Oma arvaukseni on, että pudotusäänestykseen joutuvat Mia ja Kari tai Mia ja Jani.
Jos Kari joutuu äänestykseen Miaa vastaan, niin Karille tulee lähtö. Jos taas Mia ja Jani vastakkain, niin sitten luultavasti Mia ulos.
Nimeämiset käynnissä - ketkä häätöön ?
11
2042
Vastaukset
- dfskljgfdkljg
Ei ne tuollasta jaksa katsella .... mutta katsoja jaksaa ;)
- toivottavasti
ne ällötykset sais todella suksia sudaniin ja nopeesti!
- tosiaan niinku
että Mia pärjäis Kakille äänestyksessä. EI EI EI EI EI EI ja vielä kerran EI. Siis ei TODELLAKAAN. Mia lähtee heti kun joutuu äänestykseen. Eli ens sunnuntaina.
- .......
Säälittävää porukkaa kaikki, vaikka vuosia on jopa 32v... Tylsiä marjanpoimia ja itkijöitä.
- Katselijatar
Mia nimetään. Mitähän mieltä asukkaat ovat Ollista nyt pisumisten jälkeen? Jos Janikaan ei nimeä, niin on liiankin hyvä kaveri Ollille.
Mia häädetään. - ----
Ei sitä marsua sieltä mikää enää pois voi ajaa... Iteki kyl eilen yritin päätellä että pakkohan sen Karin on sieltä tippua, talon asukkaista Kari herättää varmasti tällähetkellä eniten negatiivisia mielipiteitä. Mia ja Jani taas on melkoisen neutraaleja...eivät ehkä niin paljon äänestäjiä kerää, joten pakosti Kari saa eniten ääniä...
Toivoisin että Kari olis seuraavassaki äänestyksessä, en enää jaksa kuulla yhtäkään virpomis juttua enkä naisia halventavia heittoja.
Raukka virponut aivonsa pihalle.- hei haloo
sitä stadilaisittain puhuvaa ei kestä kukaan.
puhelee ihan omiaan.
kaki on showmies henkeen ja vereen - ---
hei haloo kirjoitti:
sitä stadilaisittain puhuvaa ei kestä kukaan.
puhelee ihan omiaan.
kaki on showmies henkeen ja vereenNo eipä se hirveesti ääniä kerännyt kun äänestyksessä oli, samoin Janikaan ei saanut ääniä.
Pojat eivät varmaankaan nimeä toisiaan, mutta Mia tulee saamaan pisteitä sekä tytöiltä että pojilta. Tytöt saattavat antaa pisteitä myös Janille tai Kakille. Jos Mia on äänestyksessä, Mia lähtee. Jani tulee perässä seuravalla viikolla ja sen jälkeen talosta tulee ulos Hanne/Olli. Loppukolmikossa on Kari, Sari ja Hann/Olli riippuen kumpi tippuu edellisellä viikolla. Kari tulee talosta ulos viimeisenä.
- tollo3
...Jani joutas myös samalla kertaa,täys turha.
- tollo3
-äänestellä toisiaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562198En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321694Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721496- 101484
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 861029
- 20969