Mikä näky!

Sandra.s

BB talon asukkaat juovat parhaillaan tähän aikaan päivästä itseänsä humalaan. KAIKKI MUUT PAITSI MIRA.

Kenellä on selkärankaa? Miralla. Ollikin aamulla vannoi ettei talossa enää juo alkoholia.Siinä se taas ryyppää. Eiliset meikit kasvoilla.
Hanne,Sari ja Mia vetää boolia. Että näin esimerkillisiä ovat nämäkin tytöt.

Kakille kukko maistuu kyllä ja Janillekin alas menee.

18

2622

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä mun mielestä myös Miralla on tuossa samaa punaista juomaa mukissa mitä muillakin?

• Sandra.s

MIra joi vettä vielä kun kirjoitin aloituksen. Kun toiset olivat juoneet kukot varastosta ja päissäänhän nuo toiset ovat. Sari luuli että tänään on perjantai?

• jone.
        Sandra.s kirjoitti:

MIra joi vettä vielä kun kirjoitin aloituksen. Kun toiset olivat juoneet kukot varastosta ja päissäänhän nuo toiset ovat. Sari luuli että tänään on perjantai?

Ei Sarille enää viinaa, jooko ?
        En kestä enää yhtään Sarin kännisekoilua idioottoimaisine lauluineen ja urpoiluineen.
        Muita vielä jotenkin jaksaa katsoa, mutta Sari on sama kun työntäis piikkejä kynnen alle.
        Ei kestä erkkikään enää !

• Erkkejä
        jone. kirjoitti:

Ei Sarille enää viinaa, jooko ?
        En kestä enää yhtään Sarin kännisekoilua idioottoimaisine lauluineen ja urpoiluineen.
        Muita vielä jotenkin jaksaa katsoa, mutta Sari on sama kun työntäis piikkejä kynnen alle.
        Ei kestä erkkikään enää !

Ei nimi miestä pahenna, vaan mies nimeä !

• asukkaille!

Ei ilmeisesti paljon muuta tekemistä kuin viinan juominen. Sillä se lähtee millä on tullutkin...

• taas näitä

Joo, Mirahan on niiiiiiiiin ihana, että kaikki mitä se tekee on niiiiiiiiiin ihanaa! Mirakin on niiiiiiiiin nätti ja Mira on niiiiiiiiiin ihana. Voi ku se ois mun kaveri, se ois niiiiiiiiiiiiin ihanaa. Voi huh, huh näitä Miran ihailijoita!

• Sandra.s

Kari pyytää Ollin kanssa keittoa.

• ......................
        Sandra.s kirjoitti:

mitä pahaa siinä on? Eipä tuolla talossa järinpaljon tekemistä ole näin lauantai päivisin!

• Mira kupittaa
        Sandra.s kirjoitti:

siinä kuin muutkin.

• Sandra.s
        Mira kupittaa kirjoitti:

siinä kuin muutkin.

Eipä Mira lasia taikka tölkkiä ulos kantanut. AINOA selvä noista. Maistoi korkeintaan mutta on juonut muuten koko ajan vettä.

Hankkikaa 24/7 niin näette itse.

• Selvinpäin
        Sandra.s kirjoitti:

Eipä Mira lasia taikka tölkkiä ulos kantanut. AINOA selvä noista. Maistoi korkeintaan mutta on juonut muuten koko ajan vettä.

Hankkikaa 24/7 niin näette itse.

Syytä onkin olla juomatta, jos saa raivareita kännissä.
        Muut joutuu olemaan varpaillaan, ettei Mira-neiti ala meuhkaamaan,ei ole helppoa muilla.

• huolestun

Olli kusasee vielä Janin matkavaatteekin!

• Totta...

Jos on totta, että siellä on päivälläkin viinatarjoilu, niin ohjelman tuottajat ovat todella edesvastuuttomia. Onko niin, että ohjelmalla menee niin huonosti, että katsojia pitää vaikka viinan voimalla hankkia. Tyhmiä ne, jotka menevät lankaan.

• Sandra.s

ja kumppanit jemmasi viiniä aamulla. BB oli jättänyt kukkoa varastoon. No miten käy jos on jo valmiiksi humalahakuinen, varmasti juo.

Näköjään boolia riittää vieläkin mut Sari väsähti jo. Hyvä niin. Hanne,Mia, Olli,Jani ja Kaki vielä riuhtovat viimeisiä juomiaan.

• Sandra.s

jemmasi viiniä aamulla. BB oli jättänyt kukkoa varastohuoneeseen. Juomisesta tykkäävähän varmasti juo, jos löytyy. Hanne ja Mia sekä Olli ja Kari juovat boolia vielä mitä on jäljellä. Sari väsähti jo. Mira ei juo. Nyt he harmittelivat kun oli vat vetäneet aamulla viemäriin tölkkien loput eilisestä. Nö huh, täytyy olla iso jano jos eilisiä jämiä kaipaa.

• MIRALLE

Se on kyllä paras että Mira ei juo enään.hän ei hallitse itseään humalassa.muut voivat joutua vaaraan,jos Miran sekoilut jatkuvat.Mira on sosiopaatin malliesimerkki.

• mokaamista

Eipä kehuskella Miran juomattomuudella, näyttää pahalta nyt ja huonommaksi menee...

• Sandra.s

Miran vihaajat ihan keskenänne, minua ei teidän mielipiteenne heiluta mihinkään suuntaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1548
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1489
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      340
      1316
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      998
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      951
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      891
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      826
    Aihe