Moi!
Kertoisitteko miten minun kannattaisi toimia pentukoirani kanssa, kun sillä on tavaton tarve purra ja ihan selvästi se saalistaa kättä, eikä esimerkiksi riepua tms. Riepuun se käy kiinni aika kevyesti, mutta käteen tarrautuu ihan kunnon otteella. Se on tietenkin vielä ihan pentu ja pureminen sikälikin ymmärrettävää, mutta mielestäni sillä on aika korkea taisteluhalu, enkä tahoisikaan sammuttaa sitä, joten kertokaapa miten kohdennan taisteluhalun motivaatiopatukkaan käden sijasta?
Entä mistä voi tilata laadukkaita motivaati/purupatukoita?
Hirveä halu purra
4
1132
Vastaukset
- mitä saa tehdä
Kerro sille mitä saa tehdä ja mitä ei. Niin yksinkertaista se on.
- ..noin..
..ota sellanen kiva asento ja sano ettei sinnuu saa purra ;) Hei, mene koirakouluun.. belkkariystävälliseen sellaiseen :) Joillekkin tää rotu on finni peffas.. Eivät osaa tehdä sille mitään. Näin näkemättä vaikea neuvoa.. Tsemppiä.
- kissa hullu
no jos kerran koira puree se on sen lapsuutta meiän koira puri pentuna mutta nyt se on rauhallinen
- k saku
jos koiralla on hyvät vietti ominaisuudet, se ei sammu jos sitä kieltää puremasta omistajaa!!! koiralta ei ikinä saa hyväksyä omistajan puremista. kunnon ravistukset ja rauhallisesti sanot ei! älä itse hätiköi vaan itsevarmin ja päättäväisin ottein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49911
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56772
- 101741
- 33702
- 60699