Harmaavarpuset Jani ja Mia, jotka eivät saa aikaan mitään äksonia eivätkä erotu tapetista (miksi vielä talossa). Hanne, jonka ainoa hauskuus on unissapuhelu ja kävely (ja on niin johdatelvissa). Olli joka kieroilun ja selkäänpuukotuksen lisäksi kuseksii Janin vaatteille aika ajoin pitääkseen suosionsa yllä (vieläköhän työnantaja ottaa takaisin töihin - tosi huonoa mainosta).
Ainoat varteen otettavat voittajaehdokkaat ovat Sari ja Kaki. Toivottavasti näistä jompi kumpi voittaa.
Kiitos meidän katsojien todelliset "luonteet" on talosta jo ulos äänestetty. Miksi talossa pitäisi olla niin kivaa ja hyvä henki? Ei kai pelin tarkoitus ole, että kilpailijat saavat 50 000 euroa mahdollisimman helposti?
Talossa jäljellä "huippujengi"
12
1202
Vastaukset
- etovimmat kollit
Kaki ja Olli aiheuttavat katsojassa pahoinvointia ruokottomalla olemuksellaan. -> pois.
Blondi Sarissa on voittaja-ainesta. Voisikohan blondirooli olla taktiikkaa ?- ikinä...
hyi mikä käytös.
- Kari ja Olli ulos !
Kun saadaan Olli ja Kari ulos talosta, voi kilpailu alkaa fiksujen ihmisten kesken.
- nii on
palikka pirpana vois ostaa sillä voitto summalla itselleen uudet aivot :D
- paljon rääväsuita ja
he ovat niitä nuoria, jotka tykkää kuseskella ja käyttäytyä muutenkin huonosti. Siksi he äänestivätkin vaan fikuja ulos.
- äänestivät ulos..
!!!!!!!!!!!!!!!!
äänestivät ulos.. kirjoitti:
!!!!!!!!!!!!!!!!
Mira ei ainakaan ollut fiksu. Hän oli kamala valittaja ja lisäksi tosi ärsyttävä. Muut asukkaatkin toivoivat sen lähtöä, koska miksi muuten ne olis nimenny sen häätöön. Ne ei enää kestänyt Miraa.
- ettei mira voita
miran prinsessat oli niiiiin varmoja että nyt jää mira taloon, mutta kuinkas kävikään..
raavas tappio, häpeällinen tappio josta saa kuulla vielä monet viikot..
jos joku mira fani täällä alkaa puhumaan, sille voi vaan sanoa: mira tippu klo 22:14. piste. - äänestivät
värikkäät persoonat pois , silloin kun Mira oli äänestyksissä mukana. Eivät tajunneet omaa parastaan.
- eli ketkä
herää kyysmys ketä värikkäitä persoonia on ulos äänestetty, raivo kale ja egoisti hena vai?
hahhaaa, - ja moni muu
eli ketkä kirjoitti:
herää kyysmys ketä värikkäitä persoonia on ulos äänestetty, raivo kale ja egoisti hena vai?
hahhaaa,että näin
- potkut!!!
Se vaan oli NIIN saamarin raivostuttava yksilö, sitä ei kestönyt katsoo tai kuunnella!!
Mut niistä mielenkiinoitista persoonista,
ohjelman taso, mielenkiinto, laski jo siinä vaiheessa kun talosta äänstettiin veks Hena, Kaarlo ja Jenni. Ja kyl Tatukin olis ollut värikkäämpi kuin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa682411En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361779- 101614
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741575Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161525Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009