Jee eka
Tietojenkäsittelytiede
4
1232
Vastaukset
- fil. yo
Nörtimpää porukkaa löydät ainakin matematiikan ja fysiikan opiskelijoista. Tai kyllä me ainakin enemmän pillua saadaan.
- On nörttitiede
Silti se on nörttitiede.
Terv. fil. yo. itsekin - Nörtix
On nörttitiede kirjoitti:
Silti se on nörttitiede.
Terv. fil. yo. itsekin-Hyvä työtilanne
-Hyvä palkkaus inhimillisillä työajoilla
-Luova työ
Kyllä vituttais olla nörtti. Mieluummin menisin vääntämään numeroita KTM:nä paskapalkalla tai OTM:nä aa-toimisto-orjana. - KTM, fil. yo
Nörtix kirjoitti:
-Hyvä työtilanne
-Hyvä palkkaus inhimillisillä työajoilla
-Luova työ
Kyllä vituttais olla nörtti. Mieluummin menisin vääntämään numeroita KTM:nä paskapalkalla tai OTM:nä aa-toimisto-orjana.Meni sun KTM vitsi vähän ohi. Itse olen KTM ja suorittamassa toista tutkintoa tietojenkäsittelytieteestä eli olen myös fil.yo.
Tietojenkäsittelijät saavat uran alussa ehkä parempaa palkkaa kuin KTM:t, mutta jossain kohtaa KTM:t menee ohi. FM:iä kun harvemmin näkee enää yritysten johdossa.
Tästä syystä itsekin pidän KTM taustaani etusijalla työelämässä, kun kuitenkin haluan edetä projektipäällikön titteliä pidemmälle, esim. toimialajohtajaksi.
KTM, fil. yo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764