Mira sitoi Pisu-Ollin

yöksi sänkyyn kiinni

Olli pääsi irti, kävi säikäyttämässä Hannen, sitoi itsentä takaisin kiinni ja sanoi:
"Mä kiinnitän itseni takaisin tähän, etten voi pissata yöllä kenenkään teistä päälle".

Ha-haa! kyllä kännissä on kätevä olla!!!

6

770

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaara.....

Ettei olli pääse yhtä nopeasti karkuun kuin Jani viimeiksi, jos Mira saa päähänsä ängetä viereen.

Mira kun ei tunnetusti välitä siitä että toinen on varattu.

• lue muita viestejä

Jani ei ole varattu. Olli on, ja Jennikin oli, tuskin silti enää.... :D

• JANIN PROFIILI
        lue muita viestejä kirjoitti:

Jani ei ole varattu. Olli on, ja Jennikin oli, tuskin silti enää.... :D

Janin profiilissa lukee, että mies on sinkku.

Mikäli hän nyt ilmoittaakin seurustelevansa, niin silloinhan Jani tekee HEIDIN TEMPUN, josta HEIDI heitettiin talosta ulos....

Että kannattais Janin miettiä, sanooko seurustelevansa vai ei.

• Bb voisi lahjoittaa Ollille sellaisen narun jossa on toisessa päässä pehmustettu ranneke pikalukolla ja toisessa päässä joku jolla sen saa näppärästi kahvoihin kiinni :D... Tostahan vois tulla ihan hittituote unissakäveliöiden keskuudessa heh.

Tuo kiinnitysjuttu sisänsä jo moneen kertaa nähty,mutta itse aloin ihmittelemään sitä että Olli meni nukkumaan napillinen kauluspaita päällä.

• etiketti

Ollille Sorsa tai peräti katedri. Eikö jätkää hävetä? Sit kehdataan puhua jonkun nenästä!

• en nähnyt

Itse en nähnyt sitä, kun Olli meni nukkumaan, mutta oliko sillä tosiaan joku päivällä käytettävä kauluspaita päällä? Ajattelin, että jos sillä olisi ollut sellainen napitettava pyjaman paita päällä. No oli miten oli, kun en tilannetta nähnyt.

Tuo rannekeidea on hyvä unissakävelijöille. No eräällä kesämökillä yksi lapsi käveli unissaan järveen ja hukkui, että tuo unissakäveleminen voi olla tosi vaarallistakin. Siitä on monta vuotta jo aikaa kun tapahtui, mutta viime aikoina mun kaveri on kävellyt unissaan ja oli mennyt laittaan tyhjän tiskikoneen keskellä yötä päälle unissaan eikä muista mitään.

Ollin ei kyllä kannattaisi juoda paljoa ennen nukkumaan menoa ettei käy pissimässä satunnaisiin paikkoihin. Ei ainakaan toisten vaatteiden päälle tai meikkipusseihin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2300
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1734
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1554
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1539
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      15
      1498
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1367
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1111
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1074
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      999
    Aihe