Melkoinen pösilö tuo, joka www.kaki.fi-etusivulla neuvoo antamaan miinusääniä Janille! Mirahan, joka voittoa ajatellen on Kakin pahin vihollinen, pitää nimenomaan tällä viikolla saada ulos talosta.
Ajatelkaa tätä! Kakilla ja Kaki-faneilla on tällä viikolla melkoisen oiva tilaisuus saada Mira ulos bb:stä. Hyödyntäkää nyt tuo virhemahdollisuus: Kaki- ja Kari .
www.bbplaza.net-häätöäänestyksessä Karilla on hirmuisesti miinusääniä (pakkasella yli 1100 miinusäänen verran). Lopullisessa äänestyksessä Kakin vihaajat ja Mira-fanit antavat hirmuisesti miinusääniä Kakille. Koska miinusääniä tulee plussaa enemmän, hyötyy Kaki paljon siitä, että Kakin vihaajat (esim. juovuspäissään) naputtelevat virheellisesti KAKI-. Nämähän äänet eivät rekisteröidy. Miran vihaajat vastaavasti naputtelevat MIRA- oikein, ja nämä kaikki äänet rekisteröityvät. Tällä viikolla olisi tyhmää antaa miinuksia Janille, vaan kaikki miinukset on keskitettävä Miralle.
Vastakkainasettelun aika on nyt
6
313
Vastaukset
ei niitä miinuksia pidä antaa Janille, vaan nimenomaan Miralle, että saadaan se marija pois talosta. Jani ehditään häätämään myöhemminkin.
Ja vaikka tuo varjoäänestys näyttääkin pahalta Karin kohdalla, niin ottakaa huomioon, että kaikki Kaki-fanit eivät roiku netissä ja seuraa ohjelmaa 24/7. Suurin osa heistä katsoo vain koosteen ja extran. Karille ropisee plus ääniä juuri näiltä katsojilta ja paljon. Mira taas tulee saamaan paljon miinuksia.
Eli äänestäkää kaikki Kari-fanit/Miran vihaajat
Kari ja Mira-. Janille voi laittaa tai -, koska sillä on niin vähän faneja, ettei sillä ole merkitystä Karille.
Sitä paitsi jos Kari häädetään, ei talossa ole enää yhtään alkuperäistä miestä ja elämä BB-talossa muuttuu tylsäksi ilman Karin juttuja.- ranzu94
...ja se virpominen on mukavaa..hihi
- on ihme
mira vihaaja
- mieti vähän
"Ja vaikka tuo varjoäänestys näyttääkin pahalta Karin kohdalla, niin ottakaa huomioon, että kaikki Kaki-fanit eivät roiku netissä ja seuraa ohjelmaa 24/7. Suurin osa heistä katsoo vain koosteen ja extran. Karille ropisee plus ääniä juuri näiltä katsojilta ja paljon. Mira taas tulee saamaan paljon miinuksia. "
Minne sä luulet ääliö että ne Kakin miinusäänet jää? Lähettämättä? Että Mira ei saa ollenkaan - ääniä ja Kaki saa kaikki äänet sellaisilta ketkä eivät katso 24/7 tai roiku netissä? Haloo, nyt menee vähän pieleen.
- reilusti Karille
jos on vaikeaa päättää miinuksista!
Soitto: 0700-87810 [paina 1]
tekstiviesti Kari numeroon 17106
Kenraali-Kari voittoon!- MIRA-
Parempi neuvoa ihmisiä antamaan äänestyksessä MIRA-. Näin eliminoidaan varmasti se virhemahdollisuus, että Karin kannattajat naputtelisivat turhaan KAKI .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa442043En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91281
- 121078
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 81952