Kakin joukkue on makuuhuoneessaan ja Miran joukkue kantaa katapulttiaan pihalle. Ovat menossa testaamaaan katapulttia ja aikovat rakentaa myös testimuurin tölkeistä.
Miran joukkue testaa
7
1532
Vastaukset
- Big_Brother
Pihalla oli odottamassa vaateräkki jossa roikkuu useita uusia talvitakkeja. Päädyssä oli lappu jossa luki että testaajille on tarjolla bonus ja jokainen voi valita itselleen uuden takin.
- uusia takkeja
jotka bb on antanut bonuksesna testauksen ostajille, nyt niiden aikan menee sovitellessa takkeja. :)
ehhehhehe... Kyllä ovat Miran joukkue ihmeissään kun testiammus on saatu lentämään jopa melkein metri... Tuli todella tarpeeseen tämä testaus.
Olli yrittää saada tyttöjä pois takkiräkiltä auttamaan katapultin virittämisessä. Mutta ei taida pelkällä vastapainolla lentää ammus ikinä vihollisen linnoitukseen asti.. Jokin lisävauhdittaja olisi tarpeen.. Kuminauha esim.- Superkaki
Ilmasuojaan! prinsessasoturin kuulat viuhuu pitkin espoota.. Uskomattomia tunareita. Kenraali Mira. Anna mun nauraa. Kakin jengi Linkoaa Miran yli aidan ja ulos talosta. Mira -
- KAIKEN HUIPPU
EI VOI OLLA NOIN VAIKEAA
ÄLY HOI ÄLÄ JÄTÄ - outoa sakkia
Kappas nyt se lentääkin pitkälle, jopa liian!
Miran joukkue huomasi siis että heidän arvionsa katapultin tehosta oli liioiteltu. Joukkue kuitenkin keksi pian keinot viritellä laitetta paremmaksi; Lisäsivät painoja.. mm kaksi isoa limupulloa vettä täynnä, ja pidensivät heittovartta jolloin kantama riittää. Testauksesta maksetut tölkit ovat todella hyvin sijoitettuja viikkotehtävää ajatellen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa542126En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141464- 101444
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681315- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81024- 81992
- 20969