Ai että toi Mia ällöttää nyt tuolla PK huoneessa. Menis sammakkonaama vähän itseensä yök.
Mia PH huoneessa
5
744
Vastaukset
Vaikutti kyllä vilpittömältä siinä että ahdistaa olla makuuhuoneessa, mutta ei saanut oikeen määriteltyä miksi... Se jäi vaivaamaan.. Oliko itse tehtävä niin epämieluinen vaiko poikien seura. Senhän kyllä on aikaisemmin sanonut että Kakin seura ei kiinnosta.
- Mialta
No kyse on vaan parista päivästä ja sen nyt kestää seurassa missä hyvänsä. Mia otti asian ihan kuin joutuisi koko loppu kilpailun olemaan Kakin seurassa kahdestaan. Mialla ei itsellä ole suvaitsevaisuutta riittävästi esim Kakia kohtaan, mutta loukkaantuu kyllä itse herkästi häneen kohdistuvasta arvostelusta. Viikkotehtäväkin jälleen kerran ei ollut muutenkaan Mian mieleen. Vaikka PK huoneessa voi purkaa niitä pahoja fiiliksiä, Mia tietää taloon myöhemmin tulleena, että niitä saatetaan näyttää koosteissa. Hiukka mietintää mitä sielläkin laukoo. Jäi erittäin paha maku Miasta.
- eroon
sillä joutuu vissiin poistumaan BBtalosta maha kivun takia.
On tosi tyhmää haukkua viattomia ihmisiäJotenkin alkoi tätä koostetta katsoessa tuntumaan sille että Mia:lla on fiiliksistä johtuvaa mahakipua... Olikos se hieno sana tällaiselle psykosomaattinen kipu... Eli Mia reagoi mahallaan omiin tunteisiinsa. Ei välttämättä mitään fyysistä vikaa...
- !!!
Cesar kirjoitti:
Jotenkin alkoi tätä koostetta katsoessa tuntumaan sille että Mia:lla on fiiliksistä johtuvaa mahakipua... Olikos se hieno sana tällaiselle psykosomaattinen kipu... Eli Mia reagoi mahallaan omiin tunteisiinsa. Ei välttämättä mitään fyysistä vikaa...
Mene ja tiedä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391829En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271608Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421368Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81151
- 121058
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80909