ja antaa viikkotehtävän onnistumiselle piutpaut.
Ensinnäkään voittaa ei voinut kuin toinen joukkue. Eli tappion todennäköisyys suuri, vaikka panostaisi tehtävään paljonkin ja jompikumpi joukkue häviää varmasti.
Turhaa tuhlata oluita tehtävään. Olisi saanut BB pitkän nenän, kun asukkaat olisivatkin saaneet oluet käyttöönsä, eikätkä vain olisi tulleet härnätyiksi niillä.
Toisaalta mielenkiintoinen tehtävä, muttei loppuunajateltu loogisuuden puolesta!
viisainta olisi ollut
4
604
Vastaukset
- sirhamster
Ajattaelin tuossa just ihan samaa.. Saisivat juotavaa tosi pitkäksi ajaksi paljon kalliimmalla mitä heidän viikkobudjettinsa tulisi olemaan. Mutta tyhmiä kun ovat :P
Tosin en sitten tiedä miten THE ALLMIGHTY BB olisi siihen reagoinut. Joukkueilla oli hallussaan 168 tölkkiä juomaa... Olisi ollut aika kova temppu laittaa minimiveto ja juoda kahteen iltaan juomat kurkusta. Kerrankin olisi ollut juomaa enemmän kuin juoda jaksaa ja silti olisi jäänyt kohtuullinen budjetti tulevaksi viikoksi.
- säännöissä...
sanotaan että BB:n antamat tehtävät pitää tehdä...en nyt muista sanatarkasti miten se oli mutta kutakuinkin noin!! Jos he olis vetänyt koko homman ranttaliksi niin sanktiot olisivat voineet olla kovat!
- vain..
laittaa veto niin pieneksi kuin sallittu ja jättää ostamatta tölkeillä.
Sitten olisi voinut hoitaa asiallisesti tehtävän suorituksen.
Olisi riittänyt bissee hyväksi aikaa. Tietysti joku olisi kitannut osansa melko nopeasti.
Olisihan samalla tullut esiin holistitaipumukset, että osaako säästää pidemmäksi aikaa ja ruvetaanko kinuamaan toisten osuuksia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612280En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141494Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681367- 121118
- 1061101
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91064- 20989