Onko bb-talon väki muka nähny ekoina maailmassa tään uuden Borat-huumorielokuvan, kuten yksi tuttuni kivenkovaan väittää? En oikeen jaksa uskoa vaikka kyllähän se siellä näytettiin melkos aikasin??
Maailmanensi-ilta talossako muka?
13
664
Vastaukset
- älä usko kaikkea mitä kuulet
noup
- ennakkoon näkivät
Kyllä oli. Tuttusi oli oikeassa.
- oli seuraavalla viikolla
Ensi-ilta oli joka puolella samaan aikaan, olisiko ollut seuraavalla viikolla kun näkivät leffan.
- oli seuraavalla viikolla
tanzu84 kirjoitti:
näyttiin asukkaille 20.10 ja maailman ensi-ilta oli 3.11.
Näin muistelinkin, että seuraavalla viikolla oli ensi-ilta.
- suomessa,
oli seuraavalla viikolla kirjoitti:
Näin muistelinkin, että seuraavalla viikolla oli ensi-ilta.
mut mites muualla???
- maasta riippumatta
suomessa, kirjoitti:
mut mites muualla???
Ensi-ilta oli joka puolella samaan aikaan.
- sivulta ni siel
maasta riippumatta kirjoitti:
Ensi-ilta oli joka puolella samaan aikaan.
luki et LÄHES ensimmäisinä maailmassa!!
sivulta ni siel kirjoitti:
luki et LÄHES ensimmäisinä maailmassa!!
sen on varmaan nähnyt elokuvan näyttelijät ym kutsuvieraat.
Lue vaikka tuolta: http://bb.subtv.fi/subnetti/bigbrother2006/arkisto.shtml?478054
- ensimmäisinä maailmassa
eli eivät ekoina kuitenkaan, kuka sit näki ekana??
ensimmäisinä maailmassa kirjoitti:
eli eivät ekoina kuitenkaan, kuka sit näki ekana??
varmaan kutsuvieraat esim. tuotantotiimi, näyttelijät yms.
- -PikkuPiruX-
Kaverisi puhui Totta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa682411En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361779- 101614
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741575Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161525Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009