vikoja, kulutus, ym. kokemuksia ?
uskaltaako ostaa, kilometrejä tulee ihan kiitettävästi ...
SKODA FELICIA COMBI 1,9 D LX
7
1664
Vastaukset
- Vikoja
Luetteloida. Sheriffi siivoaa sellaset viestit äkkiä pois, joskin silloin tällöin tänne putkahtaa lista, joka sisältää aikamoisen määrän skodan tyyppivikoja, joskin sekin poistuu suhteellisen nopsaan.
Jos kilometrejä tulee kiitettävästi, niin... no eipä mitään, päättele ja päätä itse.- kirjoitus.
Kysymys ei ole normaalien vikojen listojen siivoamisesta, mutta kuka nyt joka päivä viitsii samoja listoja tässä katsella? Ne viat jotka todella joku on kokenut, kaikki sietää ilman isompia rutinoita, ovat olleet sen verran kohtuullisia. Sitten on vielä erikseen ne musta tuntuu -vikalistat ja puhdas palstantäyttömania. Järki käteen niin aika moni ostaa näitä yleisempiä Skodan malleja.
- steyewtyrtbrstb
kirjoitus. kirjoitti:
Kysymys ei ole normaalien vikojen listojen siivoamisesta, mutta kuka nyt joka päivä viitsii samoja listoja tässä katsella? Ne viat jotka todella joku on kokenut, kaikki sietää ilman isompia rutinoita, ovat olleet sen verran kohtuullisia. Sitten on vielä erikseen ne musta tuntuu -vikalistat ja puhdas palstantäyttömania. Järki käteen niin aika moni ostaa näitä yleisempiä Skodan malleja.
tässä ajattelin kysellä, kun ei ole kokemusta skodasta ollenkaan
- keskustellaan
Jokainen voi kyllä itse nähdä vaikka parin eka sivun aiheista, että vikoja ja ongelmia käsitellään ja ne pysyvät palstalla. Asiallinen keskustelu edellyttää, että ei puhuta mistään toisen käden tiedoista vaan esim. ihan omakohtaisesti koetuista ongelmista, jolloin tänne ei millään normaaliautolla tarvise heittää vaikka 15-kohtaista listausta.
steyewtyrtbrstb kirjoitti:
tässä ajattelin kysellä, kun ei ole kokemusta skodasta ollenkaan
Eipä mitään perusvikoja voi sanoa olevan.
Vioiksihan ei voi laskea kulutusosien vaihtoa,niinkuin alapallonivelet, kesti noin 150 tuh,samoin kuin vetonivelten suojakumit, minkä taas johti vetonivelen vaihtoon(oma syy,olis pitänyt tsekata gummit useemmin).Jarrut eteen ja taakse,hehkutulpat,kojetaulun valot.Siinä ne tais olla suurinpiirtein kaikki.
Öljyjä ei tarvinnut lisäillä 10 tonnin vaihtovälillä.
Naftaa meni noin 5,5 sadalla raskaalla jalalla.
Kilometrejä kertyi 99 malliin 250 tuh,kunnes nyt keväällä vaihdoin uuteen Tdi Fabiaan.
Kyllä huolletulla ja muutenkin hyvinpidetyllä Fellulla pääsee mutkaista tietä näkymättömiin.
- seuraavat viat:
Felician "tyyppivikoja":
- Takaikkuna vuotaa => takaluukku ruostuu
- Tuulilasi halki laidsta toiseen (tiivistelasi!)
- Vaihdelaatikko ääntää viitosella. Tähän oli joku korjausehdotus?
Itselläni lisäksi:
- Sarannatapit kuluneet (edellisen jäljiltä)
- Moottorin puslat väljät
Itsellänikin kilometrejä tulee "kiitettävästi", joten mitä väliä jos Feliciassa on pikkuvikoja.- Jetti
Jos Felician viitosvaihde alkaa vinkua, niin viitos vaihteen hammaspyörien kiinnitysakselin lukitusmutteri löystynyt !
Koppa auki, avaa lukitus ja kiristys riittää. Muista lukitus ! Näin se toimii !
Mutteri löystyy, jos ajelee vitosella alle 80 nopeuksia ! Ei ole suunniteltu alle 80 km nopeusille!
Muista! Öljyvuoto, siirtäjän akselin tefan tarkistus !
Jos on menny kierteet niin se on jo isompi juttu !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa942713En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361829- 101734
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211601Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681437- 1191237
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91136- 201039