Mira sinua kaivataan kovasti. Tulethan klo 19 telkkariin, sillä enää ei katsota sen jälkeen BB:ä.
IKÄVÄ ON SINUA!!!!!!!!
11
831
Vastaukset
- :-(
Olin Miran puolella, mutta en nyt niin kovin iso fani. Jännä nyt huomata kuinka sitä kaipaa, ja harmittaa niin tosi paljo! Mutta toisaalta taas helpottaa, ettei sen tarvi olla enää siellä muitten joukossa, niitten jotka oli sille ilkeitä, että se pääsee parempien ihmisten luo. Ja helpottaa ku nyt on nimeämisen käynnissä, niin sama kuka joutuu aina äänestykseen, nauran ja suuresti! Jokainen tuolta lähtee vuorollaan, kenenkään on enää turha leikkiä ylimielistä, vain 1 voi voittaa. Ja nauran ku kaikki muut niistä lähtee itkien pois.
- kiitos!!!!!!!
sinulle. Niinpä onkin ihan sama kuka lähtee kun me ei katsota enää ohjelmaa.
- sopii oikein hyvin
kiitos!!!!!!! kirjoitti:
sinulle. Niinpä onkin ihan sama kuka lähtee kun me ei katsota enää ohjelmaa.
mulle se. Menkää vielä täältä palstalta kuuseen tai sinne Miran sivuille ruikuttamaan. Eräs kirjoittaja kertoi, ettei Mira tykkää lihavista ihmisistä. Mitähän tuumaa siitä eilisestä " työkaverista " joka oli vastassa.....?
- kaikki on nähty
Suomeen pitäis varmaan perustaa joku yksinäisten yhdistys kun täällä noin pahasti sitoudutaan ihmiseen, jota ei edes todellakaan tunneta. Miraki inhois teitä, toihan on heikkoutta!
Ja muistakaa, jos ootte vähänki läskejä, niin Miran kaveriksi ei ole asiaa..hän inhoaa läskejä.- hyvätuloisia
virkanaisia. Sinä et ole minkään arvoinen ketään arvostelemaan.Siksi Mira oli meidän suosikki kun Mirakin ihanan topakka ja kaunis nainen.
- yksi tehtävä
Äänestetään porukalla Kari ulos talosta.
Kaki-fanit haukkuivat täällä Miraa viikko tolkulla mitä törkeimmillä nimillä, joten maksetaan nyt potut pottuina. - Ethän eksy
Ethän tule telkkariin klo 19, ei kiinnosta nähdä naamaasi, enää ikinä. :') Tosi ihQsti se paisto tossa suomi24 etusivulla, nauti viel siitä julkisuudesta mitä halusit sun tempuillas!
ole yhtään ikävä. Itse kerjäsi häätöä ja katsojat ystävällisesti toteuttivat pyynnön.
- sasa123
mira olisi kyllä ansainnut bb voiton, totesinpa eilen ku mira häädettiin että eipä sitä big brotheria tule enää katotuksi.. mira olis ansainnut voiton! kun mira tippu niin jospas se sari voittas sitten koko bb:n..
- miinus äänet
..se on selvä asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562198En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321694Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721496- 101484
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 861029
- 20969