viisainta olisi ollut

pitää kaljat

ja antaa viikkotehtävän onnistumiselle piutpaut.
Ensinnäkään voittaa ei voinut kuin toinen joukkue. Eli tappion todennäköisyys suuri, vaikka panostaisi tehtävään paljonkin ja jompikumpi joukkue häviää varmasti.

Turhaa tuhlata oluita tehtävään. Olisi saanut BB pitkän nenän, kun asukkaat olisivatkin saaneet oluet käyttöönsä, eikätkä vain olisi tulleet härnätyiksi niillä.

Toisaalta mielenkiintoinen tehtävä, muttei loppuunajateltu loogisuuden puolesta!

4

604

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sirhamster

Ajattaelin tuossa just ihan samaa.. Saisivat juotavaa tosi pitkäksi ajaksi paljon kalliimmalla mitä heidän viikkobudjettinsa tulisi olemaan. Mutta tyhmiä kun ovat :P

Tosin en sitten tiedä miten THE ALLMIGHTY BB olisi siihen reagoinut.

• Joukkueilla oli hallussaan 168 tölkkiä juomaa... Olisi ollut aika kova temppu laittaa minimiveto ja juoda kahteen iltaan juomat kurkusta. Kerrankin olisi ollut juomaa enemmän kuin juoda jaksaa ja silti olisi jäänyt kohtuullinen budjetti tulevaksi viikoksi.

• säännöissä...

sanotaan että BB:n antamat tehtävät pitää tehdä...en nyt muista sanatarkasti miten se oli mutta kutakuinkin noin!! Jos he olis vetänyt koko homman ranttaliksi niin sanktiot olisivat voineet olla kovat!

• vain..

laittaa veto niin pieneksi kuin sallittu ja jättää ostamatta tölkeillä.

Sitten olisi voinut hoitaa asiallisesti tehtävän suorituksen.

Olisi riittänyt bissee hyväksi aikaa. Tietysti joku olisi kitannut osansa melko nopeasti.
        Olisihan samalla tullut esiin holistitaipumukset, että osaako säästää pidemmäksi aikaa ja ruvetaanko kinuamaan toisten osuuksia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      51
      2089
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1660
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1444
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1426
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1364
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1305
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1098
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1004
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      972
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    Aihe