itse BB blondiBimbo-koostetta tarjonnu saa nyt kyllä katua. Niin paljon kun Ollin kyseenalaista "fiksuutta" on tarjoiltu, niin Sari kyllä taas näytti kellä on järkeä päässä; Sarppa sanoi heti sisällä että katapultti heittää paukun siihen eteen mutta AkneOlli ei uskonut, vaan sanoi että kyllä se lentää. Sarppa vaan yritti vakuutella, mutta eipä riittänyt Ollin mielikuvitus. Ja miten sitten pihalla kävikään... vaan sanoiko Olli PK-huoneessa mitään asiasta.. ei kun zsözzötti vaan omiaan.
Etää toi Olli on tyhmä
2
392
Vastaukset
Se on jo monesti nähty että Olli ei ole käytännön miehiä.. Luovuutta on kyllä kuin pienessä kylässä mutta käytännön tekniset taidot hukassa. Nauratti kun katsoi tuota miten Olli käänteli tomaattikuppina toiminutta sihtiä ja kuvaili miten sitä kääntämällä voi säätää lentoradan sivuttaiskulmaa... No Olli kyllä nyt viimeistään oppii itsestään että ei ole kaikessa hyvä.. ja ei tietenkään tarvitse ollakkaan.. Kunhan vain tiedostaa tämän ja Ollihan siihen suuntaan sanoikin pk-huoneessa
- kiinnosta
kukaan noista ei oo mitään katapulttieksperttei eikä ketään kiinnosta, vitun urpot hankkikaa elämä ja menkää muualle valitteleen jostain vitun tomaattien lentoradoista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532110En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141454Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444- 101414
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969