..Mira lähtee Sunnuntaina. Taidankin seuraavaksi katsoa oikean Lottorivin...))
Kristallipallo kertoo....
9
348
Vastaukset
- ......
Saako epäillä tokko oot ikinä voittanut lotossa. Sä et osaa tulkita kristallipalloas senhän pitäis näyttää poistuvaksi Karin.
- kristallipallo taitaakin ol...
sori vaan , urheiluohjelmat katsotaan toiselta kanavalta!
- öördelzöördel
Lähtee ja kihisee mennessään...
- asddr
miinusääniä tulossa näin:
Jani 955 21.89 %
Kari 2155 49.39 %
Mira 1253 28.72 %- öördelzöördel
näyttää Miralle miinuksia 287,20%
Kyllä lähtee....
- Katsoja75423923
Älä veuhkaa sitä samaa!
Miralla on sen verran paljon kannattaja- ja tukijoukkoja että on kolmen viimeisen joukossa jotka ulos tulee. Luultavasti viimeinen talosta tulija.
Joten Miran ulostulo ei tapahdu edes sinun mielikuvituksessasi vielä pitkään aikaan.- kotiin
eikö viime äänestyksessä Miran tulos ollut -nolla, kun plussa äänistä poistettiin miinus äänet. Miten te kuvittelette että moisella tuloksella voi voittaa.
oikeassa, että Miralla on paljon kannattajia, mutta kun se ei tällä kertaa riitä. Miralla on vähintään yhtäpaljon ellei enemmän vihaajia ja hän tulee saamaan paljon miinuksia. Viimeksikin hän sai enemmän miinuksia kuin plussia. Ja nyt kun Miraa vastassa on Kari jolla on myös paljon kannattajia, joutuu marisiseva lintukammoinen Mira lähemään kotiin, koska Karin kannattajat antavat Miralle sikapaljon miinuksia. Janilla taas ei ole kovinkaan paljon kannattajia, joten hän saa miinuksia ja plussia molempia vähän.
- öördelzöördel
Pallo näyttää myös sen ,että olet todella,todella
väärässä. Mira tulee ulos pää kolmantena jalkana,joten aika vauhdikkaalta näyttää. Taloon jääneet taputtavat innolla ja juhlinta alkaa välittömästi,keiton kera.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa442043En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91281
- 121078
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 81952