KARI

VIIHDYTTÄVIN

Kyllä Kari on se joka on ansainnut jäädä vielä taloon. Katson 24/7 ja olisi todella hiljaista ohjelmaa jos kaki ei juttelis tarinoitaan. Päivisin juttelee paljon asiaa, opin itsekin käärmeistä ja hauska kuunnella muitakin asioita mitä en tiedä.
Talon elämä hiljenee väen vähetessä joten jos jäljellä on näitä miaa, saria, miraa jania niin kuulemme vain meikkauksen äänen ja muutaman tylsän laskettelu tarinan.
Toki kakin naisjutut joskus menee yli mutta hänhän on kertonut vain kokeilevan miten toiset reagoi, eli ärsyttää tahallaan, siinä testataan toisten huumoria.
Kroisos tehtävässä kari ja mira oli koko ajan köyhien puolella, MIRA ITKI ja KARI LOHDUTTI ja otti tehtävän tehtävänä. SIlloin näin karin uuden puolen, miten hän osaa sopeutua tilanteisiin eikä itke vessan puutetta.

Kari jatkoon, muistakaan kirjottaa nimi oikein Kari

5

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos Kari lähtee, talo menettää viihdyttävimmän asukkaansa. Mira se ulos pitää saada. Se ei tee muuta kuin valittaa valittamisesta päästyään. Ja sit se pelkää lintuja. Mä en käsitä miten joku voi pelätä lintuja? Se lintukammoinen marisija on saatava ulos ja äkkiä. Siksi annan miinusääneni Miralle ja plusäänet Karille. Hyvä Kaki! Kaki on on paras.

• .........

Sulleko sopis olla pelkästään miesten kynnysmattona ja vaginana. Tämä on Kakin mielestä viihdyttävää.

• ruless
        ......... kirjoitti:

Sulleko sopis olla pelkästään miesten kynnysmattona ja vaginana. Tämä on Kakin mielestä viihdyttävää.

eipä tuo kari oo ketään yrittäny ees saaha sänkyyn. sari ite menee aina sen viereen ja kari hellästi hyväilee.
        ja kari on pyytäny aina anteeksi jos on loukannut, vaikka ei mun mielestä vitseistä tarvii anteeks pyydellä..

• ja tytöt
        ruless kirjoitti:

eipä tuo kari oo ketään yrittäny ees saaha sänkyyn. sari ite menee aina sen viereen ja kari hellästi hyväilee.
        ja kari on pyytäny aina anteeksi jos on loukannut, vaikka ei mun mielestä vitseistä tarvii anteeks pyydellä..

eipä ole vientiä KARILLA ollut ja Sarppakin vaan pelaa Kakin kustannuksella, eikä se don huan!!!!! edes huomaa, voi voi

• gdgd
        ja tytöt kirjoitti:

eipä ole vientiä KARILLA ollut ja Sarppakin vaan pelaa Kakin kustannuksella, eikä se don huan!!!!! edes huomaa, voi voi

miten nii ei huomaa karihan on äänestäny sarii muutaman kerran että eiköhän se itekki pelaa ja huomaa tommoset

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      56
      2188
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1680
    3. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1496
    4. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1484
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1474
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1337
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1034
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      1002
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe