Rakkauden sanoja ilmassa lentää
saisinko kiinni koitan sentään
Kurkottaa yritän sieltä sekä tuolta
Mietin joko Amor ampuisi sinuunkin nuolta
Vaikka kuinka tässä hypin ja häärin
ei vakkani täyty mielinmäärin
Siis istunko tähän oksalle puun
suru piirtää ikävän pieleen suun
Ei rakkaus laula sittenkään kuin kukko
Kun aika on niin aukeaa lukko
Täytyy siis rauhassa oottaa tunnetta tuota
Niin - ja odottaa sitä Amorin nuolta
AMORIN NUOLI
8
440
Vastaukset
- Rellu
hymmyilytti jo otsake, ja kun luki runon, niin
siitä jäi kihertävän hauska olo.
Elät näämmä nyt sitten "riimittelyaikaa" mutta,
hyvinpä nuo tuntuvat kulkevan.
Ja, ei kun pihalle, heips !- *MURUKULTA*
Nämä on vähän niin kuin 'kohtauksia' joita aina silloin tällöin tulee! :) Enempihän minä tykkään sellaisesta kerronnallisesta..Vaikka nämä saa minutkin hyvälle tuulelle, koska ne pääsääntöisesti tulee jostain kivasta jutusta... :) jokohan sitä huomiseksi tulisi sitä 'normaalia'?!
Meitsillä tuntuu TAAS muuten 'kone' tökkivän! Tekee totaalista tenää joissain paikoissa ja joissain on valikoiva..aika ihmeellistä sähellystä! :/ Tarkoittaa vaan sitä, että kyllä minä täältä 'hyökin' heti kun operaattori antaa myöten!
Huikkaa jos kaipaat lisää lumitöitä...Kivaa pvää! :)
- zacharias
kirjottaja taetaa olla semmone västäräkki joka ossoo visertöö loppusounnutkii....
- *MURUKULTA*
Nyrkkisiääntö oniin, et sitä on vaik aijan seipäänä, jos tarve vuoatii nii! :) Ja oikee västäräkki sattuu olleen yx lempilinuuloistain! :)
Jos minee huomenna sit jottoin synkempää, sitä vilosoviaa tai muuta...
Ol kiva taas nähä,rauhallista iltoo jo toivotan! :)
Sait hymyn huuliin ja pilkkeen silmäkulmiin. Ihanaa täydellisen kuun iltaa sinne jonnekkin ystis.
- *MURUKULTA*
Joo! Täällä rummutetaan vain pöytää ja kuunnellaan kun kello tikittää.... ;D Ja tuo kuu..!!!*huokaus*:)
Rauhaisaa, kello kymmenen jälkeistä aikaa! :D
- TöllinLiisa
Iltaa MURUKULTA.
Rakkaus se lentelee,
missä liekki nyt?
Jos laskis aseensa,
rakkautta ,ei sitä kiinni saa.
Kulkee niin omia teitään,
ootellan ,jos yllättää meitä?
Väsy jo painaa,
kiitos hauskasta Amorveitikasta.Liisa- *MURUKULTA*
Meinaatko, että tuo hankkimani haavi olisi sittenkin turhaa...? :)..mmm ! Taidat olla kovinkin oikeassa!
Uni kyllä kovasti houkuttelee..taidan antaa periksi!
Hyvät yöt sinnekin! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa842605En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361819- 101684
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3701609Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181562Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1191227
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91126- 201029