Hei, laitoin tällä viikolla myyntiin ison läjän xs-s kokoisten biletoppeja jos jollain kiinnostaa katsoa :)
Eli uusia ovat ja todella siistejä ja muodikkaita, yleensä ulkomailta tilailen hirveitä läjiä ja vääränlaiset laitan myyntiin tai joululahjoiksi säästän :P
http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?status=N&seller=sunshanelle&bidder=&tits=&location=&cat=%&lcat=X&start=0&num=50&index=s
jos ei ole tunnuksia niin voi ostaa huutamattakin kunhan huutoja ei ole tullut vielä!
Bile/juhlatoppeja
2
1598
Vastaukset
- anne-
parista topista..Hinnat taisivat olla 12-13 euron luokkaa ja voisin noin 15 euroa per kappale niistä tarjota.
Niin eli tunnuksia ei löydy, mutta jos muuten onnistuisi noiden parin topin tilaaminen, niin olisi kyllä loistava juttu.
Tähän mennessä ei huutoja näkynyt ko topeista, mutta voin myös odottaa siihen kunnes vaatteesi poistuvat tuolta myynnistä ja kysellä sitten josko ne pari toppia vielä löytyisi.
Laita jotain viestiä tänne niin voidaan puhua
tarkemmin ensinnäki siitä mistä topeista on kyse,hinnoista yms vaikka s-postin kautta, mikäli
tällainen järjestely käy päinsä.:)- sanddra86
mulle voi kirjoittaa:
sanna_ketonen@hotmail.com
katson postin useampia kertoja päivässä :)
voin toki myydä huuto.netin ulkopuolellakin, mutta joko postiennakolla (muutama euro lisää kuluja) tai sitten ensin maksu ja sitten postitan. palautteesta näkee et aina on tavara perille mennyt :) jos ensin maksu niin postikuluja menee n.0.8e / toppi. Kirjoittele jos kiinnostaa vielä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784