naurettavaa!!

• yliviivaustussi

Olen edelleen sitä mieltä, että kun bb loppuu Mira ja Heikki "löytävät toisensa uudelleen".

Tiesivät, että bb:hen on helpompi päästä sinkkuna kuin varattuna. Varatut ihmiset eivät järjestä "säpinää" talossa ollessaan niin helposti kuin sinkut; ja tätä peiton heilutteluahan ainakin tuotantotiimi ohjelmaan haluaa (onhan se monelle katsojallekin se, mitä eniten odottaa; ei kuitenkaan minulle).

Minunkin mielestäni läheisten haastattelu on vähän turhaa. Puolen minuutin haastattelu ei paljoa katsojalle anna. Varsinkaan jos haastateltava ei osaa muuta sanoa kuin "emmää tiedä" tai "se valehtelee olevansa bi" tms.

• Dalek
        yliviivaustussi kirjoitti:

Olen edelleen sitä mieltä, että kun bb loppuu Mira ja Heikki "löytävät toisensa uudelleen".

Tiesivät, että bb:hen on helpompi päästä sinkkuna kuin varattuna. Varatut ihmiset eivät järjestä "säpinää" talossa ollessaan niin helposti kuin sinkut; ja tätä peiton heilutteluahan ainakin tuotantotiimi ohjelmaan haluaa (onhan se monelle katsojallekin se, mitä eniten odottaa; ei kuitenkaan minulle).

Minunkin mielestäni läheisten haastattelu on vähän turhaa. Puolen minuutin haastattelu ei paljoa katsojalle anna. Varsinkaan jos haastateltava ei osaa muuta sanoa kuin "emmää tiedä" tai "se valehtelee olevansa bi" tms.

Olen samaa mieltä vaikka Heikki sanoikin että vanha suola ei janota.

Vähän ihmetyttää tuo läheisten haastattelu ja samat kysymykset: jääkö taloon, kuka voittaa jne.

• vanha suola
        Dalek kirjoitti:

Olen samaa mieltä vaikka Heikki sanoikin että vanha suola ei janota.

Vähän ihmetyttää tuo läheisten haastattelu ja samat kysymykset: jääkö taloon, kuka voittaa jne.

???????

• kaverisi kaveri
        vanha suola kirjoitti:

???????

"mikä vanha suola???????"

Miten sinä Sari olet saanut luvan osallistua nettikeskusteluun ollessasi siellä bb-talossa? Oliko se palkinto jostain salaisesta tehtävästä?

Sillä kysymyksen lähettäjä on ilmiselvästi Sari (viittaan eiliseen bb-lähetykseen).

• vähän
        vanha suola kirjoitti:

???????

niin tiedät

• vakta homma

Jos ootte huomanneet aina vastassa on itsestään pellen tehnyt ex-urpo,toisella kerralla oli jopa työkaveri vaivautunut paikalle.Ja nyt tuo viimeinen ettei muista kenet on nimennyt vastaantulijoiksi...enkai mäkään kehtaisi sanoa,että oon nimenny ex-urpon ja työkaverin läheisimmiksi kavereikseni..

• mietipä sitä

Ajattelin just, että jos mä olisin talossa, niin mun vanhemmista ei kumpikaan, ei sisaruksista kukaan eikä parhaat kaverit tulisi sinne studioon, ne on sitä mieltä, ettei kaipaa julkisuutta.

Sinun kommentti leimaisi miut heti ihmiseksi, jolla ei ole ystäviä eikä perhettä. Hohhoijaa, mitä logiikkaa käytät.

Ainoa ehkä joka mua tulisi vastaan, olisi mun puoliso, mutta sekään ei antaisi haastattelua vaan tulisi vastaan jos olisin tippumassa pois.

• julkkisko
        mietipä sitä kirjoitti:

Ajattelin just, että jos mä olisin talossa, niin mun vanhemmista ei kumpikaan, ei sisaruksista kukaan eikä parhaat kaverit tulisi sinne studioon, ne on sitä mieltä, ettei kaipaa julkisuutta.

Sinun kommentti leimaisi miut heti ihmiseksi, jolla ei ole ystäviä eikä perhettä. Hohhoijaa, mitä logiikkaa käytät.

Ainoa ehkä joka mua tulisi vastaan, olisi mun puoliso, mutta sekään ei antaisi haastattelua vaan tulisi vastaan jos olisin tippumassa pois.

No mutta eihän sillä oikeasti mitään julkisuutta saa, että sanoo nopeasti televisiossa; "Kyllä mää ajattelen tai ainakin toivon, että XXX pysyy vielä talossa." Ei sellaisen julkisuuden takia nimmareiden metsästäjät jaloissa pyöri, eikä puhelinnumeroa tarvitse muuttaa salaiseksi.

Eli kyllä televisio-ohjelmassa voi sanoa kymmenen sekunnin mielipiteensä ilman, että on julkisuushakuinen henkilö.

• sinä itsesi
        mietipä sitä kirjoitti:

leimasit, eihän ed. kirjoittaja sinusta mitään sanonut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      52
      2100
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1660
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1444
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1436
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1394
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1305
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1098
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1014
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      982
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe