Hyvää

Sandra.s

jatkoa Miralle. Hän oli joukon paras kilpailija.
Nyt jätän myöskin tämän palstan, pääsette rauhaan minusta. Kiitos myöskin sheriffille vaikka olimmekin eri kannalla suosikista. ;)

8

718

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olit väärässä

Oikeus voitti!

• Pod

Tsemppiä Miralle, hyvä tyyppi ja hyvin pärjäsi, parhaiten kuin kukaan muu edes olisi.

5 kertaa voitto kotiin, nyt oli vaan liikaa muita henkilöitä jo ulkona että heidän fanit saivat nakattua miinuksensa Miralle.

• vaa Sandralle

Hahahahaha...kyllä kansa tietää...ei tollaset oikuttelevat nirppanokat voi voittaa.USKO HUVIKSES...Ja kiitos ja näkemiin nirppa.

• todelliset kasvonsa

olisi jättänyt Mian rauhaan, niin ei olisi tippunut..

• Miralle, että
        todelliset kasvonsa kirjoitti:

olisi jättänyt Mian rauhaan, niin ei olisi tippunut..

ei ollut ilkeä Mialle ja että sinähän pyysit vielä anteeksikin. Niin mekin kaikki järkevät sen asian näimme. Ja eipä tuo ero Pervomarsuun ollut kovin suuri, joten jos luoja luo ja on ensi viikolla äänestyksessä niin pihalle ällö tyyppi.

• Olet kaunis

ja oikeudenmukainen, älä lähde. Mistä sun kampaus on?

• eri puolueessa

niinkuin viestissäsi ilmaisit. Oli Mira jossain vaiheessa minunkin suosikkini. Niin vain elämässä menee, suosikit ja mielet muuttuu. Luottamusta ei saa hetkessä takaisin, mikäli töpeksii.

• Vaikka toivonki toki vielä näkeväni viestejäsi palstalla =)

Ja tuo selvityspyyntö minkä laitoit niin se ei oikein ole minun eikä ylläpidon käsissä. Jos haluat tehdä asialle jotain niin se on sinun itsesi vietävä eteenpäin rikosilmoituksena jonka jälkeen poliisi sitten mahdollisesti on yhteydessä Eniroon päin. Ko viesti on nyt joka tapauksessa poistettu palstalta.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1389
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      978
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      921
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      919
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      861
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      796
    Aihe