Tämä ei millään lailla liity itse hiustenhoitoon mutta...
Minkälainen seuraavista kolmesta miehestä miellyttää eniten (olettaen, että he kaikki ovat komeita, tyylikkäitä ja kiiltävähiuksisia):
Välimerentyyppi: mies, jolla on tummanruskea, lähes musta tukka, syvän ruskeat silmät, tuuheat ripset ja kulmakarvat ja ruskettunut iho.
Keski-Euroopan tyyppi: ruskeat hiukset, siniset silmät, keskivaalea iho, ripset ja kulmat keskipaksut.
Pohjois-Euroopan tyyppi eli skandinaavi: tummanvaaleat hiukset, hailakan vihertävät silmät, vaalea iho, vaaleat kulmat ja ripset.
muu? mikä?
Sitten ikäryhmänne: 10-15 16-20 21-30 31-40 41-
Oletko opiskelija, työssäkäyvä tai jokin muu
vapaa vai varattu
oma hiusten väri
Nyt tietysti ihmettelette, miksi ihmeessä kysyn jotain tällaista. Tämä on koulutyö. Teemme tutkimusta, vaikuttaako väritys 'parin' valintaan ja onko omistajan omalla hiusvärillä jotain merkitystä asian suhteen ja miten tämä jakaantuu eri ikäryhmien yms. kesken. Ja koska täällä päin ei kovin moni tahtonut kysymyksiimme livenä vastata katsoin netin olevan seuraava vaihtoehto. Kiitos avusta ;D
Gallup
18
888
Vastaukset
- valolumi
Eniten minua miellyttää, ja on aina miellyttänyt, pohjoiseurooppalainen miestyyppi. Ikäryhmäni on 31-40. Vähiten pidän ns. tummasta ja tulisesta välimerentyypistä.
Opiskelen ja käyn töissä, kumpaakin osapäiväisesti tällä hetkellä. Miesystävä minulla on, mutta emme asu yhdessä. Oma hiustenvärini on vaaleanruskea/ristiverinen. - lilylioneye
Ikäryhmä 21-30, töissä olen ja vapaa. Violetit hiukset on somistettu violetein ja sinisin kuituraidoin (alkuperäistä väriä jos tarkotit, niin se on perinteinen maantienharmaa).
- Lady in Red
( Tosin mieheni on tummasilmäinen :) )
Niin, ja olen ikäluokkaa 21-30, opiskelija ja työssä käyvä, varattu. Itselläni tällä hetkellä tummanpunaiset/ruskeat hiukset, luonnostaankin kai tummanruskeat, sävyltään vain eri. - greyeyes
Pitkään pähkäiltyäni päädyin keskieurooppalaiseen miestyyppiin, jolla olisi vihreät silmät.
Iältäni osun 31-40 välille, työssäkäyvä olen
ja avoliitossa elävä nainen.
Hiusten väri on kastanjanruskea, tällä hetkellä terästettynä kuparilla ja mustanruskeilla raidoilla.
Kiva oli vastata, onnea vaan tutkimuksen tekoon! - Minä kans
-Ikäryhmä: 21-30
-Työssäkäyvä
-Varattu
-Oma hiustenväri on kauniin vaalea, mutta pidän enemmän tummista hiuksista ->värjätty tummanrusk joissa pun raitoja - Novy.most
Hiusten ja silmien värillä ei ole mitään väliä. Olen törmännyt tyylikkäisiin, hyvännäköisiin, jalat alta vieviin ja upeisiin miehiin, niin vaaleisiin, tummiin, ristiverisiin kuin mitä hyvänsä. En edes aina kiinnitä huomiota siihen, ellei väri ole jotenkin silmiinpistävä ja erikoinen.
Helpompi sanoa, mikä ei miellytä. Vahvasti värjätty, limageelinen tai/ja kovaksi suihkutettu kuontalo ei hotsita. Luonnollisuus (mutta toki siisteys) on in!
Pituudella sen sijaan saattaa olla väliä. Jostain syystä olen tykästynyt ennemmin lyhyisiin kuin pitkiin hiuksiin miehillä. Mutta poikkeuksiakin on.
Joskus kalju mies on tosi hyvännäköinen, jos pään muoto sopii ja on muutenkin hyvä staili. Joillekuille taas kalju ei sovi lainkaan. Riippuu niin kaikesta.
Itse olen 29 vee, työssä, varattu, vaalea, pitkähiuksinen.
Tutkimusmenetelmästänne sen verran, ettei tää palstalla gallupointi oikein täytä tieteellisen tutkimuksen kriteerejä, mutta hauskaa ajanviettettähän tää on, ja ehkä herättää keskustelua... ;)
Nový most- menja
"Hiusten ja silmien värillä ei ole mitään väliä. Olen törmännyt tyylikkäisiin, hyvännäköisiin, jalat alta vieviin ja upeisiin miehiin, niin vaaleisiin, tummiin, ristiverisiin kuin mitä hyvänsä. En edes aina kiinnitä huomiota siihen, ellei väri ole jotenkin silmiinpistävä ja erikoinen.
Helpompi sanoa, mikä ei miellytä. Vahvasti värjätty, limageelinen tai/ja kovaksi suihkutettu kuontalo ei hotsita. Luonnollisuus (mutta toki siisteys) on in!
Pituudella sen sijaan saattaa olla väliä. Jostain syystä olen tykästynyt ennemmin lyhyisiin kuin pitkiin hiuksiin miehillä. Mutta poikkeuksiakin on.
Joskus kalju mies on tosi hyvännäköinen, jos pään muoto sopii ja on muutenkin hyvä staili. Joillekuille taas kalju ei sovi lainkaan. Riippuu niin kaikesta. "
--> sori kopiointi, mutta tuo oli sanasta sanaan niin osuvaa tekstiä, että olisin voinut sen itsekin kirjoittaa. :)
Lisään vielä, että varsinaiset seurustelukumppanit ovat osuneet tuossa ap:n luokittelussa lähinnä tuohon välimerelliseen luokkaan, ne supisuomalaisetkin. En kumminkaan kiinnostu tai varsinkaan seurustele kenenkään kanssa hiusvärin vuoksi.
Itse olen vaalea ja siinä 20-30 haarukassa. - Novy.most
menja kirjoitti:
"Hiusten ja silmien värillä ei ole mitään väliä. Olen törmännyt tyylikkäisiin, hyvännäköisiin, jalat alta vieviin ja upeisiin miehiin, niin vaaleisiin, tummiin, ristiverisiin kuin mitä hyvänsä. En edes aina kiinnitä huomiota siihen, ellei väri ole jotenkin silmiinpistävä ja erikoinen.
Joskus kalju mies on tosi hyvännäköinen, jos pään muoto sopii ja on muutenkin hyvä staili. Joillekuille taas kalju ei sovi lainkaan. Riippuu niin kaikesta. "
--> sori kopiointi, mutta tuo oli sanasta sanaan niin osuvaa tekstiä, että olisin voinut sen itsekin kirjoittaa. :)
Lisään vielä, että varsinaiset seurustelukumppanit ovat osuneet tuossa ap:n luokittelussa lähinnä tuohon välimerelliseen luokkaan, ne supisuomalaisetkin. En kumminkaan kiinnostu tai varsinkaan seurustele kenenkään kanssa hiusvärin vuoksi.
Itse olen vaalea ja siinä 20-30 haarukassa.Aivan, eihän sitä tukan kanssa tai takia seurustella. Pään sisältö on tärkeämpää kuin se, onko tukka hyvin tai näkyykö kello... ;)
Ja se, ettei tukka heiluta miestä vaan toisinpäin. ;)
Nový most
- gallupiin
Skandinaavi tyyppi noista mieluisin, sitten Keski-Eurooppa
Olen 31-40 työssäkäyvä punatukkainen sinkku. :) - ...........
Keski-Eurooppa
21-30
opiskelija
varattu
ruskea - jennssku
juu eli tykkään kaikkein eniten välimerentyypistä. Hain juuri silloin tämän tyyppistä miestä ja kuinkas ollakkaan mun jätkä vaan tupsahti mun elämääni yht äkkiä sattumalta! Oikein ihmettelin.Eli tosi tummat hiukset(oikeestaan vois sanoo että mustat) ruskeat silmät, aika tuuheat ripset ja no....aika tuuheat kulmakarvat. Ja mun mielestä ainakin tosi komee ;)
Olen 21vuotias ja töissä olen ja varattu siis. Niin ja mulla on ruskeat hiukset - tassutin
ja olen huomannut kyllä että omanväriset viehättää eli ei liian tumma eikä vaaleakaan. Itse keskiruskea, vihreät silmät, vapaa, 31-40, työssäkäyvä.
- n.......
Pohjois-Eurooppalainen
21-30
opiskelija
vapaa
punertava - mutta noista
vaihtoehdoista mikä tahansa viehättää, jos pärstä ja luonne on kohdallaan.
- Veera24
Itseäni miellyttää tumma ja tulinen Välimeren mies. Itse olen 24v vaalea, käyn töissä ja olen varattu.
sanotaan, tässä tietoo galluppiin:
- Keskieur. mies
- Oon 41...
- Itsenäinen, olotar
- Tumman ruskeet hiukset, oma väri- vastaan
Keski-Euroopan tyyppi.
Ikäryhmä 16-20.
Opiskelija
Vapaa
Ruskea (oikeasti ilman värjäystä maantie) - juupa
Keskieurooppalainen ja toisena eteläeurooppaalainen
21-30
opiskelija
vapaa
ruskeet
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565680Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691832- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos261502Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381286Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391281Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3471271