Ei ihmisen yhdestä kommentista voi mielipidettä muodostaa, olette todella sokeita, jos uskotte, että maailma on noin mustavalkoinen paikka. Se, että joku ihminen joskus ärsyttää on aivan normaalia, kukaan ei voi koskaan pitää jostain ihmisestä 24/7 ja olla aina samaa mieltä toisen kanssa ja ajatella toisen mielipiteistä, että juuri noin asiat ovat. Katsokaa kokonaisuutta ja sitä miten ihmiset oikeasti elävät, älkää ajatelko vain ulkokuorta tai hauskoja/tyhmiä juttuja.
Aikuiset ihmiset eivät aina käyttäydy kuin aikuiset vaan ovat lapsellisia ja hölmöjä!!! Heittäkää ensimmäinen kivi jos kerran olette niin täydellisiä. Olemmeko me suomalaiset näin suvaitsemattomia erilaisuutta kohtaan ja oikeasti näin kateellisia. Jokaista kilpailijaa pitää kunnioittaa siitä, että ovat uskaltaneet laittaa itsensä likoon. En itse sitä uskaltaisi koskaan tehdä, koska en kestäisi kritiikkiä.
Kaikista löytyy varmasti jotain positiivista sanottavaa jos oikein yritätte!!! Ei vain haukkuja.
Hanne: Osaa ottaa iisisti ja tulee toimeen kaikkien kanssa vaikka ei ihmisestä pitäisikään!
Jani: Rento tyyppi joka pitää juhlimisesta ja selvästi ei stressaa turhista asioista.
Kari: Huumoria riittää ja jaksaa viikkotehtävissä tehdä hommia ja yrittää.
Mira: Innostuu helposti ja pitää puoliaan.
Mia: On kokenut paljon asioita ja on mielenkiintoisia tarinoita kerrottava
Olli: Luova hullu joka tajuaa pelaavansa peliä, innovatiivinen persoona.
Sari: Blondi hyvässä, pitää hauskan pidosta ja ei ota itseään turhan vakavasti.
Teidän vuoronne keksikää jotain hyvää kaikista!!!
Käyttäkää aivojanne!!!
5
578
Vastaukset
En vain enään jaksa kirjoittaa joka päivälle erikseen tällaisia kirjoituksia. Mielessäni on ollut julistaa palstalle oma viikkotehtävä... Positiivisuuskisa jossa peräänkuulutettaisiin positiivisia kirjoituksia. Ja tuon kisan voisi aloittaa ihan omalla päivätehtävällä jossa olisi positiivisuuspakko muutaman tunnin ajan; Vain positiivisia kirjoituksia sallittaisiin, ja kaikki negatiivinen joutuisi roskakoriin. Tuollainen vain vaatisi tiivistä paikallaoloa tuon ajan ja ihan hetkeen ei ole noin paljoa aikaa tähän hommaan...
- muista kuin mirasta
Mira osallistuu kaikkiin keskusteluihin esittäen omat asiansa ja tietonsa ainoana oikeana totuutena ja faktana...kuitenkaan tietämättä/tajuamatta mistään mitään!! PRKL! ...ja heti porot torveen ja niiskutus päälle jos ei saa kannatusta ajatuksilleen!
Vaikka minua empaattisena ihmisenä pidetäänkin niin NYT EI VAAN PÄÄKOPPA RIITÄ ymmärtämään tuon noita-akan suosiota. (fiksuksi mua ei ole kukaan koskaan väittänyt)
- varsinainen aivojen
käyttäjä on! Luuletkos tietäväsi kaikki maailman asiat miten ne on? Sinä olet sitä kaikkitietävän Miran tyyppistä ihmislaatua. Koeta nyt pistää omat nappulat ojennukseen, ennen kuin rupeat saarnaamaan toisille heidän sokeudestaan. HÖLMÖ!
- käyttää aivojaan
Myöskin sinun aivottoman. Että arvostele vaan toisia. Mutta älä katsele omaa napaasi.
- menkää itseenne
Eipä kannata yrittää =) kiitos noistakin sanoista, olen siis idiootti. Toivottavasti tuli parempi mieli. Reilussa puolessa tunnissa ei tullut yhtään positiivista kommenttia kenestäkään asukkaasta, kysymys kuuluu miksi ihmeessä edes seuraatte BB:tä jos kerran ette voi sietää yhtäkään asukasta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532110En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141454Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444- 101414
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969