Lampi jo sanana kaunis on
Halu luokseen mennä on ehdoton
Koskettaa hellästi veden pintaa
ei sydämmelläni ole hintaa
Tunteeni aidon otathan vastaan
se sinulle on ainoastaan
Tähdet ja kuu ei kukaan muu
lammen pinnasta näin heijastuu
Sydämmen hellän sulle nyt annan
reunalle lammen näin sen kannan
Ja toivon niin kuin hopeinen kuu
ettei sitä löydä kukaan muu
LUMOTTU LAMPI
12
530
Vastaukset
- kastehelmiina
Huomenta Murukulta
kaunis kiitos niin lempeästä runostas,
ja kun luin runosi niin ajatus,
kuinka paljon rakkautta ja tunnetta,huh,
sydämes hellä lammen reunalla
antaen sen hänelle vain, joka koskettanu on sisintäs...lumonnut...kukahan *wirn*
hyvää ja rakkaudellista alkavaa viikkoa :))- *MURUKULTA*
Tapani mukaan, minua ei saa mihinkään tiettyyn purkkiin mahdutettua, tyylit vaihtuu lennossa! :)
Niin, inspiraatio kun tulee, niin ajatus lähtee lentoon....! :)
Hymyä sinunkin päivään ! ;D
Ihanaa talvipäivää sinulle.
- *MURUKULTA*
Tälläisenä pakkaspäivänä voisi sulkea silmänsä ja istua lumotun lammen rannalle..! :)
Sinulle myös mukavaa päivää! :D
- Rellu
Äärettömän hyvät riimitykset on tässä runossa-
si, poiketen ehkä jonkin verran todella aikai-
sempiisi nähden.
Mutta, tuo tunnelma on saatu siihen niin hyvin
kuvattua, että voi aivan nähdä sen sielunsa sil-
min lammen, tähdet, kuun ja kokea rakkauden lem-
peän hipaisun.
Kiitosta :)- *MURUKULTA*
Oisko se tuo sininen pilleri, joka aiheuttaa nuo loppusointurunot..!:)Keltainen ainakin tuo realismin kehiin...:) No, hehe..en mää oikeesti.....!
Itse sitä on jotenkin 'sokea' omille kirjoituksilleen, pitäisi olla sellainen 'esi lukija' kotona! Joku saattaa kulostaa omiin korviin hyvältä ja onkin aivan kamala ja taas toisipäin..minulle tosiaankin tämä on kuin venäläistä rulettia... :)
Minä niin toivoinkin, että lukija aistii sen lumouksen, jonka itse tunsin! :)
Kiitos sinulle ja kivaa 'pyry'pvää(?) :D - se tuokii on
*MURUKULTA* kirjoitti:
Oisko se tuo sininen pilleri, joka aiheuttaa nuo loppusointurunot..!:)Keltainen ainakin tuo realismin kehiin...:) No, hehe..en mää oikeesti.....!
Itse sitä on jotenkin 'sokea' omille kirjoituksilleen, pitäisi olla sellainen 'esi lukija' kotona! Joku saattaa kulostaa omiin korviin hyvältä ja onkin aivan kamala ja taas toisipäin..minulle tosiaankin tämä on kuin venäläistä rulettia... :)
Minä niin toivoinkin, että lukija aistii sen lumouksen, jonka itse tunsin! :)
Kiitos sinulle ja kivaa 'pyry'pvää(?) :Dmutta se lampes on nyt kaet jiässä ja jos puttoot sinne niin kyllä lummoovet haehtuu...(Z)
- *MURUKULTA*
se tuokii on kirjoitti:
mutta se lampes on nyt kaet jiässä ja jos puttoot sinne niin kyllä lummoovet haehtuu...(Z)
Ei, Z , ei uo, ku siel oh kesä! ;D Elä sie yritä!
Out sie kuiteskii itteki käynynnä siellä, tunnusta vuoaan rohessti, sut oh nähty! :)hih!
Oo vaan huoletta, en huutelo pitkin kyllii, joten vietä vuoaan lupsakka ilta! :) - Kiitokset
se tuokii on kirjoitti:
mutta se lampes on nyt kaet jiässä ja jos puttoot sinne niin kyllä lummoovet haehtuu...(Z)
sulle kommentista !
Sait mut nauramaan ihan kippurassa. Rypytkin sileni.
Runo koskettavan kaunis. - *MURUKULTA*
Kiitokset kirjoitti:
sulle kommentista !
Sait mut nauramaan ihan kippurassa. Rypytkin sileni.
Runo koskettavan kaunis.lukeneeni jostain sellaisien ajatuksien, että se on hukkaan heitetty päivä, jolloin ei ole nauranut! :)
Et heittänyt hukkaan tätä päivää! Ilon toit sinäkin sanoillasi! :D
Hymyä sitten päivääsi! :)
- vettä!
Ripaus ruusunlehtiä-
tilkka elämänvettä.
Palani sydämmestä-
Kartoittettu lampi on:))- *MURUKULTA*
Ei talvikaa jäädä lampea syvää,
sen rannalla tapahtuu kaikkea hyvää! :D
¨¨KIITOS!¨¨
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?482110Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6902090- 1201983
- 771689
- 481678
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2391555- 311321
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201269Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171155Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381097