Miralle vähemmän mairittelevat viestit, Karia saa haukkua järkyttäväksi ihmiseksi ja vaikka miksikä mielisairaaksi, ilman mitään todenperäisyyttä.
Jos mirasta kerrotaan fakta, viesti poistetaan!
Kerro nyt!
Cesar, kerrohan miksi
12
1550
Vastaukset
- tietty...
henk. koht. fanitus politiikka..
- taukki..
..eiköhän täällä ole ihan tarpeeksi Miraa mollaavia viestejä! joissa ei ole päätä ei häntää.
- päinvastoin
Poistettu on viestejä joissa oli selkeitä valheita Mirasta. Hyvä että ylläpito on hereillä.
voit kirjoittaa noita faktoja asukkaista sinne asukkaat palstalle. Käsittääkseni Mira ei ole talossa ollessaan saanut pahoinpitelytuomiota vai?
- ETTÄ VOI SEN
TALOSSA VIELÄ ANSAITA.. SAADA EI VOI
- kerro sitten
Miksi et poista viestejä, joissa haukutaan karia mielisairaaksi ?
Eiköhän siihen tarvita ihan asiantuntijan lausunto, että tuollaisia lausuntoja voisi tehdä. - äänestettäessä
voittajaa, valitettavasti sano Ahtisaari
kerro sitten kirjoitti:
Eiköhän siihen tarvita ihan asiantuntijan lausunto, että tuollaisia lausuntoja voisi tehdä.Viestejä on nyt liikaa jotta niitä voisin kaikkia selata läpi... Etusivu pitäisi aloitusten osalta olla nyt suht siisti.
- miraa nimittelevät
kerro sitten kirjoitti:
Eiköhän siihen tarvita ihan asiantuntijan lausunto, että tuollaisia lausuntoja voisi tehdä.jutut, ihan sama juttu! Aika paksua!
- mitään ei ole
äänestettäessä kirjoitti:
voittajaa, valitettavasti sano Ahtisaari
olemassa ennenkuin on TODISTE, peruste. Kamoon!
- suuntautunut
sinneppäin, silleen älähtää kuis olis osunu.
- näitä voi
kun sitte näyttäis et osu ja uppos :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816